دانلود ترجمه مقاله فهم ادراکات کارآفرینانه در پیگیری فرصت های کسب و کار الکترونیک نوظهور
عنوان فارسی |
فهم ادراکات کارآفرینانه در پیگیری فرصت های کسب و کار الکترونیک نوظهور: ابعاد و محرک ها |
عنوان انگلیسی |
Understanding entrepreneurial perceptions in the pursuit of emerging e-business opportunities: The dimensions and drivers |
کلمات کلیدی : |
  فرصت های کسب و کار الکترونیک؛ ادراکات کارآفرینانه؛ فشارهای خارجی؛ نظریه کارآفرینی ذهنیت گرا؛ تکامل زیرساخت فناوری اطلاعات |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 31 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 86 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. توسعه نظریه ها و مدل فرضیات 3. طرح پژوهش 4. نتایج پژوهش 5. مباحث و مفاهیم 6. نتیجه گیری
چکیده – هدف این مطالعه، بررسی تجربی ابعاد و محرک های ادراکات کارآفرینانه در جستجوی فرصت های تجارت الکترونیک نوظهور برای شرکت های سنتی (یا غیرآنلاین) می باشد. این مطالعه، نظریه غیرعینی کارآفرینی در زمینه پژوهشی IS را معرفی می کند و سه بعد که تشکیل دهنده ادراکات کارآفرینانه هستند را مشخص می کند که عبارتند از: ادراک همکاری، ادراک برنامه ریزی و ادراک عملیاتی. نویسندگان مدل پژوهشی پیشنهادی را با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری (SEM) با داده های پیمایشی گردآوری شده از 203 شرکت در چین را آزمون کردند. نتایج آشکار کردند که فشارهای برونی و بالندگی زیرساخت IT ارتباط مثبت و معناداری با هدایت ادراکات کارآفرینانه داشتند. همچنین نتایج بیان می کنند که بالندگی زیرساخت IT اثرات قویتری بر ادراک همکاری و ادراک برنامه ریزی در مقایسه با فشارهای برونی دارد. این مقاله، راهنمایی های مفید و شفافی برای کارفرمایان جهت درک سه ادراک کارآفرینانه برای کشف فرصت تجارت الکترونیک نوظهور و عوامل محرک برای ادراکات کارآفرینانه را ارائه می دهد. مقدمه: فرصت های تجارت الکترونیک نوظهور، به معنای مجموعه شرایط حاکم بر یک شرکت جهت وادار ساختن آن به پیکربندی مجدد فرآیندهای شرکت، بازاریابی و خدمات جهت وفق دادن خود با عملیات های خرده فروشی کانال فراگیر دیجیتال (برینجولفسون و همکاران، 2013؛ هانسن و سیا، 2015)، بازاریابی رسانه های اجتماعی (شانگ و همکاران، 2017) و اکوسیستم پلتفرم یا بستر (سکاگنولی و همکاران، 2012) می باشد. با توجه به رشد سریع تجارت موبایلی و انقلاب در کسب و کار مبتنی بر پلتفرم، محققان و متخصصان بیش از پیش به برسمیت شناختن یا شناختن ارزش این فرصت های تجارت الکترونیک نوظهور توسط کارآفرین، علاقمند شده اند (چن و همکاران، 2015؛ هو و همکاران، 2016؛ کیو و همکاران، 2017؛ ژو و همکاران، 2017). فنآوریهای بستر تجارت الکترونیک نوظهور، با معرفی ویژگی های مهمی مانند محیط های موبایل و «استاندارد باز»، اتصالات گسترده و همکاری چندگانه (ژو و همکاران، 2015)، فرصت های بی سابقه ای برای کارآفرینان نوآور فراهم کرده است (باروا و همکاران، 2004؛ لوش و نامبیسان، 2015؛ رای و تانگ، 2014؛ رهم و همکاران، 2016). این انقلاب ها باعث شده اند که کارآفرینان، مدل های تجاری جدید را مجدداً مورد ملاحظه قرار دهند (فینی، 2001؛ گوه و کافمن، 2013؛ پارکر و وبر، 2013؛ شو و همکاران، 2014) و شرکت ها را قادر به پیکربندی مجدد فرآیندهای عملیاتی و ماموریت های بین شرکتی خود کنند (چن و همکاران، 2014؛ شی و لیائو، 2015؛ وانگ و همکاران، 2014). در نتیجه تشخیص و بهره برداری از فرصت های تجارت الکترونیک نوظهور، شرکت ها روابط با مشتری را تقویت می کنند و یا روابط جدیدی ایجاد می کنند، به بازارهای جدید دسترسی پیدا می کنند تا پایگاه مشتری گسترده تری را به خود جذب کنند، و محصولات یا خدمات نوآورانه ارائه می دهند (چوانگ و لین، 2015؛ میشرا و آگراوال، 2010؛ یائو و ژو، 2012؛ ژانگ و همکاران، 2011).
The purpose of this study is to empirically investigate the dimensions and drivers of entrepreneurial perceptions in the pursuit of emerging e-business opportunities for traditional (or offline) firms. This study introduces the subjectivist theory of entrepreneurship into the IS research context, and identifies three dimensions that make up entrepreneurial perceptions: collaboration perception, planning perception, and operation perception. The authors tested the proposed research model using structural equation modeling (SEM) with survey data collected from 203 firms in China. Results reveal that external pressures and IT infrastructure maturity are positively and significantly related to entrepreneurial perceptions. The results also suggest that IT infrastructure maturity has stronger effects on collaboration perception and planning perception than external pressures. This paper provides clear guidance for entrepreneurs to understand the three entrepreneurial perceptions for emerging e-business opportunity discovery and the driving forces to the entrepreneurial perceptions. Introduction: Emerging e-business opportunities refer to sets of circumstances for a firm to reconfigure the firm’s processes, marketing, and services to adapt for digital omni-channel retailing operations (Brynjolfsson, et al., 2013; Hansen & Sia, 2015), social medial marketing (Shang, et al., 2017), and platform ecosystem (Ceccagnoli, et al., 2012). Given the rapid growth of mobile commerce and platform enabled business revolutions, researchers and practitioners are increasingly interested in how an entrepreneur recognizes these emerging e-business opportunities(Chen, et al., 2015; Hu, et al., 2016; Qiu, et al., 2017; Xue, et al., 2017). Featuring the mobile and open-standard settings, broad connectivity, and interoperability (Zhu, et al., 2015), emerging e-commerce platform technologies create unprecedented opportunities for innovative entrepreneurs (Barua, et al., 2004; Lusch & Nambisan, 2015; Rai & Tang, 2014; Rehm, et al., 2016). These revolutions make entrepreneurs reconsider their new business models (Feeny, 2001; Goh & Kauffman, 2013; Parker & Weber, 2014; Xu, et al., 2014) and enable firms to reconfigure their operational processes and inter-firm liaisons (Chen, et al., 2014; Shi & Liao, 2015; Wang, et al., 2014). As a result of recognizing and exploiting emerging e-business opportunities, firms strengthen and co-create customer relationship, reach out to new markets for attracting broader customer base, and deliver innovative products or services (Chuang & Lin, 2015; Mishra & Agarwal, 2010; Yao & Zhu, 2012; Zhang, et al., 2011).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 5 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.