حسابداری 2021

مقاله حسابداری انگلیسی رایگان

در سایت فرداپیپر، هر مقاله در دسته بندی های مربوط به خود همان رشته قرار گرفته اند. در مورد رشته حسابداری می توانید مقالات معتبر را در دسته مخصوص به آن مشاهده و دانلود نمایید. خود مقالات انگلیسی به صورت رایگان در اختیار شما کاربران قرار داده می شوند و ترجمه آنها را می توانید با پرداخت هزینه ای تقریبا رایگان، از سایت دانلود نمایید. هنر ثبت، دسته بندی، و جمع بندی تراکنش ها و رویدادهای مربوط به پول به روشی قابل توجه که حداقل در بخش شخصیت مالی و تفسیر نتایج مربوط به آن می باشد را علم حسابداری گویند. حسابداری فرآیند ثبت و جمع بندی اطلاعات مالی به روشی مفید است. این علم عبارت است از ثبت نظام مند تراکنش های مالی یک کسب و کار. فرآیند ثبت شامل راه اندازی یک سیستم حفظ سوابق، ردگیری تراکنش ها در آن سیستم، و تجمیع اطلاعات حاصل در یک مجموعه گزارش هالی مالی می شود.

حسابداری اغلب توسط متخصصین این رشته با عنوان «زبان کسب و کار» خوانده می شود. سلامت مالی یک سازمان از طریق گزارش های مالی و داده های فراهم شده توسط حسابداران بیان می شود. این اطلاعات به سرمایه گذاران و سرمایه گذاران احتمالی، مقامات مالیاتی، و برای موسسات دولتی ارائه می شود. در واقع، همه تصمیمات کاری به داده های حسابداری وابسته است. همه افراد کسب و کار به درک کاملی از این حوزه مهم نیاز دارند. با فناورانه و پیچیده تر شدن ساختارهای کسب و کار و سیستم های اقتصادی، نیاز به متخصصین آموزش دیده و با صلاحیت این رشته هم افزایش می یابد.

حسابداری 2021

دانلود مقاله انگلیسی حسابداری PDF

همانطور که ذکر شد، ما در فرداپیپر تلاش کرده ایم تا جدیدترین مقالات را جمع آوری کرده و به همراه ترجمه فارسی در اختیار شما قرار دهیم. البته باید در نظر داشته باشید که این ترجمه ها با هزینه ای تقریبا رایگان در اختیار شما قرار داده می شوند و مبالغ دریافتی نیز صرف هزینه های پشتیبانی و نگهداری سایت می گردد. رشته حسابداری یکی از رشته های پرمتقاضی و آینده دار در ایران می باشد. به طور کلی، حسابداران، اطلاعات را به وجود می آورند، آن را بررسی، جمع بندی، تحلیل، تفسیر و استفاده می کنند و به دیگران در کاربرد آن کمک می کنند. حسابداران شرکت، گزارش های مالی برای یک کسب و کار را تهیه می کنند. حسابرسان داخلی و حسابران مجاز بیرونی، این گزارش ها را بررسی می کنند تا از دقت آنها مطمئن شوند. حسابداران مدیریت، اطلاعات را برای تصمیم گیری مدیران کسب و کار فراهم می کنند. برخی حسابداران، اطلاعات مالی را تحلیل می کنند و به موکلان خود در مورد سرمایه گذاری توصیه می کنند. دیگر حسابداران، سیستم های کامپیوتری برای جمع آوری و انباشت اطلاعات را طراحی می کنند. حسابداران دولتی مشخص می کنند که آیا قوانین مختلف رعایت می شود یا نه. با این حال حسابداران دیگر، رئیس شرکت های مهم می شوند. هرجا در هر نوع سازمانی به اطلاعات مالی نیاز باشد، به متخصصین این رشته نیز نیاز داریم. با بیان این مطالب می توان به اهمیت بالای این رشته در رشد کسب و کارها پی ببریم.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi