بازاریابی اجتماعی

بازاریابی اجتماعی PDF

در این صفحه می توانید جدیدترین مقالات انگلیسی با موضوع بازاریابی اجتماعی را مشاهده نمایید. این مقالات از ژورنال های معتبر و مطرح بین المللی، دریافت شده اند و فایل PDF آنها را می توانید به صورت رایگان از سایت، دانلود نمایید. بازاریابی اجتماعی هدف اصلی دستیابی به یک کالای عمومی است. اهداف بازاریابی تجاری سنتی عمدتا مالی است، هر چند که می تواند دارای اثرات اجتماعی مثبتی نیز باشد. در زمینه سلامت عمومی، بازاریابی اجتماعی منجر به ارتقای سلامت عمومی، افزایش آگاهی و ایجاد تغییرات در رفتار می گردد. این حوزه از بازاریابی، صنعت بزرگی در سال های اخیر بوده و در اصل به کمک روزنامه ها و بیلبوردهای تبلیغاتی انجام می شود، اما مشابه با بازاریابی تجاری، با دنیای مدرن سازگار شده است. رایج ترین استفاده از این فرآیند در جامعه امروزی، از طریق رسانه اجتماعی است. با این حال، نگاه کردن به آن به عنوان تنها راه استفاده از شیوه های بازاریابی تجاری استاندارد جهت دستیابی به هدف غیرتجاری، یک دیدگاه بیش از حد ساده است.

این حوزه به عنوان داشتن دو والد، توصیف می شود. “والد اجتماعی” از رویکردهای سیاست اجتماعی و علوم اجتماعی استفاده می کند. “والد بازاریابی” از رویکردهای بازاریابی بخش دولتی و تجاری استفاده می کند. در سال های اخیر شاهد تمرکز گسترده تری بر روی این موضوع بوده ایم. این حوزه در حال حاضر فراتر از تاثیر بر رفتار فردی است و تغییر ساختاری و فرهنگی – اجتماعی مرتبط با مسائل اجتماعی را ارتقاء می بخشد. در نتیجه، محققان این حوزه، شروع به دفاع از تعریف گسترده بازاریابی کردند: “این حوزه شامل کاربرد اصول بازاریابی برای فعال سازی ایده ها و اقدامات فردی و جمعی در جهت تحول اجتماعی موثر، کارآمد، عادلانه و پایدار است. تاکید ویژه ای بر اثرات (اثربخشی و کارایی) و فرایند (برابری، انصاف و پایداری) برنامه های آن می شود. همراه با تعریف این موضع جدید که بر روی تحول اجتماعی متمرکز است، این استدلال وجود دارد که نیاز به رویکرد سیستم ها در صورتی که بازاریابی اجتماعی به مسائل اجتماعی پویا و پیچیده پیش روی جوامع معاصر بپردازد، است.

مقاله بازاریابی اجتماعی

مقاله فارسی بازاریابی اجتماعی

در این صفحه، لیستی از مقالات و موضوعات مربوط به بازاریابی اجتماعی قرار داده شده است. ترجمه فارسی این مقالات نیز در دسترس می باشد و توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت و به صورت کاملا تخصصی، انجام شده است. ترجمه ها در قالب فایل ورد (WORD) انجام شده و دارای فرمت doc یا docx می باشند.

این حوزه نوعی برنامه بازاریابی است که برای ایجاد تغییرات اجتماعی طراحی شده که مستقیما به نفع برند نیست. با استفاده از تکنیک های بازاریابی سنتی، آگاهی از یک مشکل خاص یا علت آن، افزایش یافته و هدف این تکنیک، متقاعد کردن مخاطبان برای تغییر رفتارشان است. بنابراین، به جای فروش یک محصول، این ابزار، رفتار یا سبک زندگی که به نفع جامعه است را به منظور ایجاد تغییر مورد نظر به فروش می رساند. این مساله به نفع عموم بوده و همیشه تمرکز اصلی آن است. به جای نشان دادن این که چگونه یک محصول بهتر از محصولات رقیب است، این حوزه با افکار، رفتارها یا اقدامات نامطلوب، رقابت می کند. این حوزه، شاخه ای از بازاریابی است که اهداف آن، ارتقای علل اجتماعی یا منافع عمومی است و به طور مشخص بر ارزش های اجتماعی اهداف برای متقاعد کردن مشتریان، تاثیرگذار می باشد.

این مقالات از ژورنال های معتبر بین المللی از جمله الزویر (Elsevier)، امرالد (Emerald) و … دریافت شده اند و کاملا مناسب استفاده به عنوان مقاله بیس پایان نامه و همچنین منبعی برای پروژه های درسی و دانشگاهی، می باشند.

این مقالات توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت و به صورت کاملا تخصصی، ترجمه شده اند.

در مورد برخی از محصولات، فایل پاورپوینت که شامل خلاصه ای از ترجمه می باشد نیز آماده شده و در مشخصات محصول، به آن اشاره شده است. در صورت عدم وجود فایل پاورپوینت آماده نیز می توانید از بخش مشخص شده در هر محصول، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

مقالات ترجمه شده

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی