دانلود ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری به تجارت موبایلی
عنوان فارسی |
عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری به تجارت موبایلی در مالزی |
عنوان انگلیسی |
Determinants of Mobile Commerce Customer Loyalty in Malaysia |
کلمات کلیدی : |
  کیفیت خدمات الکترونیکی؛ کیفیت ارتباط؛ وفاداری مشتری؛ تجارت موبایلی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 53 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش تحقیق 4. یافته ها و بررسی ها 5. نتیجه گیری
چکیده – بازارهای نوظهور آسیا کاملا برای رشد دیجیتالی آماده هستند. با افزایش استفاده از اینترنت و آشنایی مشتریان با دستگاه های موبایل، امید می رود که بازار تجارت موبایلی به یکی از پررونق ترین و سودآورترین بازارها تبدیل شود. در کشور مالزی، اگرچه بازار تجارت موبایلی در مراحل اولیه خود قرار دارد، با این حال، انتظار می رود که نفوذ اینترنت موبایل در سال های آتی، بسیار افزایش یابد. مطالعات زیادی در رابطه با کاربرد و استفاده از تجارت موبایلی انجام گرفته است. با این حال، توجه کمی به این موضوع شده که چه فاکتورهایی را می توان برای حفظ این مشتریان و بهبود عملکرد کسب و کاری مورد استفاده قرار داد. بنابراین، هدف این مقاله، پر کردن این خلا با بررسی فاکتورهایی است که وفاداری مشتریان را در تجارت موبایلی در کشور مالزی تحت تاثیر قرار می دهند، همچنین این موضوع با استفاده از مدل های کیفیت خدمات و تئوری های کیفیت رابطه در زمینه تجارت موبایلی تحلیل شده است. به طور خاص، هدف این مقاله، بررسی روابط بین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی در بهره وری، در دسترس بودن سرویس، پیاده سازی سرویس، حفظ حریم خصوصی، و ابعاد کیفیت رضایت، اعتماد و تعهد با وفاداری مشتری در سرویس های تجارت موبایلی است. روش نظرسنجی آنلاین برای جمع آوری داده ها مورد استفاده قرار گرفته است. بیش از 300 پرسشنامه توزیع شده، و 214 تا از آنها تکمیل و بازگردانده شده است، و میزان پاسخگویی برابر 71.3 درصد بوده است. سپس داده ها با استفاده از روش مدل سازی معادله ساختاری (SEM) تحلیل شده است. یافته های این پژوهش، سهم زیادی در پرکردن خلا تحقیقاتی در زمینه عوامل تعیین کننده وفاداری مشتری در سرویس های تجارت الکترونیکی داشته اند. این مطالعه همچنین به مدیران، بازاریابان و ارائه دهندگان سرویس های تجارت موبایلی در تصمیم گیری های شان و نیز بهبود سودآوری محصولات و خدمات شان کمک می کند.
Asia's emerging markets are poised for explosive digital growth. With the rapid adoption of the Internet and the familiarisation of consumers with mobile devices, the mobile commerce market is set to become one of the most promising and lucrative growth markets. In Malaysia, although the mobile commerce market is relatively at its infancy stage, the mobile internet penetration is expected to grow rapidly in years to come. Numerous mobile commerce adoption studies have been investigated. However, little attention has been paid on what factors could be utilised to retain mobile commerce customers, which could in turn improve business performance. Therefore, this paper aims to bridge the gap by investigating the factors that affect mobile commerce customer loyalty in Malaysia by incorporating e-service quality models and relationship quality theories in the context of mobile commerce. Specifically, the objective of this study is to examine the relationships between e-service quality dimensions of efficiency, system availability, fulfilment and privacy, and relationship quality dimensions of satisfaction, trust and commitment with customer loyalty in mobile commerce services. Online survey method was used for data collection. Out of the 300 questionnaires distributed, 214 were completed and returned, yielding a response rate of 71.3 percent. Data were subsequently analysed using the Structural Equation Modelling (SEM) method. The research findings contributed significantly in filling up the knowledge gap regarding the determinants of customer loyalty in mobile commerce services. The study may assist mobile commerce service providers, marketers and managers in their decision making as well as improving their profitability, products and services.
روش های بهبود تجارت موبایلی
اینکه صفحات وب بتوانند سریع تر بارگذاری شوند بسیار مهم است تا مشتری بتواند خرید خود را سریع تر انجام دهد. صفحاتی که سرعت بارگذاری بالاتری دارند، احتمال فروش بالاتری نیز خواهند داشت. این سیستم ها باید طوری بهبود یابند که مشتریان بتوانند به راحتی اطلاعات پرداخت خود را وارد کنند. در حالت ایده آل، مشتری می تواند اطلاعات پرداخت خود را با استفاده از یک کیف پول الکترونیکی موبایل وارد کند که باعث جلوگیری از ورود دستی اطلاعات و بهبود امنیت می گردد، این موضوع باعث کاهش خطای انسانی و لذت بخش تر شدن تجربه خرید الکترونیکی می گردد.
- بازاریابی یا ویدئوهای تجارت موبایلی
در یک وب سایت با برنامه موبایلی می تون برای نشان دادن بهتر مشخصه های کلیدی، از ویدئوها نیز استفاده کرد. در سه ماهه چهارم سال 2015، تقریبا 50 درصد از دانلود ویدئوها از طریق دستگاه های موبایل صورت گرفته است. تجارت موبایلی احتمالا با رشد بازاریابی موبایل محور، شاهد درآمدهای بیشتری نیز باشد. به عنوان مثال، یک کارگزار تبادل ارز خارجی آنلاین می تواند لینکی را جدیدترین برنامه تبادل ارز به مشتریانش ارسال کند.ویدئوها و بنرهای وب سایت های موبایل نیز می توانند برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند.
- برنامه ها و وب موبایل
مشتریان معمولا از گوگل، ایمیل ها و یا تبلیغات رسانه های اجتماعی برای شروع جستجو برای خریدهای آنلاین شان استفاده می کنند، این سیستم ها معمولا مشتریان را به مرورگرهای موبایل هدایت می کنند. با این حال، مهم است که برنامه های موبایل در کنار وب سایت های موبایل برای بهبود تجربه خرید مورد استفاده قرار گیرند. به عنوان مثال، برنامه های موبایل را می توان برای تسهیل مشارکت مشتریان و تکرار خرید آنها در آینده مورد استفاده قرار داد.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.