دانلود ترجمه مقاله آیا آژانس های مسافرتی کوچک، آماده بازاریابی دیجیتال هستند؟
عنوان فارسی |
آیا آژانس های مسافرتی کوچک، آماده بازاریابی دیجیتال هستند؟ دیدگاه های مدیران آژانس های مسافرتی |
عنوان انگلیسی |
Are small travel agencies ready for digital marketing? Views of travel agency managers |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی دیجیتال؛ آژانس های مسافرتی کوچک؛ مطالعه کیفی؛ انگیزه ها؛ چالش ها |
درسهای مرتبط | بازاریابی دیجیتال |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 65 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و اهداف تحقیق 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری و بحث و بررسی 6. دلالت ها 7. محدودیت ها و چشم اندازهای آتی
فناوری دیجیتال کانال ارتباطی و توزیعی جدیدی را برای مشتریان و عرضه کنندگان خدمات سفر ارائه کرده است. اینترنت، سازمان های مسافرتی را قادر به اتخاذ بازاریابی دیجیتال به منظور جذب، اطلاع رسانی و خدمت رسانی به مسافران می سازد. با این حال، در کشورهای در حال توسعه، اتخاذ اینترنت و بازاریابی دیجیتال به آرامی صورت می گیرد. بنابراین، این مطالعه به بررسی عوامل محرک و چالش های درک شده بازاریابی دیجیتال توسط سازمان های مسافرتی می پردازد، سازمان مسافرتی، نهادی است که در منابع دانشگاهی منتشر شده چندان مورد توجه قرار نگرفته است. مطالعه کیفی نشان دهنده پلت فرم های دیجیتال محبوب و قابل اعتماد مورد استفاده توسط سازمان های مسافرتی است. همچنین، در این مطالعه عواملی که مانع استفاده از بازاریابی دیجیتال توسط مدیران خدمات مسافرتی می شود و یا عواملی که به استفاده از این فناوری کمک می کند نیز معرفی شده است. مقدمه: فناوری دیجیتال صنعت گردشگری را در سطح جهان متحول کرده است و در حال ایجاد یک برنامه جدید در استراتژی بازاریابی (هاپ – ایوانسو – هوروات، 2018)، تغییر ساختار صنعت گردشگری و توسعه طیفی از فرص ها و تهدیدات (گزاتزر، وارتنر و واینوارتر، 2004) است. منابع بیان می کند که دیجیتالی شدن مرتبط با رشد کسب و کار بوده و برای عملکرد آن ها در بازار مهم است (تایمینن و کراجالوتو، 2015). صنعت گردشگری به دلیل ماهیت اطلاعات محور و چند پاره آن ها از مزایای فناوری های دیجیتال بهره می برد (آندرئو، آلداس، بیگن و ماتیلا، 2010، بوهالیس و دمیزی، 2004). ارائه دهندگان خدمات مسافرتی از ابزارهای دیجیتال مانند وب سایت ها، اپلیکیشن های موبایل و رسانه اجتماعی برای جذب مشتریان جدید (ماریانی، بوهایلز، لوگی و ویتولاتی، 2014)، بهبود خدمات مشتری، افزایش کارایی عملیاتی و متعاقبا افزایش درآمد (آمارو و دیورات، 2015، لاو، بوهالیس و کوبانوگلو، 2014) استفاده می کنند، اما این قابلیت ها هنوز چندان مورد استفاده قرار نمی گیرند (مارتین، سالازار و اینورسین، 2015). بنابراین، با وجود مزایای احتمالی کانال های دیجیتال، هنوز موانعی برای اتخاذ چنین کانال هایی مانند نگرش مدیریتی و وضعیت مالی شرکت ها (لاو و همکاران، 2014، مهرتن، کراگ و مایلز، 2001)، ریسک های درک شده و مسائل تکنولوژیکی وجود دارد. این موانع در میان شرکت های کوچک و متوسط برجسته تر است (آبو – سوک، لایم و مگیک، 2013).
Digital technology provides new communication and distribution channel for both consumers and suppliers of travel services. Internet enables the travel agencies to adopt digital marketing to attract, inform and serve the travellers. However, in developing countries, the adoption of internet and digital marketing is slow. This study therefore finds it imperative to explore the triggering factors and perceived challenges of digital marketing by travel agencies - an entity whose perspectives do not find much place in the published academic literature. The qualitative study reveals the popular and trusted digital platforms used by the travel agencies. It also presents the factors that inhibit or assist the use of digital marketing by travel service managers. Introduction: Digital technology has been transforming tourism globally. It is generating a new paradigm-shift in the marketing strategy (Happ & Ivancso-Horvath, 2018), transforming the tourism industry structure and developing a whole range of opportunities and threats (Gratzer, Werthner, & Winiwarter, 2004). Literature posits that digitalisation is associated with the growth of businesses and is important for their performance in the market (Taiminen & Karjaluoto, 2015). Tourism industry is highly receptive to the benefits of digital technologies due to their fragmented and information-oriented nature (Andreu, Aldas, Bigne & Mattila, 2010; Buhalis & Deimezi, 2004). Travel service providers use digital tools such as websites, mobile applications, and social media for attracting new consumers (Mariani, Buhalis, Longhi, & Vitouladiti, 2014), improving customer service, enhancing operational efficiency and consequently increasing revenue (Amaro & Duarte, 2015; Law, Buhalis, & Cobanoglu, 2014), but these capabilities are still underutilized (Martins, Salazar, & Inversini, 2015). Hence, despite the possible benefits of digital channels, there are also barriers for adoption, such as management’s attitude and the firm’s financial situation (Law et al., 2014; Mehrtens, Cragg, & Mills, 2001), perceived risks and technological issues etc. These barriers are more prominent among small and medium-sized enterprises (Abou-Shouk, Lim, & Megicks, 2013).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.