دانلود ترجمه مقاله نقش بازاریابی محتوای دیجیتال در ترویج مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کننده
عنوان فارسی |
نقش بازاریابی محتوای دیجیتال در ترویج مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کننده: چارچوب، اصول بنیادی، و مفاهیم |
عنوان انگلیسی |
Digital Content Marketing's Role in Fostering Consumer Engagement, Trust, and Value: Framework, Fundamental Propositions, and Implications |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی محتوای دیجیتال؛ مشارکت؛ اعتماد؛ ارزش ویژه برند؛ چارچوب مفهومی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 165 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. بازاریابی محتوای دیجیتال: بررسی 3. چارچوب مفهومی 4. بحث و بررسی و مفاهیم
چکیده – در چشم انداز تعاملات رو به رشد آنلاین مصرف کننده / شرکت، بازاریابی محتوای دیجیتال (DCM) که هدف آن افزایش مشارکت و اعتماد برند مصرف کنندگان است، رو به فزونی می باشد. با این حال، علیرغم علاقه قابل توجه متخصصان، پژوهش های علمی در مورد DCM رو به کاهش است، که منجر به یک شکاف دانشی مهم می شود. براساس یک مرور گسترده، ما DCM را به عنوان ایجاد و انتشار محتوای مرتبط و ارزشمند مربوط با برند به مشتریان فعلی یا آینده در بسترهای دیجیتال برای توسعه مشارکت، اعتماد و روابط برند مطلوب (در برابر ترغیب مستقیم مصرف کنندگان به خرید) مفهوم سازی می نماییم. ما همچنین یک چارچوب مفهومی را توسعه می دهیم که سوابق مهم DCM مبتنی بر مصرف کننده از جمله انگیزه های کاربردی، لذت جویانه و مبتنی بر اصالت اعلام شده از استفاده و رضامندی (U&G)برای تعاملات DCM را مورد شناسایی قرار می دهد. پیامدهای مرتبه اول و درون تعاملی DCM شامل مشارکت شناختی، عاطفی و رفتاری مصرف کنندگان هستند که به ترتیب رفتارهای مفهوم سازی، شناسایی، و شهروندی مرتبط با برند را ترویج می نمایند. اینها به نوبه خود منجر به پیامدهای مرتبه دوم و برون تعاملی اعتماد و نگرش نسبت به برند DCM می شوند که به ترتیب در توسعه پیامدهای مرتبه سوم و مبتنی بر ارزش مصرف کننده و ارزش ویژه برند مبتنی بر شرکت DCM نقش دارد. ما یافته های خود را در یک مجموعه از اصول بنیادی (FPها) مربوط به DCM خلاصه نموده و با استخراج مفاهیم اصلی از تجزیه و تحلیل خود به نتیجه گیری می رسیم.
In a landscape of growing online consumer/firm interactions, digital content marketing (DCM) which aims to foster consumers' brand engagement and trust, is on the rise. However, despite significant practitioner interest, academic DCM research is lagging, resulting in an important knowledge gap. Based on an extensive review, we conceptualize DCM as the creation and dissemination of relevant, valuable brand-related content to current or prospective customers on digital platforms to develop their favorable brand engagement, trust, and relationships (vs. directly persuading consumers to purchase). We also develop a conceptual framework that identifies important consumer-based DCM antecedents, including uses-and-gratifications (U&G)-informed functional, hedonic, and authenticity-based motives for DCM interactions. DCM's first-tier, intra-interaction consequences include consumers' cognitive, emotional, and behavioral engagement that foster brand-related sense-making, identification, and citizenship behaviors, respectively. These in turn trigger DCM's second-tier, extra-interaction consequences of brand trust and attitude, which successively contribute to the development of DCM's third-tier, value-based consequences of consumer and firm-based brand equity. We summarize our findings in a set of Fundamental Propositions (FPs) of DCM and conclude by deriving key implications from our analyses.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 18 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.