دانلود ترجمه مقاله چالش ها و راه حل هایی برای بازاریابی در عصر دیجیتال

عنوان فارسی

چالش ها و راه حل هایی برای بازاریابی در عصر دیجیتال

عنوان انگلیسی

Challenges and solutions for marketing in a digital era

کلمات کلیدی :

  بازاریابی آنلاین؛ تحلیل کلان داده ها؛ مشتریان؛ استراتژی های شرکت؛ رسانه اجتماعی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 78
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
30,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش مطالعه ما 3. رواج روزافزون رسانه دیجیتال 4. تنش های بازاریابی 5. استراتژی و بینش مشتری 6. رفتن به سمت عملیات و اجراء بازار 7. سازمان ها و قابلیت ها 8. نتیجه گیری 9. پیامدهای تحقیق (بازاریابی)

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – استفاده مداوم از اینترنت در سراسر جهان رو به افزایش بوده و دیجیتال به یک منبع بسیار مهم از مزیت رقابتی در هر دو بازاریابی B2C و B2B تبدیل شده است. توجه زیادی به فرصت های فوق العاده بازاریابی دیجیتال شده، اما تاکنون توجه اندکی به چالش های واقعی شرکت هایی که با دیجیتال روبرو هستند، شده است. در این مطالعه، ما این چالش ها را بر اساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته در میان نمونه ای از 777 مدیر بازاریابی در سراسر جهان مورد بررسی قرار می دهیم. نتایج نشان داد که پر کردن شکاف استعداد، تنظیم "طراحی سازمانی" و اجراء "معیارهای قابل انجام" بزرگترین فرصت پیشرفت برای شرکت ها در بخش های مختلف می باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Internet usage continues to explode across the world with digital becoming an increasingly important source of competitive advantage in both B2C and B2B marketing. A great deal of attention has been focused on the tremendous opportunities digital marketing presents, with little attention on the real challenges companies are facing going digital. In this study, we present these challenges based on results of a survey among a convenience sample of 777 marketing executives around the globe. The results reveal that filling “talent gaps”, adjusting the “organizational design”, and implementing “actionable metrics” are the biggest improvement opportunities for companies across sectors.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بازاریابی چیست؟

بازاریابی عبارت است از اقدامات یک شرکت در راستای خرید و فروش یک محصول یا ارائه خدمات. این موضوع شامل تبلیغات، فروش و تحویل کالاها به افراد می باشد. افرادی که در دپارتمان بازاریابی یک شرکت کار می کنند سعی دارند تا توجه مخاطبان هدف را با استفاده از شعارهای تبلیغاتی، طراحی بسته بندی ها، استفاده از افراد مشهور در تبلیغات و پوشش رسانه های عمومی، جلب کنند.

بازاریابی چیست

بازاریابی عبارت است از هر اقدامی که شرکت انجام می دهد تا به واسطه آن، مشتریانی را به دست آورده و رابطه خود را با آنها حفظ کند. حتی اقدامات کوچکی چون نوشتن نامه های سپاسگذاری، گلف بازی کردن با مشتریان بالقوه، پاسخ دادن سریع به تماس ها و قرار گذاشتن با مشتریان قبلی برای صرف قهوه هم می تواند جزو اقدامات بازاریابی محسوب گردد. هدف نهایی در این زمینه، تطابق دادن محصولات و خدمات شرکت با نیازهای افراد و در نتیجه تضمین سودآوری شرکت می باشد.

 

چهار اصل بازاریابی عبارتند از محصول، مکان، قیمت و ترویج.

چهار اصل بازاریابی

محصول اشاره به آیتم یا آیتم هایی دارد که یک کسب و کار قصد فروش آن را دارد. هنگام بررسی یک محصول باید یک سری سوالات پرسیده شود، اینکه، محصول را چگونه باید فروخت؟ تفاوت های این محصول با محصولات مشابه رقبا در چیست؟ آیا می توان این محصول را با محصولی ثانویه نیز در بازار عرضه کرد؟ و آیا محصولات جایگزینی نیز در بازار وجود دارند یا خیر؟

 

قیمت اشاره به ارزش یک محصول در زمان فروش دارد. هنگام قیمت گذاری باید هزینه های تولید اولیه محصول، هزینه های بازاریابی و هزینه های توزیع در نظر گرفته شوند.

 

مکان اشاره به محل توزیع یک محصول دارد. ملاحظات کلیدی در این زمینه شامل این پرسش است که آیا این محصول در ویترین های فیزیکی فروشگاه ها به فروش خواهد رسید یا از طریق کانال های اینترنتی و آنلاین و یا اینکه در هر دو بستر توزیع خواهد شد.

 

نهایتا، ترویج اشاره به کمپین های ارتباطات بازاریابی دارد. اقدامات ترویجی می تواند شامل تبلیغات، فروش شخصی، ارتقا فروش، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم، حمایت مالی از جانب اسپانسرها و بازاریابی پارتیزانی باشد. ترویج، بسته به مرحله ای از چرخه حیات که یک محصول در آن قرار دارد، می تواند متفاوت باشد. بازاریابان باید بدانند که مشتریان کیفیت و قیمت را مقایسه می کنند و این موضوع باید در استراتژی های یک شرکت مدنظر قرار گیرد.

بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین

از سال 2015، تقریبا 70 درصد از بزرگسالان ایالات متحده، حداقل یک بار در ماه یک خرید آنلاین داشته اند و 33 درصد از آنها هفته ای حداقل یک بار خرید آنلاین انجام می دهند. انتظار می رود که فروش آنلاین در ایالات متحده از 335 میلیارد دلار در سال 2015 تا 523 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یابد و رشد 56 درصدی داشته باشد. با توجه به این آمار، ضروری است که بازاریابان از ابزارهای آنلاین مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات دیجیتالی هم در بستر اینترنت و هم در قالب برنامه های موبایل استفاده کنند. فراهم ساختن یک کانال توزیع مناسب برای خرید و فروش آنلاین محصولات نیز گام مهمی در این فرآیند محسوب می شود. بازاریابی آنلاین جزو مولفه های حیاتی یک استراتژی کامل بازاریابی است.

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 30,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله چالش ها و راه حل هایی برای بازاریابی در عصر دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi