دانلود ترجمه مقاله چارچوبی برای تحقیقات بازاریابی دیجیتال: بررسی چهار دوره فرهنگی
عنوان فارسی |
چارچوبی برای تحقیقات بازاریابی دیجیتال: بررسی چهار دوره فرهنگی در بازاریابی دیجیتال |
عنوان انگلیسی |
A Framework for Digital Marketing Research: Investigating the Four Cultural Eras of Digital Marketing |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی دیجیتال؛ روش تاریخی؛ فرهنگ های دیجیتال؛ نظریه نهادی؛ نظریه کردار؛ چارچوب فرهنگی؛ آینده نگری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 156 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. رویکرد تاریخی: عقلانیت و روش 4. نتایج: چهار عصر توسعه فرهنگ های اینترنتی 5. بحث و بررسی: مکانیزم های تکامل بازاریابی دیجیتال 6. سه تحول بالقوه در بازاریابی دیجیتال 7. نتیجه گیری
رشته بازاریابی دیجیتال با تقسیم بندی های رو به رشدی مواجه شده است؛ ازدیاد بخش ها و زمینه های پژوهشی مختلف از تجمع دانش جلوگیری می کند. این بخش بندی بنظر می رسد ارتباط منطقی با پیچیدگی ذاتی اینترنت دارد که خودش از تکامل 50 ساله حاصل شده است. بنابراین، هدف ما ارائه یک چارچوب تجمعی برای پژوهش دربازاریابی دیجیتال استخراج شده از تحلیل تاریخی اینترنت می باشد. ما با استفاده از نظریه عملی و نظریه نهادی، نوع جدیدی از کار موسساتی را تشریح می کنیم: نقش بندی کار. ما از این چارچوب برای تحلیل منابع ثانویه تاریخی استفاده می کنیم. چهار مخزن فرهنگی برروی اینترنت را پیدا می کنیم (سیستم های همکارانه، سیستم های بازار سنتی، سیستم های خلق کمکی و سیستم های انگارش بازار) و دینامیک های نقش بندی کار که باعث خلق آنها می شوند و نشان می دهند که چگونه سیستم های جدید با مناسب سازی انتشار مخازن و گنجینه های فرهنگی جدید، ایجاد می شوند. با ارائه یک چارچوب فرهنگی و یک نظریه که پویایی خلق چهار مجموعه فرهنگی را تبیین می کنند، در ادبیات بازاریابی دیجیتال، مشارکت ادبی می کنیم. چارچوب ما می تواند به مدیران کمک کند تا معنای استراتژی دیجیتال خود را درک کنند و سیستم های اینترنتی مختلف را بررسی کنند. مقدمه: اکثر مرورهای ادبی جدید در مورد بازاریابی دیجیتال، تفکیک و بخش بخش شدن را در این رشته، مشاهده می کنند (لامبرتون و استفن، 2016؛ یاداو و پاولو، 2014). این تفکیک، تعجب آور نیست، وقتی بفهمیم که اینترنت یک سیستم فوق العاده پیچیده است (هیوئت و همکاران، 2016). این پیچیدگی، نتیجه طبیعی یک تاریخچه و سابقه پیچیده است و بخش بخش شدن، نتیجه عدم وجود یک دیدگاه جامع و فراگیر در مورد اینترنت است. تعدادی از دانشگاهیان تمایل دارند این حقیقت را نادیده بگیرند که اینترنت ناگهان و یکنواخت پدیدار نشده است و درحالی که تعدادی از نویسندگان اذعان می کنند که معماری فنی پلتفرم ها بر پیوند بین اقدامات بازاریابی و رفتارهای مصرف کننده تاثیر دارند (یاداف و همکاران، 2013)، اما این اثرات احتمالی و پیش آمدی هنوز در اکثر کارهای پژوهشی، برونزاد محسوب می شوند. اما، هنگام بکار گیری یک دیدگاه تاریخی، اثرات پیشآمدی کمتر به عنوان عوامل مستقل نسبت به ویژگی های فرهنگی، در نظر گرفته: رفتارها و پلتفرم ها به هم وابسته هستند و اینترنت، یک پیامد و همچنین یک تعیین کننده رفتار مصرف کنندگان و شرکت ها می باشد. در این مقاله، هدفمان بررسی این مسئله با بازسازی سابقه فرهنگی اینترنت و رابطه با بازاریابی است. در انجام چنین کاری، یک چارچوب فرهنگی تلفیقی برای پژوهش های بعدی در بازاریابی دیجیتال ارائه می دهیم.
The digital marketing discipline is facing growing fragmentation; the proliferation of different subareas of research impedes the accumulation of knowledge. This fragmentation seems logically tied to the inherent complexity of the Internet, itself resulting from 50 years of evolution. Thus, our aim is to provide an integrative framework for research in digital marketing derived from the historical analysis of the Internet. Using practice theory and institutional theory, we outline a new type of institutional work: imprinting work. We apply this framework to the analysis of historical secondary sources. We find four cultural repertoires on the Internet (collaborative systems, traditional market systems, co-creation systems, and prosumption market systems) and describe the dynamics of imprinting work leading to their creation, showing how new systems are created by appropriating and assimilating existing cultural repertoires. We contribute to the digital marketing literature by providing a cultural framework and a theory explaining the dynamics of the creation of four cultural repertoires. Moreover, we outline three paths of potential evolution of the digital landscape. Our framework may help managers make sense of their digital strategy and navigate the various Internet systems. Introduction: Most recent reviews of the digital marketing literature observe a fragmentation in the discipline (Lamberton and Stephen, 2016, Yadav and Pavlou, 2014). This fragmentation is not surprising when we recognize that the Internet is an extraordinarily complex system (Hewett et al. 2016). This complexity is the natural outcome of a complex history, and fragmentation is the outcome of the absence of a comprehensive view of the Internet. Some academics tend to overlook the fact that the Internet did not emerge suddenly and uniformly, and while some authors acknowledge that the technical architecture of platforms has an impact upon the link between marketing actions and consumer behaviors (Yadav et al. 2013), these contingency effects are still considered exogenous in most research work. However, when adopting a historical perspective, contingency effects are seen less as independent factors than as cultural features: behaviors and platforms are interdependent, and the Internet is both an outcome and a determinant of the behavior of consumers and firms. In this article, we aim to investigate this issue by reconstructing the cultural history of the Internet and its relationship with marketing. In so doing, we provide an integrative cultural framework for subsequent research in digital marketing.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 20 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
حامد طالبی –
مقاله بیس خوبی است