دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید

عنوان فارسی

تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند

عنوان انگلیسی

The effect of digital marketing on purchase intention: Moderating effect of brand equity

کلمات کلیدی :

  بازاریابی دیجیتال؛ بازاریابی رسانه اجتماعی؛ بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان؛ قصد خرید؛ ارزش ویژه برند

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : Growing Science
سال انتشار : 2022 تعداد رفرنس مقاله : 89
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله نقش بازاریابی دیجیتال در تمایل به خرید

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
74,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مرور مقالات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه‌گیری و پیشنهاد

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف این پژوهش، بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال، بازاریابی رسانه اجتماعی و بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان بر قصد خرید و بررسی اثر تعدیل‌کننده ارزش ویژه برند است. در این پژوهش، به‌منظور دست‌یابی به اهداف تحقیق یک رویکرد تحقیقاتی کمی بکار رفته‌است. همچنین، داده‌ها از نمونه‌ای شامل 254 مشتری آنلاین شرکت آیکیا اردن جمع‌آوری شد. با استفاده از روش نمونه‌برداری تصادفی، داده‌ها از طریق پرسش‌نامه الکتریکی جمع‌آوری شدند. همچنین تحلیل‌های آماری مانند نرمال‌بودن داده‌ها و پایایی مقیاس‌ها با استفاده از نرم‌افزار IBM SPSS 21 و سپس مدل سنجش و آزمایش فرضیه با استفاده از نرم‌افزار Smart PLS3 انجام شدند. با استفاده از نتایج، روایی مدل سنجش، مدل ساختاری و تحلیل تعدیل که براساس اهداف پژوهش انجام شده‌بودند، ارزیابی شد. یافته‌ها این فرضیه را تأیید کردند که بازاریابی دیجیتال تأثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید دارد و اثر تعدیل‌کننده ارزش ویژه برند نیز تأثیر معناداری دارد. این پژوهش پیشنهادات و رهنمودهایی برای تحقیقات آینده در زمینه خرید و بازاریابی رسانه اجتماعی اردن ارائه می‌دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study aims to investigate the effect of digital marketing, social media marketing and electronic word-of-mouth EWOM, on the purchase intention with moderating effect of brand equity. A quantitative research approach was used to achieve the research objectives. The data was collected from a sample consisting of 254 online shoppers of IKEA Jordan. By using a random sampling technique, the data was collected through an electronic questionnaire. Statistical analyses were conducted such as data normality and scale reliability by using IBM SPSS 21 software, followed by measurement model and hypothesis testing by using Smart PLS3 software. The results assessed the validity of the measurement model, structural model as well moderation analysis that was conducted based on the study objectives. The findings confirmed the assumptions which stated the digital marketing had a positive significant effect on purchase intention, and the moderating effect of brand equity revealed a significant effect. The study has contributed to the existing literature by providing future research suggestions and directions linked to this topic in the context of Jordan social media marketing and shopping.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 19 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 15 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 74,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi