دانلود ترجمه مقاله طراحی محتوا تبلیغاتی برای قرار دادن در معرض مشتریان
عنوان فارسی |
طراحی محتوای تبلیغاتی برای قرار دادن در معرض مشتریان: موبایل مارکتینگ از طریق سرویس پیام کوتاه |
عنوان انگلیسی |
Content design of advertisement for consumer exposure: Mobile marketing through short messaging service |
کلمات کلیدی : |
  SMS؛ مشتری؛ قرار دادن در معرض دید؛ بازاریابی تبلیغاتی؛ آگهی؛ بازاریابی موبایل |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 72 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. نتایج و بررسی 3. نتیجه گیری، جهت گیری پژوهش های آتی، و محدودیت ها
چکیده – موفقیت سرویس پیام کوتاه (SMS) مبتنی بر تلفن همراه به عنوان ابزار بازاریابی تبلیغاتی به جمله بندی، بیان، زبان و کلمات و به بیان دیگر به کل محتوای پیام بستگی دارد. اگر مشتریان با SMS تلفن همراه با پیشنهادات تبلیغاتی مواجه نشوند، بازاریابان به احتمال کمتری به مزایای ارسال SMS به مشتریان احتمالی روی آورند. هدف این مقاله شناسایی و بررسی تجربی متغیرهای حیاتی است که می تواند مشتریان را به باز کردن و خواندن تبلیغات مبتنی بر SMS جذب کند. به منظور نیل به این موضوع، این مقاله روی پارادیم های مفهومی UTAUT2 با سه ساختار خارجی طراحی شده است: شخصی سازی، خودمفهومی و اعتماد. با نظر سنجی از مشتریان، این مقاله متغیرهای مهمی را از دیدگاه UTAUT2 برای ارائه ساختارهای جدید در اتخاذ تعاملات مشتریان برای مواجهه با محصولات پیدا کرده است. با این کار، این مقاله نسخه ای بسط یافته از UTAUT2 را ارائه داده و تست کرده است که با عنوان UTAUTCEMM (نظریه مشترک پذیرش و استفاده از تکنولوژی مواجهه با مشتری برای پیام های موبایل) شناخته می شود. این موضوع نشان می دهد که تقسیم بندی مشتریان و بازاریابی هدف، مؤثرترین راه برای ارتباط با مشتریان از طریق بازاریابی تبلیغاتی با استفاده از SMS موبایل می باشد. این موضوع همچنین نشان می دهد که این بازاریابی تبلیغاتی تنها برای فروشندگان و خرده فروشان معتبر، ارزشمند می باشد.
The success of mobile phone-based short messaging service (SMS) commercials as a tool of promotional marketing depends upon the wording, statement, language, presentation − in other words, the overall content of the message. If consumers are not exposed to the mobile phone SMS containing promotional offers, marketers would less likely to achieve any benefits by sending SMS to prospective consumers. This study is aimed to identify and empirically examine the critical variables that can attract consumers to open and read the advertisement on the SMS. To address consumer exposure, the study was designed on the conceptual paradigms of the UTAUT2 with the inclusion of three external constructs: personalization, self-concept, and trust. Through a consumer survey, this study found significant variations from the UTAUT2 to provide new constructs to capture consumer intentions for exposure to the product. By doing so, this study has developed and tested an extended version of UTAUT2, which is named as UTAUT-CEMM (Unified Theory of Acceptance and Use of Technology of Consumer Exposure for Mobile Message). It revealed that consumer segmentation and target marketing is the most effective way to communicate with consumers through promotional marketing conducted by the mobile phone SMS. It also suggested that this promotional marketing is valuable only for highly reputable vendors/retailers.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)