دانلود ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی موبایل: عنصر ترکیبی جدیدی از ارتباطات بازاریابی دیجیتال

عنوان فارسی

رسانه های اجتماعی موبایل: عنصر ترکیبی جدیدی از ارتباطات بازاریابی دیجیتال

عنوان انگلیسی

Mobile Social Media: The New Hybrid Element of Digital Marketing Communications

کلمات کلیدی :

  بازاریابی دیجیتال؛ وسعت گوگل؛ بازاریابی موبایل؛ رسانه های اجتماعی موبایل؛ گوشی های هوشمند

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 52
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. رسانه های اجتماعی موبایل و بازاریابی موبایل – مقدمه 2. پتانسیل ها و استفاده تجاری از رسانه های اجتماعی موبایل 3. توصیه هایی برای کاربردهای رسانه های اجتماعی موبایل 4. رسانه های اجتماعی موبایل در سال های آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – گوشی های هوشمند قدرتمند و دستگاه های موبایل دیگر، برنامه های کاربردی زیادی را در زمینه رسانه های اجتماعی به ارمغان آورده اند. هدف این مقاله، ارزیابی رسانه های اجتماعی، معرفی بازاریابی موبایل و رسانه های اجتماعی موبایل و مفاهیم مختلف مربوط به آن و طبقه بندی بازاریابی موبایل می باشد. مقالات زیادی به بررسی رسانه های اجتماعی و کاربرد گوشی های هوشمند برای بسط درک مربوط به کاربرد رسانه های اجتماعی موبایل پرداخته اند. یک بررسی در زمینه استفاده از رسانه های اجتماعی موبایل برای شرکت های مختلف و نیز ارتباطات بازاریابی، بهبود فروش و توسعه روابط نزدیک با مشتریان نیز انجام شده است. نهایتاً، توصیه هایی در زمینه استفاده و آینده رسانه های اجتماعی موبایل ارائه شده است. این مقاله روی اهمیت کاربردهای رسانه های اجتماعی در زمینه بازاریابی دیجیتال فعلی تمرکز کرده است. این مقاله همچنین دیدگاه های ارزشمند در زمینه رسانه های اجتماعی موبایل را توسعه داده که ارزش زیاد برای مدیران بازاریابی رسانه های اجتماعی در آینده خواهد داشت.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The powerful smartphone and other mobile devices have given birth to lots of social media applications and many more in the pipeline. This paper aims at throwing some light on the evolution of mobile social media, introducing the mobile marketing and mobile social media and various concepts and classification of mobile marketing. An extensive literature review of papers on social media and mobile phone applications is done to develop an understanding of the mobile social media usage. A discussion on usage of mobile social media for various corporate as well as marketing communications, sales enhancement and developing cordial relationships with the customer. Finally, recommendations on its usage and future of mobile social media. This article focuses on the importance of mobile social media applications in the current digital marketing arena. The article also develops valuable insights on mobile social media, which is of great value for mobile marketing and social media marketing managers in the near future.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی موبایل: عنصر ترکیبی جدیدی از ارتباطات بازاریابی دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi