دانلود ترجمه مقاله بازاریابی اجتماعی به عنوان چارچوبی برای فعالیت‌های فیزیکی جوانان

عنوان فارسی

بازاریابی اجتماعی به عنوان چارچوبی برای فعالیت‌های فیزیکی جوانان: یک بازنگری 10 ساله در مورد میراث کمپین VERB CDC

عنوان انگلیسی

Social Marketing as a Framework for Youth Physical Activity Initiatives: a 10-Year Retrospective on the Legacy of CDC’s VERB Campaign

کلمات کلیدی :

  بازاریابی اجتماعی؛ VERB؛ CDC؛ تغییر رفتار؛ فعالیت بدنی؛ نوجوانان؛ جوانان؛ کودکان و نوجوانان؛ کمپین‌ها؛ ارتباطات؛ محصول؛ محل؛ قیمت ترفیع؛ تبادل؛ ارزیابی

درسهای مرتبط بازاریابی اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 نشریه : Springer
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 43
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تاریخچه VERB به عنوان یک نوآوری بازاریابی اجتماعی 3. تاثیرگذاری و میراث VERB 4. نتیجه‌گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف تحقیق: در سال 2002، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) VERB را راه تاسیس کرد. کمپین کاری که باید انجام دهید! برای افزایش فعالیت بدنی در میان جوانان و مقابله با ظهور مشکل چاقی در بین کودکان است. این مطالعه گذشته‌نگرانه، تاریخچه روش بازاریابی اجتماعی کمپین VERB و اثربخشی آن در بهبود و تغییر رفتار جمعیت هدف را بررسی می کند. یافته‌های اخیر: در این تحقیق، میراث VERB، که در سال 2006 به پایان راه خود رسید، مورد بحث قرار می گیرد و روی بررسی نوآوری‌های انجام شده در دهه گذشته و میزان پیگیری (یا عدم پیگیری) آن‌ها توسط ساختار کمپین تاکید شده است. خلاصه: این مقاله با ارائه پیشنهاداتی در خصوص اینکه چگونه همچنان VERB توانایی اطلاع رسانی به سایر کمپین‌های بازاریابی اجتماعی را دارد، به پایان می رسد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose of Review: In 2002, the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) launched the VERB. It’s what you do! campaign to increase physical activity among tweens and concomitantly respond to the rise in childhood obesity. This retrospective study summarizes the history of the VERB campaign’s social marketing approach and its effectiveness in promoting behavior change in the targeted population. Recent Findings: The legacy of VERB, which ended in 2006, is discussed, with an emphasis on examining initiatives over the last decade and the degree to which they followed (or did not follow) the structural and thematic lead of the campaign. Summary: The article ends with suggestions for how VERB still has the potential to inform other social marketing campaigns going forward.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی اجتماعی به عنوان چارچوبی برای فعالیت‌های فیزیکی جوانان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi