دانلود ترجمه مقاله استفاده از بازاریابی دیجیتال برای انتقال اطلاعات در رسانه اجتماعی
عنوان فارسی |
استفاده از بازاریابی دیجیتال برای انتقال اطلاعات در بستر رسانه های اجتماعی: مثالی از شرکت های ترکیه ای |
عنوان انگلیسی |
The use of digital marketing in information transport in social media: the example of Turkish companies |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی؛ بازاریابی دیجیتال؛ انتقال اطلاعات؛ رسانه اجتماعی؛ بازاریابی رسانه اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس مقاله : 19 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بازاریابی رسانه اجتماعی (SMM) 3. استفاده از بازاریابی دیجیتال در رسانه اجتماعی 4. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – هدف این پژوهش، بررسی رابطه بین برندها و مصرف کنندگان در محیط بازاریابی دیجیتال ترکیه و آشکار سازی نتایج است. در این پژوهش، تعریف بازاریابی دیجیتال، تعریف فرآیند توسعه، توسعه بازاریابی دیجیتال و وضعیت آن در ترکیه تحلیل می شوند. این پژوهش عمدتاً شامل مثال های مثبت یا منفی از برند و ارتباطات مصرف کننده از طریق کانال های رسانه های اجتماعی و کانال های دیجیتال دیگر است. علاوه بر آن، مثال هایی از این نوع ارتباطات و تکامل مفاهیم بازاریابی همیشه در حال تغییر در محیط دیجیتال، ارائه می شوند. همچنین، بازده بازاریابی، انتقال اطلاعات و رفتار مصرف کننده پلتفرم دیجیتال، مورد ارزیابی قرار گرفتند. ارتباطات بین مصرف کنندگان و برندها از طریق کانال های دیجیتال و اثر این ارتباطات بر رفتار مصرف کننده در فرآیند خرید مورد بررسی قرار می گیرند. سپس، کمپین های شرکت های مختلف در رسانه های اجتماعی و نتایج این فعالیت ها توضیح داده می شوند. در این مطالعه، مفهوم بازاریابی دیجیتال، که یکی از شکل های عمده بازاریابی نوین امروزی است، مورد تاکید قرار می گیرد. به این دلیل، ابتدا مفهوم بازاریابی دیجیتال توضیح داده می شود، سپس، کمپین هایی که تبیین کننده مزایای بازاریابی دیجیتال برای فروش برندهای مختلف و اثرات این کمپین ها می باشند، توضیح داده می شوند.
The aim of this research is to examine the relationship between brands and consumers in the Turkish digital marketing business and to reveal results. aims. In this research, the definition of digital marketing, the definition of the development process, the development of digital marketing and the situation in Turkey are analyzed. The research mainly includes positive or negative examples of brand and consumer communication through social media channels and other digital channels. In addition, examples of these communication types and the evolution of ever-changing marketing concepts are given in the digital environment. Marketing efficiency, information transfer and consumer behavior of the digital platform were evaluated. The communication between consumers and brands through digital channels and the effect of this communication on consumer behavior in the purchasing process are examined. Then, the campaigns of various companies on social media and the results of these activities are explained. In this study, the concept of digital marketing, which is one of the leading forms of marketing today, is emphasized. For this, firstly, the concept of digital marketing is explained. Then, the campaigns that explain the advantages of digital marketing to the sales of different brands and the effects of these campaigns are explained.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.