دانلود ترجمه مقاله بازاریابی دیجیتال: چارچوب، بررسی و برنامه ریزی پژوهشی

عنوان فارسی

بازاریابی دیجیتال: چارچوب، بررسی و برنامه ریزی پژوهشی

عنوان انگلیسی

Digital marketing: A framework, review and research agenda

کلمات کلیدی :

  بازاریابی دیجیتال؛ آنلاین؛ موبایل؛ اینترنت؛ موتور جست و جو؛ محتوای تولید شده توسط کاربر؛ بازاریابی اومنی چنل

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 82 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 129
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوبی برای آنالیز 3. محیط دیجیتال 4. اقدامات بازاریابی 5. نتایج بازاریابی 6. تحقیقات بازاریابی 7. استراتژی بازاریابی 8. دستورکار برای پژوهش های آتی 9. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – ما چارچوبی را برای پژوهش در زمینه بازاریابی دیجیتال توسعه داده و تشریح کرده ایم که فرآیندهای بازاریابی و نیز فرآیند استراتژی بازاریابی را برجسته کرده و تکنولوژی های دیجیتال نقش به سزایی را در آن ایفا می کند. با استفاده از این چارچوب ما توسعه و پژوهش های گسترده در زمینه المان ها و نقاط ارتباط درگیر در این چارچوب را سازمان دهی کرده و مقالات متعدد در فضای بازاریابی دیجیتال را بررسی کرده ایم. ما موضوعات نوظهور در زمینه پرسش های مرتبط برای پژوهش های آتی را شرح داده ایم و نهایتاً این پرسش ها را ادغام کرده و یک برنامه ریزی تحقیقاتی برای پژوهش های آتی در زمینه بازاریابی دیجیتال برای بررسی این موضوعات از دیدگاه شرکتی را ایجاد کرده ایم.

نمونه متن انگلیسی مقاله

We develop and describe a framework for research in digital marketing that highlights the touchpoints in the marketing process as well as in the marketing strategy process where digital technologies are having and will have a significant impact. Using the framework we organize the developments and extant research around the elements and touchpoints comprising the framework and review the research literature in the broadly defined digital marketing space. We outline the evolving issues in and around the touchpoints and associated questions for future research. Finally, we integrate these identified questions and set a research agenda for future research in digital marketing to examine the issues from the perspective of the firm.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی دیجیتال: چارچوب، بررسی و برنامه ریزی پژوهشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi