دانلود ترجمه مقاله تاثیر ChatGPT بر تجربه مشتری در بازاریابی دیجیتال
عنوان فارسی |
تاثیر ChatGPT بر تجربه مشتری در بازاریابی دیجیتال: بررسی نقش های تعدیل کننده |
عنوان انگلیسی |
ChatGPT's influence on customer experience in digital marketing: Investigating the moderating roles |
کلمات کلیدی : |
  ChatGPT؛ Chatbot ها؛ بازاریابی دیجیتال؛ بازاریابی؛ رفتار مصرف کننده |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 33 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. روش 4. نتایج و بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – ChatGPT، یک مدل از هوش مصنوعی است که برای کاربردهای مکالمه ای در نظر گرفته شده و در زمینه بازاریابی دیجیتال محبوبیت آن رشد پیدا کرده است. این مدل به سازمان ها ابزاری حیاتی برای تعامل با مشتریان و بهبود تلاش های بازاریابی آنها، ارائه می دهد. هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر ChatGPT بر تجربه مشتری در بازاریابی دیجیتال است. علاوه بر آن، این مطالعه در نظر دارد تاثیرات میانجیگرانه نوع کسب و کار و آشنایی با فنآوری و راحتی بر تجربه مشتری را مورد بررسی قرار دهد. همچنین، این پژوهش نقش های تعدیل کننده جنسیت، سن و سطح تحصیلات را مورد مطالعه قرار می دهد. داده های این مطالعه به صورت الکترونیک از 394 مشتری که در زمینه بازاریابی دیجیتال با ChatGPT تعامل داشته اند، با استفاده از یک پرسشنامه دسترسی باز، گردآوری شده اند. نتایج، اهمیت نقش تعدیل کننده (آشنایی و راحتی با فنآوری، نوع کسب و کار، سن و سطح تحصیلات بر رابطه بین تجربه مشتری از ChatGPT و رضایت کلی از بازاریابی دیجیتال را تایید می کنند، درحالی که جنسیت را تایید نمی کنند. یافته های این مقاله برای مشارکت در مجموعه مقالات جاری در مورد استفاده از مدل های AI محاوره ای در بازاریابی دیجیتال و تجربه مشتری در نظر گرفته شده اند و دیدگاه ها و توصیه هایی برای پژوهش های آتی ارائه می دهد.
ChatGPT is an artificial intelligence model intended for conversational purposes that has grown in popularity in digital marketing, offering organizations a vital tool for engaging with clients and enhancing their marketing efforts. The main objective of this research is to investigate the impact of ChatGPT on the customer experience in digital marketing. Additionally, the study intends to investigate the moderating impacts of business type and technology familiarity and comfort on the customer experience. Furthermore, the research explores the moderating roles of gender, age, and education level. The data for this study were collected electronically from 394 clients who have interacted with ChatGPT in digital marketing using an open-access questionnaire. The results support the significance of the moderating role of (Familiarity and Comfort with Technology, Business Type, Age, and Education level on the relation between customer experience with ChatGPT and overall satisfaction with digital marketing, while Gender is not supported. This article's findings are intended to contribute to the current literature on the use of conversational AI models in digital marketing and customer experience, providing insights and recommendations for future research.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.