دانلود ترجمه مقاله تاثیر روند تحول بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کنندگان در B2B
عنوان فارسی |
تاثیر روند تحول بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید مصرف کنندگان در کسب و کارهای B2B: نقش تعدیل کننده آگاهی از برند |
عنوان انگلیسی |
The effect of digital marketing transformation trends on consumers’ purchase intention in B2B businesses: The moderating role of brand awareness |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی دیجیتال؛ نگرش مشتریان؛ قصد خرید؛ آگاهی از برند؛ شرکت های B2B |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس مقاله : 101 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. مدل و فرضیات تحقیق 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – تحول بازاریابی دیجیتال، یکی از عناصر مهم در طرح بلندمدت یک کسب و کار می باشد. علاوه بر آن، انتخاب بهینه ترین و مناسب ترین استراتژی بازاریابی با بازاریابی B2B، واقعاً ساده نیست. براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده و نظریه رفتار مصرف کننده، هدف این مطالعه توضیح اثرات انواع بازاریابی دیجیتال بر نگرش مشتری در مورد بازاریابی دیجیتال و قصد خرید می باشد. نمونه پژوهشی با اندازه 210 مشتری بالقوه، از افراد مهم زنجیره خرید B2B در شرکت ها، بدست آمد. بعد از تست از طریق روش های مدل سازی معادله ساختاری حداقل مربعات جزئی، 3 شکل از 4 شکل بازاریابی دیجیتال، مهم و مناسب ارزیابی شدند. همچنین این مطالعه مشخص کرد که آگاهی از برند تنها تعدیل رابطه بین نگرش در مورد بازاریابی دیجیتال و قصد خرید مشتری، می باشد. این نتایج به مدیران کمک می کنند تا جهت صحیحی را برای استراتژی تجاری برای سازگار کردن و توسعه کسب و کار در هر شرایط دشواری، اتخاذ کنند.
پایان نامه مرتبط با این مقاله | دانلود پایان نامه چالش های بازاریابی دیجیتال پیش روی SME های کشورهای در حال توسعه |
Digital marketing transformation is one of the important elements in a business’s long-term plan. Furthermore, choosing the most optimizing and suitable marketing strategy is not really simple with B2B enterprise. Based on the theory of planned behavior and the theory of consumer behavior, this study aims to explain the effects digital marketing forms on customer attitudes toward digital marketing and purchase intention. Research sample with a size of 210 potential customers, from the important people in the B2B purchasing chain at the enterprise. After being tested through partial least squares structural equation modelling techniques, resulted in 3 out of 4 digital marketing forms were rated as important and appropriate. Furthermore, the study also explored that brand awareness only moderates the relationship between attitude toward digital marketing and customer purchase intention. The results would help managers have the right direction for the business strategy to adapt and develop the business despite any difficult circumstances.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.