دانلود ترجمه مقاله بازاریابی محتوای دیجیتال به عنوان کاتالیزور e-WOM در گردشگری غذایی
عنوان فارسی |
بازاریابی محتوای دیجیتال به عنوان کاتالیزور e-WOM در گردشگری غذایی |
عنوان انگلیسی |
Digital content marketing as a catalyst for e-WOM in food tourism |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی محتوای دیجیتال (DCM)؛ تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (e-WOM)؛ تأثیرات اجتماعی هنجاری (NSI)؛ تأثیرات اجتماعی اطلاعاتی (ISI)؛ نظریه استفاده و رضایت مندی (UGT)؛ گردشگری غذایی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2020 | تعداد رفرنس مقاله : 73 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات 3. چارچوب نظری و توسعه فرضیه ها 4. روش 5. تجزیه و تحلیل داده ها و نتایج 6. بحث و بررسی 7. مفاهیم 8. محدودیت ها و تحقیقات آینده
چکیده – با استفاده از نظریه استفاده و رضایت (UGT)، این مقاله به بررسی این موضوع می پردازد که چطور تأثیر اجتماعی بازاریابی محتوای دیجیتال (DCM) در گردشگری غذایی به تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (e-WOM) منجر می شود. به طور خاص ، این مقاله بررسی می کند که چطور DCM می تواند تأثیر اجتماعی را ایجاد کند. همچنین بررسی می کند که چگونه این تأثیر اجتماعی می تواند به e-WOM منجر شود. نمونه ای از 707 گردشگر چینی یک نظرسنجی آنلاین را انجام دادند. داده ها با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شد. ارتباط مثبتی بین سرگرمی محتوا (CE) و تأثیر اجتماعی اطلاعاتی (ISI) و خود بیانگری (SE) و تأثیر اجتماعی هنجاری (NSI) یافت شد. اطلاعات محتوایی (CI) و تعامل اجتماعی (SI) با NSI و ISI رابطه مثبتی داشتند. NSI و ISI به طور مثبت بر e-WOM تأثیر گذار بودند. همچنین تأثیرات اجتماعی از نقش واسطه ای بین DCM و e-WOM برخوردار بود. این مطالعه یک مبنای نظری را برای بررسی بیشتر DCM در گردشگری غذایی ارائه می کند، به مقالات تئوری تأثیر اجتماعی اضافه کرده و احتمالاً تحقیقات بیشتری را در زمینه e-WOM در گردشگری غذایی به عمل خواهد آورد.
Using the Use and Gratifications Theory (UGT), this paper explores how the social impact of Digital Content Marketing (DCM) in food tourism leads to electronic word-of-mouth (e-WOM) communication. Specifically, this paper investigates how DCM can generate social impact, and in turn, it explores how this social impact can lead to e-WOM. A sample of 707 Chinese tourists completed an online survey. The data was analysed using structural equation modelling. Positive associations were found between content entertainment (CE) and Informational Social Impact (ISI) and between self-expression (SE) and Normative Social Impact (NSI). Content information (CI) and social interaction (SI) had a positive relationship with both NSI and ISI. NSI and ISI positively influenced e-WOM. Social impact played a mediating role between DCM and e-WOM. This study provides a theoretical basis for further investigation of DCM in food tourism, adds to the literature on Social Impact Theory, and will likely drive further research into e-WOM in food tourism.
ترجمه این مقاله در 26 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 25 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.