دانلود ترجمه مقاله بازاریابی اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی

عنوان فارسی

بازاریابی اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی: تأثیر محتوای تولید‌ شده توسط کاربرها

عنوان انگلیسی

Social Marketing Through Social Media: The Effects of User-Generated Content

کلمات کلیدی :

  آماده‌سازی اولیه؛ بازاریابی اجتماعی؛ طراحی تجربی؛ سوء مصرف الکل؛ جوانان؛ رسانه‌های اجتماعی؛ فیسبوک؛ ردیابی چشم؛ تبلیغات نوشیدنی‌های سالم

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی؛ بازاریابی اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 35 نشریه : SSRN
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 102
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیش زمینه نظری 3. مطالعه 1 4. مطالعه 2 5. بحث و بررسی 6. نتیجه‌گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این تحقیق بررسی برهم‌کنش و تاثیر تصاویر تولید شده توسط کاربران رسانه های اجتماعی (UGI ها) (که شامل استفاده از الکل و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در مورد نوشیدنی‌های بی ضرر می شوند) روی انگیزه جوانان برای مصرف نوشیدنی‌های الکلی است. طراحی / روش تحقیق / روش‌ها: دو مطالعه تجربی مجزا با استفاده از دو رویکرد طراحی تجربی انجام شدند. مطالعه 1 شامل داده‌های جمع‌آوری شده از 495 جوان که در یک طرح 2 × 3 آزمایشی بین دو گروه مشارکت داشتند، می‌باشد. در مطالعه 2 شامل جمع‌آوری داده‌های چشمی و خود گزارشی از 36 دانشجوی دانشگاه که در یک طرح دو طرفه 2 × 2 شرکت کردند بود. یافته‌ها: قصد مصرف الکل با مشاهده UGI هایی که جوانانی که الکل مصرف می‌کنند، ارتباط مستقیم دارد و با مشاهده تصاویر جوانانی که نوشیدنی‌های سالم مصرف می کنند ارتباط معکوس دارد. وجود یک آگهی نوشیدنی سالم تاثیر UGI هایی که مصرف الکل را تبلیغ می‌کنند تعدیل می‌کند. توجه ویژهای که به آگهی‌های مصرف نوشیدنی‌های سالم پرداخته می شود با انگیزه مصرف نوشیدن مشروبات الکلی نیز در مقایسه با UGI های مرتبط با الکل رابطه معکوس دارد. محدودیت‌های تحقیق / مفاهیم: جمع آوری و بررسی داده‌های بررسی چشمی می تواند رویکردهای مبتنی بر نظرسنجی متداول را در هنگام مطالعه یک پدیده با محتوای بصری بالا، مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات، غنی‌تر کند. کاربردهای احتمالی عملی: در برنامه ریزی بازاریابی اجتماعی که از طریق فضای مجازی انجام می شود، باید برهم‌کنش بین محتوای تولید شده توسط کاربر و محتوای تبلیغاتی در نظر گرفته شود. اصالت / ارزش تحقیق (اجباری): محتوای ایجاد شده توسط کاربر تأثیر مهمی روی رفتار پرخطر مصرف نوشیدنی های الکلی دارد. ارتباطات بازاریابی اجتماعی برای جلوگیری از رفتارهای مخاطره آمیز به صورت یک تعدیل‌کننده در رابطه بین محتوای تولید شده توسط کاربر و رفتارهای مخاطره آمیز عمل می‌کند. این امر کمک می‌کند تا به درک چگونگی عملکرد کارهای اولیه در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose: To investigate the effect that interactions between social media user-generated images (UGIs) involving alcohol use, and social media safe-drinking advertising, have on young people’s intention to consume alcohol. Design/methodology/approach: Two empirical studies were conducted adopting experimental design. Study 1 collected questionnaire data from 495 young adults who participated in a 2 x 3 between-subjects experimental design, while Study 2 collected eye-tracking data and self-reports from 36 university students who participated in a 2 x 2 between-subjects experimental design. Findings: Intention to consume alcohol is positively associated with seeing UGIs of young people socialising with alcohol, and negatively associated with seeing a safe-drinking advertisement that has been judged to be effective. The presence of a safe-drinking advertisement moderates the effect of UGIs involving alcohol. The visual attention paid to the safe-drinking advertisement is negatively correlated with the intention to drink when alcohol-related UGIs are also present. Research limitations/implications: Gathering eye-tracking data can enrich a conventional survey-based approach when studying a phenomenon with high visual content, such as social media and advertising. Practical implications: The interaction between user-generated content and advertising content must be considered when planning social marketing campaigns conducted through social media. Originality/value (mandatory): User-generated content is an important influence on risky consumption behaviour. Social marketing communications to deter risky behaviour act as a moderator in the relationship between user-generated content and risky consumption behaviour. This helps to understand how priming works in a social media context.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بازاریابی اجتماعی از طریق رسانه های اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 10 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi