دانلود ترجمه مقاله تاثیر خرده فروشی تلفن همراه بر تجارب خرید مصرف کنندگان

عنوان فارسی

تاثیر خرده فروشی تلفن همراه بر تجارب خرید مصرف کنندگان: چشم انداز پویا

عنوان انگلیسی

The effect of mobile retailing on consumers' purchasing experiences: A dynamic perspective

کلمات کلیدی :

  بازاریابی تلفن همراه؛ خرده فروشی تلفن همراه؛ مدیریت فناوری؛ تجربه مصرف؛ رفتار مصرف کننده

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 64
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. زمینه نظری 3. روش 4. یافته ها و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری 6. محدویت ها و پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ظهور فرهنگ خرده فروشی با استفاده گسترده از فن آوری های تلفن همراه، ارتباطات بالا، محاسبات فراگیر و فن آوری های بدون تماس مشخص میشود که مشتریان را قادر می سازد خرید متفاوتی را تجربه کنند. در واقع، فن آوری های نوآورانه تلفن همراه، ابزار (برنامه ها) جدیدی را فراهم می کنند که قادر به تفکیک لحظه خرید از لحظه مصرف موثر هستند، به این صورت که به مصرف کنندگان اجازه می دهند از طریق تلفن همراه خرید کرده و آنها در خانه و یا در یک فروشگاه (در یک بوتیک یا مجموعه) علاوه بر خدمات سنتی موجود (خرید در فروشگاه و جمع آوری / مصرف در فروشگاه) جمع آوری کنند. هدف از این مقاله درک این موضوع است که تا چه حد فن آوری های تلفن همراه در رفتار مصرف کننده تاثیر می گذارد و همچنین بر تحریک کنندگان انگیزه مصرف کنندگان برای اتخاذ تجربه خرید تلفن همراه از سوی مصرف کننده تاکید می شود. برای دستیابی به این هدف، از یک رویکرد کیفی با 29 مصرف کننده در بازار ایتالیا استفاده کردیم که در آن خرید تلفن همراه هنوز در مرحله اولیه قرار دارد. یافته ها حدودی که مصرف کنندگان از کانال های الکترونیکی به کانال های تلفن همراه حرکت می کنند را نشان داده و تاثیر این نوآوری های تکنولوژیکی را در زمینه های خرده فروشی از دیدگاه شناختی، که مطالعات در آن محدود هستند، در نظر می گیرد. مفاهیم مربوط به پژوهشگران و متخصصان با تاکید بر اینکه خرده فروشان باید قابلیت های جدید سرویس تلفن همراه را توسعه دهند، و زمینه های خرده فروشی فیزیکی را با فرصت ها و ویژگی های تلفن همراه ادغام کنند نیز مورد بحث قرار گرفته است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The emerging retail culture is characterized by the extensive use of mobile technologies, high connectivity, ubiquitous computing and contactless technologies, which enable consumers to experience shopping differently. In fact, innovative mobile technologies provide new tools (apps) which are able to separate the moment of purchase from the moment of effective consumption, by allowing consumers to make purchases by mobile phone and collect them at home or at a store (a pick-up boutique or collection point), in addition to the traditional in-store service (purchase in the store and collect/consume in the store). The aim of this paper is to understand the extent to which mobile technologies have an impact on consumer behaviour, with emphasis on the drivers motivating consumers to adopt the consumer experience of mobile shopping. To achieve this goal we used a qualitative approach involving 29 consumers in the Italian market, where mobile shopping is still at an early stage. The findings shed a light on the extent to which consumers are moving from e-channels to mobile channels and take into account the effect of these technological innovations in retail settings from a cognitive standpoint, where studies are limited. The implications for researchers and practitioners are then discussed, with emphasis on retailers need to develop new mobile service competences, and integrate and synthetize physical retail settings with mobile opportunities and functionalities.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر خرده فروشی تلفن همراه بر تجارب خرید مصرف کنندگان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 12 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi