دانلود ترجمه مقاله بازاریابی خریدار موبایل: موضوعات کلیدی و بینش های جاری
عنوان فارسی |
بازاریابی خریدار موبایل: موضوعات کلیدی، بینش های جاری، و مسیرهای تحقیقاتی آتی |
عنوان انگلیسی |
Mobile Shopper Marketing: Key Issues, Current Insights, and Future Research Avenues |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی موبایل؛ بازاریابی خریدار؛ تکنولوژی؛ بازاریابی دیجیتال؛ رفتار مصرف کننده |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 73 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. حوزه بازاریابی خریدار موبایل 3. موضوعات موبایل مرتبط با خریدار 4. موضوعات موبایل مرتبط با کارمند 5. موضوعات موبایل مرتبط با سازمان 6. موضوعات مرتبط با تکنولوژی موبایل 7. نتیجه گیری
مقدمه: استفاده خریداران از موبایل، که عموما اشاره به یک دستگاه تلفن همراه، و تکنولوژی کانال دارد با سرعت فراوانی در حال پیشرفت و همه گیری می باشد. بیش از چهار پنجم مردم ایالات متحده از دستگاه های موبایل برای خرید حتی در یک فروشگاه فیزیکی استفاده می کنند (مطالعه M/A/R/C گوگل در سال 2013). پذیرش موبایل واقعا جهانی شده است. دستگاه های موبایل بسیار رایج بوده و مردم در سراسر جهان از این دستگاه ها به طرق مختلف استفاده می کنند (MMA آسیا 2011). پهنای باند دستگاه های موبایل در سراسر جهان بسیار بیشتر از پهنای باند دستگاه های ثابت می باشد این موضوع در بازارهای نوظهوری مانند چین و هند به وضوح دیده می شود، این بازارها حدود یک سوم از دستگاه های موبایل در سراسر جهان را تامین می کنند. در پاسخ به این رویه ها، بازاریابان به طور فزاینده ای از دستگاه های موبایل برای پاسخ به تقاضای خریداران و فروشندگان موبایل استفاده می کنند. شرکت ها حدود یک چهارم از هزینه های خود را صرف تبلیغات دیجیتالی کرده و موبایل ها حدود 22 درصد از درآمدهای دیجیتالی در سال 2015 را به خود اختصاص داده اند (بازاریاب دیجیتال، 2015). بیش از سه چهارم برنامه خرده فروشان برای بهبود فرآیندهای بازاریابی موبایلی مربوط به سال 2015 بوده است (بازاریاب دیجیتال، 2015). در حالی که استفاده از موبایل در شیوه های بازاریابی به طور چشم گیری افزایش داشته است، تحقیقات مرتبط با این موضوع نیز به تدریج در حال تکامل می باشند. تاکنون، روی موضوعاتی چون دامنه بازاریابی موبایلی (شانکر و بالاسوبرامانیان، 2009)، تحویل خدمات موبایل (کلین، رویتر، و وتزلز، 2007)، کاربرد رابط موبایل و کاربردپذیری آن (ونکاتش، تانگ و خو، 2012)، تجربه وب گردی با موبایل (آدیپات، زانگ و زو، 2011)، کاربردها در خرده فروشی (شانکر و همکاران، 2010)، رابط کاربردی خدمات موبایل (براسل و گیپس، 2014)، تقاضای برنامه های موبایل (گارگ و تلانگ، 2013)، کارت های خرید موبایل (وان ایترسام و همکاران، 2013) تبلیغات موبایلی (اندرسون و همکاران، 2015؛ بارت، استفان و سارواری، 2014؛ فونگ، فانگ و لو، 2015) و خرید موبایلی (وانگ، مالتوس و کریشنامورتی، 2015) تمرکز شده است.
Introduction: Shoppers' use of mobile, which typically refers to a mobile device, medium, technology, or channel, is growing at a tremendous pace. More than four-fifths of U.S. shoppers use a mobile device to shop even within a store (Google M/A/R/C Study 2013). Mobile adoption is truly global. Mobile devices are so ubiquitous that there are more people with mobile devices than there are with toothbrushes in the world (MMA Asia 2011). Mobile broadband is more pervasive than fixed broadband around the world and much of the surge in mobile usage emanates from emerging markets like China and India, which together account for roughly one-third of mobile handsets worldwide (mobiforge.com). In response to these trends, marketers are increasingly using mobile to meet the demands of mobile shoppers. Firms' spending on mobile is now about one-fourth of all of their digital spending, and mobile will constitute about 22% of digital revenues in 2015 (eMarketer 2015). Over three-fourths of retailers plan to enhance their mobile marketing spending from 2015 onward (eMarketer 2015). While the use of mobile in marketing practice is growing dramatically, research on this topic is evolving gradually. Thus far, it has focused on issues such as the scope of mobile marketing (Shankar and Balasubramanian 2009), mobile service delivery (Kleijnen, De Ruyter, and Wetzels 2007), mobile interface usage and usability (Venkatesh, Thong, and Xu 2012), mobile browsing experience (Adipat, Zhang, and Zhou 2011), applications to retailing (Shankar et al. 2010), interfaces for mobile devices (Brasel and Gips 2014), mobile app demand (Garg and Telang 2013), mobile shopping carts (Van Ittersum et al. 2013), mobile advertising and promotions (Andrews et al. 2015; Bart, Stephen, and Sarvary 2014; Fong, Fang, and Luo 2015), and mobile shopping (Wang, Malthouse, and Krishnamurthi 2015).
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.