دانلود ترجمه مقاله مزایای محرک اولیه در پلتفرم های تجارت الکترونیکی با موانع ورودی کم
عنوان فارسی |
مزایای محرک اولیه در پلتفرم های تجارت الکترونیکی با موانع ورودی کم: نقش قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری |
عنوان انگلیسی |
Early mover advantage in e-commerce platforms with low entry barriers: The role of customer relationship management capabilities |
کلمات کلیدی : |
  خرده فروش الکترونیکی؛ پلتفرم تجارت الکترونیک؛ مزیت محرک اولیه؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)؛ توانایی؛ عملکرد بازار |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 63 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج تجربی 6. بحث و بررسی
محدودیت های پژوهش و تحقیقات آتی: یک سری فاکتورها باعث محدود شدن تعمیم پذیری یافته های ما شده اند. اولا، در میان انواع قابلیت های شرکتی، ما فقط قابلیت های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را مورد بررسی قرار داده ایم. چنین انتخابی تحت تاثیر این واقعیت می باشد که CRM به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورها در نظر گرفته می شود که می تواند مکمل EMS خرده فروشان الکترونیکی در زمینه پلتفرم هایی با ورودی های خارجی بیشتر باشد. قابلیت های دیگر خرده فروشی الکترونیکی مانند قابلیت های مدیریت داخلی و مدیریت زنجیره تامین نیز مورد مطالعه و بررسی قرار نگرفته اند. جذب مشتری، تبادلات و نگهداری مشتری ممکن است نیازمند همکاری های بیشتری در زنجیره تامین خاص و شیوه های مدیریتی باشد. دوما، ما فقط دو صنعت را مورد مطالعه قرار داده ایم که شامل تعداد نسبتا زیاد مشتریان خانم می باشند. بررسی صنایع دیگر می تواند تعمیم پذیری نتایج را بسط دهد. سوما، یکی از مشخصه های این نمونه این است که اکثریت خرده فروشان الکترونیکی، SMEها و شرکت های کارآفرین بدون حضور فیزیکی اولیه می باشند. این موقعیت، نتیجه ای از انتخاب اهداف نبوده و در پلتفرم های مورد مطالعه، موضوعی معمول می باشد (دابس و همکاران [15]، مقایسه از بازارهای تجارت الکترونیکی در چین و ایالات متحده آمریکا را مورد مقایسه قرار داده اند). اگرچه این مشخصه نمونه به ما در حذف تاثیر متغیرهای اولیه EMA ئ تمرکز روی منابع سمت تقاضا کمک می کنند، با این حال چنین مشخصه هایی باید در تفسیر و استخراج نتایج نیز مورد توجه قرار گیرند. این تحقیق نمایانگر مسیرهای برای تحقیقات آتی در راستای مطالعه ضمنی منابع دیگر EMA در محیط اینترنت می باشد. به عنوان مثال، نوآوری های تکنولوژیکی و رهبری می توانند سهمی بالقوه در EMAها داشته باشند زیرا دارایی های خریداری شده و به کار گرفته شده برای پیاده سازی این تکنولوژی ها را می توان به عنوان موانع اولیه در تشخیص محرک ها مورد استفاده قرار داد. مهم تر از همه، از آنجایی که ظرفیت های CRM در زمان اتخاذ این محرک ها مد نظر قرار نگرفته اند، تحقیقات آتی باید قابلیت هایی جایگزین را با تاثیرات توانمندساز بیشتر شناسایی کنند. در غیر این صورت، شرکت های کارآفرینی دیرپا در پایین هرم قرار گرفته و از مرکز رشد تجاری تجارت الکترونیکی محروم خواهند ماند.
Research limitations and future research: Several factors might limit the generalizability of our findings. First, among the variety of firm capabilities, we only examine CRM capabilities. Such a choice is motivated by the fact that CRM is considered as one of the most important factors that complement the EMAs of e-tailers operating on platforms with extremely low entry barriers. The other capabilities of e-tailers, such as supply chain and internal management capabilities, are not studied. Customer attraction, conversion, and retention may require the cooperation of special supply chains and operations management practices. Second, we examine only two industries that involve a relatively large number of female customers. Investigating other industries can extend the generalization of the results. Third, one characteristic of the sample is that a majority of the e-tailers are SMEs and entrepreneurial firms without prior physical presence. This situation is not the result of purposive selection but is typical in the platform studied (see Dobbs et al. [15] for a comparison of the China and U.S. e-commerce markets). Although this characteristic of the sample helps us eliminate the influence of prior endowment on EMAs and focus on the demand-side sources of EMA, such characteristic should be considered when interpreting and extrapolating the results. This research hints at a future research avenue for explicitly studying other sources of EMA on the Internet. For example, technological innovation and leadership can potentially contribute to EMAs because the assets purchased and deployed to implement technology can be used as entry barriers to deter late movers. More important, as CRM capabilities do not lend confidence to late movers when catching up with early movers, future research must identify alternative capabilities with strong enabling effects. Otherwise, late-moving entrepreneurial firms will remain at the bottom of the pyramid and be excluded from the center of gravity of e-commerce development.
پروپوزال این مقاله نیز آماده شده و جهت دریافت آن می توانید وارد لینک زیر شوید:
دانلود پروپوزال چشم انداز مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.