دانلود ترجمه مقاله موافقین و مخالفین تجارت الکترونیک بنگاه به بنگاه

عنوان فارسی

موافقین و مخالفین تجارت الکترونیک بنگاه به بنگاه در سنگاپور

عنوان انگلیسی

Adopters and non-adopters of business-to-business electronic commerce in Singapore

کلمات کلیدی :

  تجارت B2B؛ تجارت الکترونیک بین بنگاهی؛ سنگاپور؛ تجارت الکترونیک

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2004 تعداد رفرنس مقاله : 43
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
21,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش 2.1. وسایل اندازه ‏گیری 2.2. جمع‏ آوری داده ‏ها 3. نتایج 3.1. سطح سلسله مراتب پاسخ دهنده‏ ها 3.2. نوع سازمان و صنعت 3.3. درآمد سالیانه و سرمایه‏ گذاری IT سالیانه 3.4. وجود الگو 3.5. استفاده از طرح‏ های رسمی و نیروی اجرای عملیات در تجارت الکترونیک 3.6. تجارب به دست آمده از تجارت الکترونیک 3.7. سطوح کاربرد تجارت الکترونیک B2B : فعالیت‏ های مربوط به مشتری و عرضه کننده 3.8. مزایای تجارت الکترونیک B2B 3.9. پشتیبانی مدیریت 3.10. جهت‏ یابی ریسک و درک مفهوم سود/ هزینه 3.11. چالش‏ های کلیدی برای استقرار تجارت الکترونیک B2B 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چالش‏ های کلیدی برای استقرار تجارت الکترونیک B2B: درک شدت مسائل استقرار از اهمیت بالایی برخوردار است و می‏ توان از مراحل مختلف برای کاهش آنها استفاده نمود. استقرار تجارت الکترونیک B2B یک فرایند پیچیده است (زیرا باعث گسترش مرزهای سازمانی می‏ شود) و موفقیت آن بستگی به توجه به جزئیات و مسائل احتمالی دارد. علاوه بر آن ما در مورد شدت مسائل که در زمان استقرار تجارت الکترونیک B2B به ‏وجود می ‏آیند، از پذیرندگان B2B سئوال کردیم و از مقیاس لی‏کرت نقاط هفت گانه از (1) هیچ مشکلی وجود ندارد (7) مشکلات فراوان هستند، استفاده کردیم. نتایج در جدول 6 نشان داده شده ‏اند. مشکل عمده ‏ای که در این مورد ما با آن روبرو شدیم، سختی در اندازه‏ گیری مزایا بود ( # 1 ، میانگین = 5.12 ). این نتیجه چندان دور از انتظار نیست زیرا برخی از محققان در تحقیقات خود به مشکلات مربوط به سرمایه‏ گذاری IT و افزایش تناقض بهره‏ وری اشاره کردند. سرمایه ‏گذاری در زمینه تجارت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار است، دوره‏ های بازپرداخت محسوس بیش از چندین سال طول می‏ کشد. علاوه برآن، رکود اقتصادی سال‏ های 2000 و2001 محدودیت های منابع شرکت ‏ها را در سرتاسر جهان افزایش داد. بنابراین شگفت انگیز نیست که شرکت ‏ها بیشتر به دنبال مزایای قابل سنجش در سرمایه ‏گذاری تجارت الکترونیک B2B هستند. در این مورد یکی از مدیران می‏ گوید که: « امروزه فشار زیادی بر روی بودجه‏ های IT وجود دارد، حتی مقدار آن نیز بیشتر شده است. هر مقدار پولی که خرج می ‏شود باید دلیل آن ثبت گردد. بدون نشان دادن ROI نمی ‏توان تاییدیه ‏های لازم را گرفت. علاوه بر آن نشان دادن ROI برحسب دلار نیز مشکل خواهد بود. یکی از روش ‏های پیدا کردن ROI جواب دادن به این سوال است که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر ما این تکنولوژی را نپذیریم؟ روش دیگر برای پیدا کردن ROI توجه به خدمات افزوده‏ ای است که شما برای دستیابی به تکنولوژی ارائه می ‏کنید ». عامل دیگری که باعث ایجاد سختی در اندازه ‏گیری کارکرد تجارت الکترونیک B2B می‏ شود، دوره زمانی کوتاهی است که در آن مدیران منتظر بازده و عملکرد هستند. اگرچه بازده و سودها در یک مدت زمان طولانی افزایش می ‏یایند. یکی از مدیران ارشدIT در این مورد می ‏گوید: « این فرایند نیاز به زمان کافی دارد. حتی با گذشت یک دوره زمان طولانی مزایای نامحسوس هم محسوس می‏ گردند ». تحقیقات قبلی نشان می ‏دهند که وجود مهارت و شایستگی ‏های مناسب منجر به آسان شدن پذیرش تجارت الکترونیک B2B برای افراد می ‏شود. توسعه سریع در تجارت الکترونیک باعث بروز مشکلاتی به‏ واسطه عدم زمان کافی برای کسب مهارت های کافی توسط کارکنان و تطبیق خود با شرایط جدید خواهد شد (3 # ، میانیگن = 4.71 و فقدان تجربه تجارت الکترونیک / IT ، 14 # ، میانگین = 4.37 ). نتایج به دست آمده با گزارشات داده‏ های بین ‏المللی (IDC) سازگار است که نشان می ‏دهد 75 % شرکت ها در جنوب شرق آسیا (به استثنای ژاپن) بعضی ازشکل‏ های تاخیر را در اتمام پروژه‏ های IT به دلیل کمبود مهارت تجربه کرده‏ اند. 42 % تاخیر در اتمام پروژه ‏های IT بیش از یک ماه بوده است زیرا شرکت با کمبود نیروی انسانی مواجه بود. در میان نتایج تقریبا 20 تاخیر بین 31 و60 روز ثبت شده است. چون تکنولوژی ‏های تجارت الکترونیک نسبتا جدید هستند پس کمبود نیروی انسانی یک موضوع جدیدی نیست. این فرایند در یکی از نظریات شرکت ‏کنندگان در تحقیق نشان داده می ‏شود: « استخدام کارکنان شایسته و با تجربه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تجارت الکترونیک هنوز جدید می‏ باشد. درنتیجه ما مجبور هستیم که بر روی آموزش کارکنان جدید تمرکز کنیم ( مقام ارشد اطلاعاتی )».

نمونه متن انگلیسی مقاله

Key challenges to B2B e-commerce deployment: Understanding the severity of deployment problems is important so that appropriate steps can be taken to mitigate them. B2B e-commerce deployment is a complex undertaking (as it spans organizational boundaries) and its success depends on paying attention to details, especially to possible problems [33]. Hence, we asked adopters to indicate, on a scale from (1) not a problem to (7) extreme problem, their opinion regarding the severity of problems typically encountered in B2B e-commerce deployment. The results are shown in Table 6. The top problem was related to the difficulty in measuring the benefits (#1, mean = 5:12). This was not surprising, as the difficulty of justifying IT investments and the productivity paradox has been raised by several authors [4,5,28,35]. Top management generally expects measurable tangible benefits rather than ‘‘soft’’ ones from IT investments. Given that e-commerce investments could be significant and that tangible payback could take more than a few years, it was not surprising that the problem of financially justifying e-commerce investments was a significant issue. Moreover, the economic downturn in the 2000–2001 period had considerably increased the resource constraints on firms across the globe. Therefore, it is not surprising that organizations expected quantifiable, measurable benefits from their B2B e-commerce investments. As one interviewee pointed out: Today, there is a severe pressure on IT budgets. This is more than ever before. Spending every penny needs to be justified. Without demonstrating ROI, it is difficult to secure approvals. But, it is very hard to demonstrate tangible ROI in dollar terms. One way to find ROI is- What would have happened if we hadn’t adopted this technology? Another way is to look at the value-added services you can offer with technology. Another factor that compounds the difficulty in measuring returns from B2B e-commerce is the short time period in which returns are expected. However, returns and benefits typically accrue only over a longer time. One of the senior IT managers said: ‘‘Give it some time. In the long term, even non-tangible benefits become tangible.’’ Previous research found that presence of appropriate skills and competencies tended to facilitate adoption of e-commerce [27]. However, rapid developments in e-commerce have given rise to problems due to insufficient time for staff to develop new skills (#3, mean = 4:71) and lack of IT/e-commerce expertise (#14, mean = 4:37). This is consistent with a report by the International Data Corporation (IDC) that 75% of firms in the Asia-Pacific (excluding Japan) experienced some form of delay in fulfilling IT projects as a result of skills shortages. An estimated 42% of those surveyed experienced delays in fulfilling IT projects of up to 1 month because they were short-handed, while almost 20 suffered delays of between 31 and 60 days [42]. As e-commerce technologies were relatively new, it is not surprising that there is a shortage of staff, as evident by the following: Getting the correct staff with the appropriate experience is an important issue since e-commerce is still quite new. Hence, we are also focusing on training existing staff. (Chief Technology Officer)

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 21,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله موافقین و مخالفین تجارت الکترونیک بنگاه به بنگاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + بیست =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi