دانلود ترجمه مقاله بررسی واکنش های بازار بورس به رسانه های اجتماعی

عنوان فارسی :

واکنش های بازار بورس به رسانه های اجتماعی: شواهدی از پیشنهادات ویچت

عنوان انگلیسی :

Stock market reactions to social media: Evidence from WeChat recommendations

کلمات کلیدی :

  پیشنهادات ویچت؛ فرضیه فشار قیمت؛ واکنش های بازار؛ انتشار اطلاعات؛ رسانه اجتماعی

درسهای مرتبط : حسابداری و اقتصاد
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 39
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
35,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. شرح داده ها 4. پیاده سازی مدل و نتایج 5. توضیحات بالقوه 6. نتیجه گیری

ترجمه نمونه متن انگلیسی

مروری بر مقالات: بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که حجم گسترده ای از مطالعات با تحقیق ما مرتبط است. همچنین مجموعه ای از مقالات، واکنش بازار نسبت به دستورالعمل های صادره توسط متخصصان مالی را مورد بررسی قرار می دهند. همچنین باربر و لوفلر [22] برای تحلیل واکنش های بازار، از توصیه های منتشر شده تحلیلگران در ستون ماهانه " دارت بورد" وال استریت ژورنال استفاده نموده و طی دو روز پس از انتشار یک دستورالعمل، شاهد میانگین بازده غیرعادی 4% بودند. پالمون و همکاران [18] خاطرنشان کردند که توصیه‌ها و دستورالعمل های منتشر شده تحلیلگران در بیزینس ویک به بازده غیرعادی در روز انتشار و روز بعد منجر می‌شود. دسای و جین [23] استدلال کردند که توصیه های خرید می توانند به بازده غیرعادی قابل ملاحظه 1.91٪ از روز توصیه تا روز انتشار منجر شود، اما طی دوره های یک تا سه سال پس از انتشار، بازده غیرعادی از بین می رود. ووماک [24] دریافت که در زمینه توصیه های خرید، انحراف پس از توصیه، متوسط و کوتاه مدت است، اما در یک دوره شش ماهه پس از رویداد برای توصیه های فروش طولانی تر، این انحراف (−9.1%) است. فریرا و اسمیت [25] خاطر نشان کردند که ستون "تمرکز سهام" در وال استریت ژورنال متمرکز بر سهامی است که در روز قبل از روز رویداد با واکنش های گسترده ای در بازار همراه بوده است. لازم به ذکر است که جگادش و همکاران [26]، لیو و همکاران [17]، دسای و جین [23] شاهد بازده مازاد مثبت و قابل ملاحظه ای در روز قبل از تاریخ انتشار، روز انتشار، و روز بعد از انتشار بوده اند. باربر و همکاران [27] از توصیه‌های 269 کارگزاری و 4340 تحلیلگر استفاده نموده و دریافتند که پرتفولیوهایی که طبق توصیه‌های تحلیلگران اجرا می شوند، هر سالانه دارای میانگین بازده ناخالص غیرعادی بیش از 4٪ هستند. همچنین مجموعه دیگری از مقالات، از طریق تأثیرگذاری بر اطلاعات یا از طریق تأثیرگذاری بر فشار موقت قیمت، مکانیسم‌های اساسی واکنش‌های بازار به اخبار شرکت‌های مختلف را به طور جامع تری مورد مطالعه قرار دادند. کراوس و استول [28] اولین محققانی بودند که به مطالعه این موضوع پرداختند. بلوین و همکاران [29] و ترومن و همکارا. [11] استدلال می کنند که واکنش‌های بازار به افشای بیانیه های سود یک اثر موقتی فشار قیمت محسوب می شود. همچنین، باربر و لوفلر [22] و آلبرت و اسمابی [30] به این نتیجه رسیدند که بازده مازاد مثبت نتیجه فشار خرید و همچنین محتوای اطلاعاتی در خصوص انتشار توصیه‌ ها است. کرل و والتر [21] به طور قطعی عنوان کردند که افزایش قیمت برای سهام ارزشی، اثرات ناشی از ارزش اطلاعاتی می باشد، در حالی که این افزایش قیمت سهام کوچک ناشی از فشار قیمت است. همچنین، باربر و لوفلر [22] ادعا می کنند که در روز انتشار، بازده غیرعادی مثبت تا حدی در طی 25 روز معاملاتی معکوس می‌شود. به همین نحو، لیانگ [31] خاطر نشان می کند که تاثیر قیمت اولیه طی 15 روز معاملاتی معکوس می شود. همچنین، ژانگ و همکاران [32] مکانیسم‌های اساسی واکنش‌های بازار به اخبار اینترنتی را مورد مطالعه قرار داده و دریافتند که واکنش‌های بازده مازاد به اخبار مربوط به تفاسیر بیانیه ها در عرض 50 روز معاملاتی کاملاً معکوس می‌شوند، در صورتیکه واکنش‌ به اخبار مربوط به سرمایه‌گذاری در عرض 50 روز معاملاتی تنها تا حدی معکوس می ‌شوند. همچنین فرضیه فشار قیمت (PPH) حاکی از آن است که واکنش های بازار، اثر فشار خرید موقت بوده و در یک دوره نسبتا کوتاه معکوس می شوند با این وجود، فرضیه انتشار اطلاعات (IDH) حاکی از آن است که واکنش‌های بازار در واقع، اثرات اطلاعات مربوط به عوامل بنیادی هستند و در یک دوره نسبتاً کوتاه معکوس نمی شوند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Literature review: A large body of studies is related to our research. One strand of literature focuses on the market reactions to recommendations issued by financial experts. Barber and Loeffler [22] use analysts’ recommendations published in the monthly ‘‘Dartboard’’ column of the Wall Street Journal to analyze market reactions, and they find an average abnormal return of 4% for the two days following the publication of a recommendation. Palmon et al. [18] show that analysts’ recommendations published in BusinessWeek induce abnormal returns on both the publication day and the following day. Desai and Jain [23] report that purchase recommendations can obtain a significant abnormal return of 1.91% from the recommendation day to the publication day but the abnormal returns disappear for one to three year post-publication day holding periods. Womack [24] finds that the post-recommendation drift is modest and short-lived for purchase recommendations but that the drift is larger (−9.1%) over a longer six-month post-event period for sell recommendations. Ferreira and Smith [25] show that the ‘‘Small Stock Focus’’ column in the Wall Street Journal tends to focus on stocks that have large market reactions on the day before the event day. Jegadeesh et al. [26], Liu et al. [17], and Desai and Jain [23] observe positive and significant excess returns on the day before the publication date, the publication day, and the day after the publication day. Barber et al. [27] use the recommendations from 269 brokerage houses and 4340 analysts to find that the portfolios following the analysts’ recommendations provide an average annual abnormal gross return of more than 4%. Another strand of literature further studies the underlying mechanisms of market reactions to different corporate news, either by affecting information or by affecting the temporary price pressure. Kraus and Stoll [28] were the first to study this topic. Blouin et al. [29] and Trueman et al. [11] reveal that market reactions to the disclosure of earnings announcements is a temporary price-pressure effect. Barber and Loeffler [22] and Albert and Smaby [30] find that a positive excess return is a result of buying pressure as well as information content within the recommendations. Kerl and Walter [21] conclusively observe that price increases for value stocks are effects of information value, whereas these of small stocks are the result of price pressure. Furthermore, Barber and Loeffler [22] show that the positive abnormal return on publication day is partially reversed within 25 trading days. Similarly, Liang [31] documents that the initial price effect is reversed within 15 trading days. Zhang et al. [32] study the underlying mechanisms of market reactions to internet news and find that excess return reactions to news related to announcement interpretations completely reverse within 50 trading days but that reactions to news related to investment focus only partially reverse within 50 trading days. The price pressure hypothesis (PPH) suggests that market reactions are the effects of temporary buying pressure and will reverse in a relatively short period. However, the information diffusion hypothesis (IDH) suggests that market reactions are the effects of relevant information about fundamentals and will not reverse in a relatively short period.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 35,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بررسی واکنش های بازار بورس به رسانه های اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 7 =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی