دانلود ترجمه مقاله بازاریابی تعاملی دیجیتال: یک تحلیل شبکه کتاب سنجی
عنوان فارسی |
مرور گسترده بازاریابی تعاملی دیجیتال: یک تحلیل شبکه کتاب سنجی |
عنوان انگلیسی |
A broad overview of interactive digital marketing: A bibliometric network analysis |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی دیجیتال؛ بازاریابی تعاملی؛ بازاریابی موبایلی؛ بازاریابی الکترونیکی؛ تبلیغات الکترونیکی؛ بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 95 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. نتیجه گیری و مشارکت 6. محدودیت ها و تحقیقات آینده
چکیده – پذیرش گسترده فنّاوری های دیجیتال و شبکه های اجتماعی آنلاین، نحوه تعامل بازاریاب ها با مصرف کنندگان را متحوّل نموده است. با استفاده کردن از پلَتفُرم های دیجیتال گوناگون و ابزارهای فنّاوری اطلاعات و ارتباطات ( مانند، تلفن های هوشمند، رسانه های اجتماعی، برنامه های کاربردی موبایل، بیلبوردهای الکترونیکی و امثالهم)، سازمان ها می توانند با بهره گیری از تکنیک های بازاریابی عینی، رابطه ای و تعاملی به رقابت بپردازند. پذیرش دستگاه های نوآورانه و بازاریابی داده محور، بویژه در تبلیغات دیجیتال، می تواند دسترسی گسترده و کارآمد را محقّق سازد. در نتیجه، بازاریابی دیجیتال موجب گردیده است که گروه های آگاه تر، توانمندتر، و متّصل تر از مشتریان در هر دو دنیای واقعی و مجازی بوجود آیند. این مقاله، با شناسایی کردن مراحل تکامل موضوعات عمده، مقالات، شبکه های استنادی و هَم استنادی از طریق بکارگیری تکنیک های محاسباتی گوناگون، شامل تحلیل منحنی رشد و تحلیل شبکه استنادی اطلاعات کتاب سنجی، تحولات پژوهش در عرصه بازاریابی تعاملی دیجیتال را دنبال می کند. در نهایت، این مطالعه به تحقیقات در حوزه بازاریابی تعاملی دیجیتال به عنوان یک حوزه پژوهشی بین المللی و میان رشته ای کمک می نماید. مقدّمه: بازاریابی دیجیتال با استفاده کردن از هر نوع دستگاه فنّاورانه به مفهوم پردازی بازاریابی در پلَتفُرم های الکترونیک می پردازد ( انجمن بازاریابی آمریکا، 2021) . طیّ دو دهه گذشته، بازاریابی دیجیتال با بکارگیری رسانه ها و ابزارهای الکترونیکی ذیل برای اجرای بازاریابی سنجه مبنا، عینی، رابطه ای و تعاملی، بازاریابی جهانی را متحوّل نموده است: رسانه های اجتماعی، تلویزیون، کانال های رادیویی، سرویس پیام کوتاه ( اِس اِم اِس)، ایمیل، موتورهای جستجو، تارنماها، برنامه های کاربردی موبایل، بیلبوردهای الکترونیکی، و شبکه های اجتماعی. پذیرش دستگاه ها و تکنیک های نوآورانه در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال موجب گردیده است تا راحتی بیشتر، دسترسی گسترده تر، مقرون به صرفه بودن، و قابلیت عبور از مرزهای مسافت و زمان فراهم آید.
The widespread adoption of digital technologies and online social networks has revolutionized the way marketers engage with consumers. By deploying various digital platforms and information and communication technology (ICT) tools (e.g., smartphones, social media, mobile apps, electronic billboards, etc.), organizations can compete with more objective, relational, and interactive marketing techniques. The adoption of innovative devices and data-driven marketing, specifically in digital advertising, provides both a wide and efficient reach. Consequently, digital marketing (DM) triggered the creation of more informed, empowered, and connected groups of customers in both the real and virtual worlds. This paper tracks research dynamics in interactive digital marketing by identifying the stages of evolution of major topics, articles, citation and co-citation networks, using various computational techniques, including growth curve analysis and citation network analysis of bibliometric information. Finally, the study offers contributions to the field of interactive digital marketing as an international and interdisciplinary field of research. Introduction: Digital marketing (DM) conceptualizes marketing on electronic platforms through the use of any type of technological device (American Marketing Association, 2021). Over the past two decades, DM has transformed global marketing through the deployment of the following electronic media and tools to implement metrics-based, objective, relational, and interactive marketing: social media, television, radio channels, SMS, email, search engines, websites, mobile apps, electronic billboards, and social networks. The adoption of innovative devices and techniques in digital advertising and marketing has provided more convenience, a wider reach, cost-effectiveness, and the ability to cross boundaries of distance and time.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.