دانلود ترجمه مقاله نقش هوش مصنوعی در شکل دادن به تقاضای مصرف کننده

عنوان فارسی

نقش هوش مصنوعی در شکل دادن به تقاضای مصرف کننده در تجارت الکترونیک

عنوان انگلیسی

Role of Artificial Intelligence in Shaping Consumer Demand in E-Commerce

کلمات کلیدی :

  هوش مصنوعی؛ اتوماسیون؛ تجارت الکترونیک؛ یادگیری ماشین؛ کلان داده، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

درسهای مرتبط تجارت الکترونیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : MDPI
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 27
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
219,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تکنیک های هوش مصنوعی 3. روش پیشنهادی 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ظهور و ادغام فناوری در کسب و کارها، عملیات در سراسر صنایع را اصلاح کرده است. به طور قابل توجه، تغییرات فنی عمده در تجارت الکترونیک با هدف تأثیرگذاری بر رفتار مشتری به نفع برخی از محصولات و برندها انجام می شود. هوش مصنوعی (AI) به عنوان یک ابزار نوآورانه ضروری برای شخصی ‌سازی و سفارشی ‌سازی محصولات و برآورده کردن خواسته‌ های خاص، مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این تحقیق نشان می ‌دهد که علی ‌رغم سهم سیستم‌ های هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک، سلامت اخلاقی آن به‌ ویژه در مورد مفهوم توضیح ‌پذیری، یک موضوع بحث برانگیز است. این مطالعه برای به دست آوردن درک دقیقی از ایده توضیح پذیری که توسط محققان در زمینه هوش مصنوعی استفاده شده، از تجزیه و تحلیل ابر کلمات (word cloud)، تحلیل وینانس و تجزیه و تحلیل تطابق استفاده کرد. این تحقیق با انگیزه تجزیه و تحلیل پیکره ای، زمینه را برای جبهه مشابه فراهم می کند، بنابراین پیرو فرموله کردن مدل های هوش مصنوعی قابل توضیح (XAI) به پیشرفت علمی کمک می کند. هوش مصنوعی قابل توضیح یک زمینه یادگیری ماشینی است که سعی می کند مدل ها و مراحل مربوط به نحوه اتخاذ تصمیمات در جعبه سیاه سیستم های هوش مصنوعی را بررسی کند؛ بینش هایی در مورد نقاط تصمیم گیری، متغیرها و داده های مورد استفاده برای ایجاد یک توصیه را ارائه می دهد. این مطالعه اظهار داشت که مدل‌ های ML باید به منظور استفاده از سیستم ‌های هوش مصنوعی قابل توضیح، بهبود یابند و آن‌ ها را قابل تفسیر و قابل درک نمایند. مقدمه: پیشرفت فناورانه همچنان به ایجاد فرصت های جدید برای افراد در صنایع مختلف ادامه می دهد [1]. فناوری به بهبود کارایی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن خدمات ارائه شده توسط کسب و کارها کمک می کند. با این حال، پیشرفت‌ های فناوری زمانی می ‌توانند مخرب باشند که فناوری ‌های متعارف را منسوخ کنند. نها و همکارانش [1] ادعا می کنند که رایانش ابری، بلاکچین و هوش مصنوعی جزء پیشرفت های فعلی به شمار می آیند و می توانند فرصت های جدیدی را برای کارآفرینان ایجاد کنند. سیستم های کامپیوتری نیز بر تعاملات بین مصرف کنندگان و سازمان های تجاری تأثیر می گذارند و آن را بهبود می بخشند. بنابراین، تغییر به سمت استفاده بهتر از فناوری منجر به ایجاد سیستم‌ های هوشمندی شده است که می ‌توانند مدل ‌های کسب ‌و کار را با کاهش مشارکت انسانی، مدیریت و نظارت کنند. سیستم‌ های هوش مصنوعی که توانایی برآوردن تقاضاهای مصرف‌کنندگان در بخش‌ های مختلف را نشان می ‌دهند، در اقتصاد فعلی ضروری هستند [2]. هوش مصنوعی، نقشی حیاتی در نظارت بر محیط کسب و کار، شناسایی نیازهای مشتریان و اجرای استراتژی های لازم بدون یا با حداقل دخالت انسان را ایفا می کند. بنابراین، شکاف بین نیازهای مصرف کنندگان و خدمات مؤثر یا با کیفیت را پر می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The advent and incorporation of technology in businesses have reformed operations across industries. Notably, major technical shifts in e-commerce aim to influence customer behavior in favor of some products and brands. Artificial intelligence (AI) comes on board as an essential innovative tool for personalization and customizing products to meet specific demands. This research finds that, despite the contribution of AI systems in e-commerce, its ethical soundness is a contentious issue, especially regarding the concept of explainability. The study adopted the use of word cloud analysis, voyance analysis, and concordance analysis to gain a detailed understanding of the idea of explainability as has been utilized by researchers in the context of AI. Motivated by a corpus analysis, this research lays the groundwork for a uniform front, thus contributing to a scientific breakthrough that seeks to formulate Explainable Artificial Intelligence (XAI) models. XAI is a machine learning field that inspects and tries to understand the models and steps involved in how the black box decisions of AI systems are made; it provides insights into the decision points, variables, and data used to make a recommendation. This study suggested that, to deploy explainable XAI systems, ML models should be improved, making them interpretable and comprehensible. Introduction: Technological advancement continues to create new opportunities for people across a variety of industries [1]. Technology helps to improve the efficiency, quality, and cost-effectiveness of the services provided by businesses. However, technological advancements can be disruptive when they make conventional technologies obsolete. Neha et al. [1] assert that cloud computing, blockchain, and AI are the current developments that may create new opportunities for entrepreneurs. The computer systems are also influencing and improving interactions between consumers and business organizations. Thus, the shift towards the improved use of technology has led to the creation of intelligent systems that can manage and monitor business models with reduced human involvement. AI systems that demonstrate an ability to meet consumers’ demands in different sectors are necessary for the current economy [2]. AI plays a critical role in monitoring the business environment, identifying the customers’ needs, and implementing the necessary strategies without or with minimal human intervention. Thus, it bridges the gap between consumers’ needs and effective or quality services.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 219,000 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نقش هوش مصنوعی در شکل دادن به تقاضای مصرف کننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi