دانلود ترجمه مقاله چارچوبی برای هوش مصنوعی مشارکتی در بازاریابی

عنوان فارسی :

چارچوبی برای هوش مصنوعی مشارکتی در بازاریابی

عنوان انگلیسی :

A Framework for Collaborative Artificial Intelligence in Marketing

کلمات کلیدی :

  هوش مصنوعی؛ AI مشارکتی؛ هوش مشارکتی؛ افزایش؛ جایگزینی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 78
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت :

دانلود پاورپوینت مقاله هوش مصنوعی همکارانه در بازاریابی

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
59,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. AI چندگانه 3. هوش مشارکتی در زمینه بازاریابی 4. GP1: قدرت نسبی AI-HI 5. GP2: همکاری AI-HI 6. GP3: دوگانگی تقویت-جایگزینی AI-HI 7. بحث و بررسی 8. مشارکت ها و نتیجه گیری

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در این مطالعه، یک چارچوب مفهومی را در رابطه با هوش مصنوعی مشارکتی (AI) در زمینه بازاریابی ارائه می دهیم. همچنین، دستورالعمل های اصولی را در مورد اینکه چطور بازاریابان و مصرف‌کنندگان انسانی می‌توانند در زمینه AI مشارکت کنند را نیز مطرح می کنیم. شایان ذکر است که این دستورالعمل ها در زمینه خرده‌فروشی که رابط بین بازاریابان و مصرف‌کنندگان است، دارای پیامدهای عمیقی می باشد. با در نظر گرفتن دیدگاه هوش چندگانه مبنی بر اینکهAI از هوش مکانیکی، فکری و احساسی پیشرفت می کند (بر مبنای اینکه تا چه حد تقلید هوش انسانی برایAI دشوار است)، این چارچوب عنوان می کند که همکاری بینAI و HI (بازاریابان و مصرف کنندگان انسانی) می تواند از طریق موارد زیر محقق شود که عبارتند از: I) شناخت نقاط قوت AI و HI، 2) داشتن AI سطح پایین تر که HI سطح بالاتر را افزایش می دهد، و 3) انتقال HI به سطح بالاتری از هوش، هنگامیکه AI سطح پایین تر را خودکار می کند. همچنین، مفاهیم ضمنی برای بازاریابان، مصرف کنندگان و پژوهشگران استنتاج شده است. همچنین لازم به ذکر است که، بازاریابان بایستی ترکیب و زمان بندی تیم بازاریابی AI-HI را بهینه سازی کرده و مصرف کنندگان نیز بایستی رابطه مکمل بین نقاط قوت AI و HI را برای تصمیم گیری های مصرف آگاهانه درک نموده و محققان نیز بایستی رویکردهای نوآورانه و شرایط مرزی هوش مشارکتی را مورد بررسی قرار دهند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

We develop a conceptual framework for collaborative artificial intelligence (AI) in marketing, providing systematic guidance for how human marketers and consumers can team up with AI, which has profound implications for retailing, which is the interface between marketers and consumers. Drawing from the multiple intelligences view that AI advances from mechanical, to thinking, to feeling intelligence (based on how difficult for AI to mimic human intelligences), the framework posits that collaboration between AI and HI (human marketers and consumers) can be achieved by 1) recognizing the respective strengths of AI and HI, 2) having lower-level AI augmenting higher-level HI, and 3) moving HI to a higher intelligence level when AI automates the lower level. Implications for marketers, consumers, and researchers are derived. Marketers should optimize the mix and timing of AI-HI marketing team, consumers should understand the complementarity between AI and HI strengths for informed consumption decisions, and researchers can investigate innovative approaches to and boundary conditions of collaborative intelligence.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 36 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 22 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 59,000 تومان

دیدگاهها

  1. مریم

    ممنون از ترجمه عالی که برای این مقاله انجام دادین

    • bagher

      سلام
      همه ترجمه ها بصورت تخصصی انجام شده اند
      مرسی از دیدگاه شما
      باتشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی