دانلود ترجمه مقاله رویکردهای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال
عنوان فارسی |
رویکردهای هوش مصنوعی برای بازاریابی دیجیتال |
عنوان انگلیسی |
Artificial Intelligence Solutions for Digital Marketing |
کلمات کلیدی : |
  هوش مصنوعی؛ بازاریابی هوشمند؛ شخصی سازی بازاریابی؛ اتوماسیون فرآیند؛ یادگیری عمیق |
درسهای مرتبط | بازاریابی دیجیتال |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 11 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشرفت ها و مطالعات اخیر 3. روش تحقیق 4. نتیجه گیری
تکامل فناوری در سال های اخیر منجر به حرکت رو به جلو صنایع شده است. بازاریابی به نقطه ای از تحول رسیده که اتخاذ روندهای دیجیتال امری ضروری است. اگرچه به نظر می رسد که این مساله فشار زیادی به بازاریاب ها وارد می سازد، اما در واقع همه سیستم ها و اپلیکیشن های خودکار که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، تنها پیچیدگی فرایندهای هدف گذاری و سفارشی سازی کلاسیک را کاهش می دهند. در بسیاری شرایط، پلت فرم های مورد استفاده برای تبلیغات آنلاین شامل الگوریتم هایی برای شناسایی بهترین ترکیبات است و در شرایط دیگر شرکت ها ابتکار عمل را برای توسعه و اجراء سیستم های سفارشی داخلی به کار می گیرند. هدف محققان توصیف وضعیت فعلی هوش مصنوعی در فرایندهای بازاریابی و ارائه یک مدل متوالی چهار مرحله ای است که از راه حل بازاریابی هوشمند استفاده کرده و به این ترتیب، قابلیت مشاهده وب سایت را از طریق کلمات کلیدی بهبود می بخشند.
The technological evolution of recent years has put the industries on the move. Marketing has reached a point in its evolution where adapting to digital trends is an imperative. Although it seems to be a push for marketers, in fact, all automated applications and systems that are based on artificial intelligence only diminishes the complexity of classic targeting and customization processes. In many situations, the platforms used for online promotion contain algorithms for identifying the best combinations, in other situations the companies take initiative to develop and implement in-house customized systems. The authors aim to describe the current state of artificial intelligence in marketing processes and to provide a four step sequential model that uses an intelligent marketing solution that can improve the visibility of a website through keywords.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.