دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B موثر در یک بازار نوظهور
عنوان فارسی |
به دنبال یک استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B موثر در یک بازار نوظهور |
عنوان انگلیسی |
In pursuit of an effective B2B digital marketing strategy in an emerging market |
کلمات کلیدی : |
  اکوورس دیجیتال؛ B2B دیجیتال؛ انعطاف پذیری رسانه دیجیتال؛ بازارهای نوظهور؛ اتورگرسیون برداری؛ بازاریابی ربایشی؛ رسانه پولی؛ رسانه متعلق به خود؛ رسانه اجتماعی اکتسابی؛ فروش؛ جذب مشتری |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 24 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 84 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری و پرسش های تحقیق 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی
چکیده – در بازارهای تجاری ، بنگاه هایی که در اقتصادهای در حال توسعه فعالیت می کنند با استفاده فزاینده از اینترنت ، روش های جدید خرید الکترونیکی و طیف وسیعی از شبکه های اجتماعی و پلتفرم های فروش آنلاین سروکار دارند. با این حال ، بازاریابان در مورد الگوی تأثیر ارتباطات دیجیتال مبتنی بر شرکت (به عنوان مثال ، رسانه های پولی ، رسانه های تحت مالکیت و بازاریابی درونگرای دیجیتال) و ارتباطات ایجاد شده توسط بازار (به عنوان مثال ، رسانه های اجتماعی و جستجوی ارگانیک) در فروش B2B و جذب مشتری نامشخص هستند. ما یک مدل دیجیتال را در زمینه B2B بازار نوظهور، با استفاده از مدلسازی رگرسیون خودکار برداری برای آنالیز یک مجموعه داده 132 هفته ای منحصر به فرد یک شرکت هاب برزیلی که در بازار فعالیت میکند، طراحی و آزمایش میکنیم. همچنین شواهد تجربی چارچوب مفهومی خود را در بازارهای در حال ظهور می یابیم. با تاكید بر اهمیت رویكرد توسعه بازار برای بازارهای نوظهور ، یافته ها نشان می دهد كه رسانه های تحت مالكیت و بازاریابی درونگرای دیجیتال از نقش بیشتری در تأثیرگذاری در جذب مشتری برخوردار هستند. برداشت هایی که از طریق رسانه های اکتسابی بدست آمده است، مالکیت رسانه و نه رسانه های پولی را تکمیل می کنند. این بینش ها این مفهوم را برجسته می کند که اگرچه منابع دیجیتال ممکن است در کشورهای مختلف یکسان باقی بمانند ، اما اجزای آن الگوی خاصی از تأثیر را در زمینه بازار نو ظهور اعمال می کنند. انتظار می رود این پژوهش مدیران را تشویق کند تا در هنگام فعالیت در بازارهای نوظهور، در مورد استراتژی های دیجیتالی خود برای جذب مشتری و افزایش فروش B2B ، تجدید نظر کنند. مقدمه: بازاریابان به طور فزاینده ای توجه و سرمایه گذاری خود را از "تبلیغات سنتی" به اشکال جدید "بازاریابی اجتماعی و دیجیتال" تغییر می دهند (دیورس و همکاران 2017). این تغییر حتی در بازارهای نوظهور چشمگیرتر است زیرا افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین در این بازارها سریع تر است. علاوه بر این، تجارت الکترونیکی B2B به دلیل استفاده موبایل از برنامه های B2B ، نسبت به B2C با سرعت بیشتری در حال رشد است (آگنیبتری و همکاران2016). همانطور که توسط لوین و همکاران (2001) اشاره شده است، اگر گفتگوهای مشتری به عنوان "محصول" تلقی شود ، استراتژی بازاریابی چنین محصولاتی باید زمینه (B2B در مقابل B2C ؛ توسعه در مقابل اقتصاد نوظهور) را در نظر بگیرد (لیلین 2016؛ شس2011). محققان این سوال را مطرح کرده اند که آیا بینش های حاصل از تحقیقات گسترده در مورد بازارهای توسعه یافته به دلیل تفاوت در اندازه بازار ، هنجارهای فرهنگی ، سیستم حقوقی و روابط سیاسی ، می تواند در بازارهای نوظهور استفاده شود (گروال و همکاران 2015).
In business markets, firms operating in developing economies deal with burgeoning use of the internet, new electronic purchase methods, and a wide range of social media and online sales platforms. However, marketers are unclear about the pattern of influence of firm-initiated (i.e., paid media, owned media, and digital inbound marketing) and market-initiated (i.e., earned social media and organic search) digital communications on B2B sales and customer acquisition. We develop and test a model of digital echoverse in an emerging market B2B context, using vector autoregressive modeling to analyze a unique 132-week dataset from a Brazilian hub firm operating in the marketplace. We find empirical evidence supporting our conceptual framework in emerging markets. Underscoring the importance of a market development approach for emerging markets, the findings show that owned media and digital inbound marketing play a bigger role in influencing customer acquisition. Impressions generated through earned social media complement owned media, but not paid media. These insights highlight the notion that while sources of digital echoverse may remain the same across countries, its components exert a particular pattern of influence in an emerging market context. This is expected to encourage managers to rethink their digital strategies for B2B customer acquisition and sales enhancement while operating in emerging markets. Introduction: Marketers are increasingly shifting their attention and investments from “traditional advertising” to new forms of “social and digital marketing” (De Vries et al. 2017). This shift is even more dramatic in emerging markets because the rise in social media usage and online advertising is the fastest in these markets. Moreover, B2B e-business is outgrowing B2C due to the mobile usage of B2B applications (Agnihotri et al. 2016). As noted by Levine et al. (2001), if customer conversations are treated as “products,” the strategy to market such products has to take the context (B2B vs. B2C; developed vs. emerging economy) into consideration (Lilien 2016; Sheth 2011). Scholars have questioned whether insights generated from extensive research on developed markets can be applied in emerging markets due to their disparateness in terms of market size, cultural norms, legal system, and political ties (Grewal et al. 2015).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.