دانلود ترجمه مقاله فهم ادراکات کارآفرینانه در پیگیری فرصت ‌های کسب ‌و کار الکترونیک نوظهور

عنوان فارسی :

فهم ادراکات کارآفرینانه در پیگیری فرصت ‌های کسب ‌و کار الکترونیک نوظهور: ابعاد و محرک ها

عنوان انگلیسی :

Understanding entrepreneurial perceptions in the pursuit of emerging e-business opportunities: The dimensions and drivers

کلمات کلیدی :

  فرصت ‌های کسب ‌و کار الکترونیک؛ ادراکات کارآفرینانه؛ فشارهای خارجی؛ نظریه کارآفرینی ذهنیت گرا؛ تکامل زیرساخت فناوری اطلاعات

درسهای مرتبط : مدیریت بازرگانی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 31 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 86
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. توسعه نظریه ها و مدل فرضیات 3. طرح پژوهش 4. نتایج پژوهش 5. مباحث و مفاهیم 6. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

The purpose of this study is to empirically investigate the dimensions and drivers of entrepreneurial perceptions in the pursuit of emerging e-business opportunities for traditional (or offline) firms. This study introduces the subjectivist theory of entrepreneurship into the IS research context, and identifies three dimensions that make up entrepreneurial perceptions: collaboration perception, planning perception, and operation perception. The authors tested the proposed research model using structural equation modeling (SEM) with survey data collected from 203 firms in China. Results reveal that external pressures and IT infrastructure maturity are positively and significantly related to entrepreneurial perceptions. The results also suggest that IT infrastructure maturity has stronger effects on collaboration perception and planning perception than external pressures. This paper provides clear guidance for entrepreneurs to understand the three entrepreneurial perceptions for emerging e-business opportunity discovery and the driving forces to the entrepreneurial perceptions.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف این مطالعه، بررسی تجربی ابعاد و محرک‌ های ادراکات کارآفرینانه در پیگیری فرصت ‌های کسب ‌و کار الکترونیک نوظهور برای شرکتهای سنتی (یا آفلاین) است. این مطالعه، نظریه کارآفرینی ذهنیت گرا را در زمینه پژوهشی سیستم های اطلاعاتی وارد می نماید و سه بعد را شناسایی می ‌کند که ادراکات کارآفرینانه را تشکیل می ‌دهند: ادراک همکاری، ادراک برنامه‌ ریزی، و ادراک عملیاتی. نویسندگان، مدل تحقیقاتی پیشنهادی را با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) با داده ‌های پیمایشی جمع ‌آوری‌ شده از 203 شرکت در چین مورد آزمایش قرار دادند. نتایج نشان می ‌دهند که فشارهای خارجی و تکامل زیرساخت فناوری اطلاعات به طور مثبت و معنی داری مرتبط با محرک ادراکات کارآفرینانه هستند. نتایج همچنین نشان می‌ دهند که تکامل زیرساخت فناوری اطلاعات تاثیرات قوی تری بر ادراک همکاری و ادراک برنامه ‌ریزی نسبت به فشارهای خارجی دارد. این مقاله، راهنمایی روشنی برای کارآفرینان جهت فهم سه ادراک کارآفرینانه برای کشف فرصت کسب ‌و کار الکترونیک نوظهور و نیروهای محرک ادراکات کارآفرینانه فراهم می ‌کند.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله فهم ادراکات کارآفرینانه در پیگیری فرصت ‌های کسب ‌و کار الکترونیک نوظهور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.