دانلود ترجمه مقاله انقلابی در خرید با تلفن همراه
عنوان فارسی |
انقلابی در خرید با تلفن همراه: بازتعریف فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده |
عنوان انگلیسی |
The mobile shopping revolution: Redefining the consumer decision process |
کلمات کلیدی : |
  خریداران مرتبط، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی موبایل، فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده، نوآوری خرده فروشی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 64 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. دکتر گونزالس: مصرف کننده مرتبط جدید 2. تاثیر مصرف کنندگان مرتبط بر جامعه خرده فروشی 3. نتیجه تصمیم گیری برای فرآیند تصمیم گیری: تغییر الگو 4. چهار ستون خرید موبایلی 5. مفاهیم استراتژیک برای خرده فروش ها 6. نقش جدید خرده فروش
چکیده – استفاده از دستگاههای تلفن همراه توسط مصرف کنندگان و پاسخ همراه آن توسط خرده فروش ها به سرعت در حال دگرگون سازی محیط خرده فروشی است. در گذشته، خرده فروشان بر روی بازدهی (خرید یا عدم خرید) فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده تمرکز می نموده اند، اما اکنون فناوری های تلفن همراه به خرده فروش ها این فرصت را می دهند که به طور فعال در کل فرآیندهای تصمیم گیری مصرف کننده تاثیر بگذارند. استفاده روزافزون از دستگاه های تلفن همراه توسط مصرف کنندگان، خرید را به جای یک فعالیت گسسته، به فعالیتی پیوسته مبدل می سازد که خرده فروشان را ملزم می نماید با مشتریان خودشان در نقاط ارتباطی حیاتی فرآیند تصمیم گیری درگیر باشند تا تجربه مشتری محورانه تری فراهم نمایند. این تغییر مرکز توجه از نتیجه تصمیم گیری به فرآیند تصمیم گیری نشان دهنده تغییر الگوی مهمی برای صنعت خرده فروشی است. پس از بررسی گسترده متون، ما چهار ستون را شناسایی می کنیم که پایه و اساس انقلاب خرید موبایل را شکل می دهند و راه ها و وسیله اساسی را نشان می دهند که از طریق آن خرده فروش ها می توانند در طول فرآیند تصمیم گیری با مصرف کنندگان درگیر شوند. ما همچنین در مورد حوزه های مختلفی بحث می کنیم که در آن ستون ها می توانند خرده فروشان را قادر به دستیابی به یک مزیت رقابتی پایدار در عصر خرید موبایلی کنند.
The use of mobile devices by consumers and the accompanying response by retailers is rapidly revolutionizing the retail environment. In the past, retailers have focused primarily on the outcome (to purchase or not to purchase) of the consumer decision process, but now mobile technologies give retailers the opportunity to more actively influence the entire consumer decision-making processes. The increasing use of mobile devices by consumers makes shopping a continuous rather than discrete activity that requires retailers to engage with their customers at critical touch points of the decision process in order to provide a more customer-centric experience. This change in focus from the decision outcome to the decision process signifies an important paradigm shift for the retailing industry. After an extensive review of the literature, we identify four pillars that form the foundation for the mobile shopping revolution and represent the essential ways and means through which retailers can engage with consumers during the decision process. We also discuss the different areas in which the pillars can enable retailers to achieve a sustainable competitive advantage in the mobile shopping era.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.