دانلود ترجمه مقاله استراتژی کسب و کار و مدیریت بازاریابی دیجیتال
عنوان فارسی |
استراتژی کسب و کار و مدیریت بازاریابی دیجیتال |
عنوان انگلیسی |
Business strategy and the management of digital marketing |
کلمات کلیدی : |
  راهبرد بازاریابی دیجیتال؛ کارزار بازاریابی؛ بازاریابی محتوا؛ بهینه سازی برای موتورهای جستجو |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 12 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. استراتژی کسب و کار و مدیریت بازاریابی دیجیتال 2. استراتژی: کدام تعریف؟ 3. بازاریابی دیجیتالی در مقابل بازاریابی اینترنتی 4. اولویت های استراتژیکی 5. یافته ها و ارتباطات مدیریتی 6. بینش های مربوط به گروه بندی استراتژیک 7. نتیجه گیری و دلالت ها
چکیده – اینترنت، با ایجاد کردن یک مجموعه کامل از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال، تغییر نوآورانه ای را در چشم انداز کسب و کار بوجود آورد. اما، همراه با این گزینه های تاکتیکی جدید، مدیران بازاریابی نیاز پیدا کرده اند تا (1) آنچه می خواهند بدست آورند را اولویت بندی نمایند و (2) تاکتیک های بازاریابی دیجیتال برای سرمایه گذاری کردن را تعیین کنند. ما این مسائل را از نقطه نظر چهار راهبرد کسب و کار مورد توجه قرار می دهیم: آینده نگران، تحلیل گران، مدافعان کَم هزینه، و مدافعان تمایزطلب. در این مقاله، ما دیدگاه های کلی درباره اینکه کسب و کارها چگونه به این مسائل بازاریابی دیجیتال توجه می کنند را در اختیار مدیران بازاریابی قرار می دهیم، درحالیکه هدف نهایی این است که به مدیران برای اجرای کارآمد و موثّر راهبرد اتّخاذی شرکت شان کمک شود. استراتژی بازاریابی و مدیریت بازاریابی دیجیتال: در جریان مراحل اولیه تجاری اینترنت، پیش بینی ها مبنی بر اینکه ظهور اینترنت سبب کاهش یافتن گزینه های راهبرد بازاریابی برای شرکت ها شده و به همین دلیل، اساساً برخی از راهبردهای کسب و کار را از بین می برد، به وفور انجام می شد ( پورتر، 2001) . برخلاف این پیش بینی های غمگین کننده، به نظر نمی رسد که ایجاد شدن یک مجموعه کامل از تاکتیک های جدید بازاریابی دیجیتال، فرصت های راهبرد رقابتی را به یک گزینه کَم هزینه کاهش داده باشد، که پورتر گمان می کرد ممکن است اتّفاق بیفتد.
The internet brought disruptive change to the business landscape through the creation of a whole host of digital marketing tactics. But with these new tactical options has come the need for marketing managers to (1) prioritize what they wish to accomplish and (2) determine which digital marketing tactics to invest in. We consider these issues from the perspective of four business strategies: prospectors, analyzers, low-cost defenders, and differentiated defenders. In this article, we provide marketing managers with insights into how businesses pursuing various strategies approach these digital marketing issues, with the ultimate goal being to assist managers in the efficient and effective implementation of their firm’s adopted strategy. Business strategy and the management of digital marketing: During the internet’s commercial infancy, predictions abounded that its emergence would reduce firms’ marketing strategy options, thus effectively killing off some business strategies (Porter, 2001). Counter to those glum predictions, the creation of a whole host of new digital marketing tactics does not appear to have reduced competitive strategy opportunities to a single lowcost option, as Porter speculated might occur.
ترجمه این مقاله در 16 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 8 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.