دانلود ترجمه مقاله بررسی سیستماتیک حمایت مالی ورزشی برای بازاریابی اجتماعی

عنوان فارسی

بررسی سیستماتیک حمایت مالی ورزشی برای سلامت عمومی و بازاریابی اجتماعی

عنوان انگلیسی

A systematic review of sports sponsorship for public health and social marketing

کلمات کلیدی :

  بهداشت عمومی؛ بازاریابی اجتماعی؛ حمایت مالی ورزشی؛ بررسی سیستماتیک

درسهای مرتبط بازاریابی اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 35
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. پیش زمینه 2. روش ها 3. نتایج 4. بحث 5. مفاهیم عملی 6. نتیجه‌گیری، محدودیت‌ها و سمت و سوی تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: هدف این مقاله ارائه یک بررسی سیستماتیک در خصوص ارزیابی کمپین‌های بازاریابی عمومی و اجتماعی است که در آنها به موضوع حمایت مالی ورزشی پرداخته می شود. حمایت از ورزش یکی از استراتژی‌های ارتقاء سلامت کلیدی است، با این حال ادبیات علمی در مورد استفاده از حمایت در بازاریابی اجتماعی و سلامت عمومی به طرز شگفت‌آوری محدود است. طراحی / روش‌شناسی / رویکرد - هفده مقاله به کمک روشهای بررسی ادبیات سیستماتیک شناسایی شدند. يافته ها – استفاده از بازاريابي اجتماعي و حمایت مالی از سلامت عمومي با تغيير در سياست ها در باشگاه ها و انجمن‌هاي ورزشي، برای نمونه تغییر رفتار، ابزاري مؤثر براي رسيدن به نتايج مطلوب است. محدودیت‌های تحقیق / مفاهیم - تجزیه و تحلیل ارائه شده در این تحقیق مروری شامل اطلاعاتی بود که در مطالعات شناسایی‌شده، گزارش شده است که ممکن است نشان‌دهنده کارهای انجام شده‌ای باشند که گزارش نشده‌اند. تمام مطالعات انتخاب شده در این مطالعه مروری در کشورهای انگلیسی زبان انجام شده است. فرصت قابل توجهی برای تحقیقات آینده وجود دارد، و زمینه‌های تحقیقاتی مختلفی برای تحقیقات آینده مشخص شده است. مفاهیم عملی - شواهد محدودی موجود بودند و تحقیقات دیگری برای بررسی اثربخشی حمایتی برای دستیابی به تغییر رفتار ضروری است. مطالعات آینده باید نقش، دامنه مشارکت در اهداف و مزایای حامیان غیردولتی کمپین‌های بازاریابی اجتماعی و بهداشت عمومی را ارزیابی کنند. همچنین، از روشهایی استفاده شود که به گزارش های خودسنجی نظیر مشاهدات تکیه نکنید؛ و تأثیر حمایت مالی از نگرش، هنجارها و رفتارهای اجتماعی را کشف کنند. اصالت / ارزش – این مطالعه مروری، اولین مطالعه ارائه شده در خصوص بررسی سیستماتیک استفاده از حمایت مالی ورزشی در بهداشت عمومی و بازاریابی اجتماعی است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - This paper aims to provide a systematic review of evaluations of public health and social marketing campaigns reporting the use of sports sponsorship. Sports sponsorship is a key health promotion strategy, yet academic literature on the use of sponsorship in social marketing and public health is surprisingly limited. Design/methodology/approach - Seventeen studies were identified following systematic literature review procedures. Findings - Coupling of social marketing and public health sponsorship with changes in policies in sporting clubs and associations offers an effective means to achieve desired outcomes, e.g. behaviour change. Research limitations/implications - The analysis presented in this review included information that was reported in the identified studies, which might be an incomplete representation of work undertaken but not reported. All of the studies identified in this review were conducted in English-speaking countries. Considerable opportunity for future research is apparent, and areas for future research are outlined. Practical implications - Limited evidence was available, and additional research examining the effectiveness of sponsorship in attaining behavioural change is urgently needed. Future studies should assess the role, scope of involvement in, aims and benefits of non-government sponsors of public health and social marketing campaigns; use methods that do not rely on self-reporting, such as observations; and explore the influence of health sponsorship on attitudes, social norms and behaviours. Originality/value - This is the first study to provide a systematic review of the use of sports sponsorship in public health and social marketing.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بررسی سیستماتیک حمایت مالی ورزشی برای بازاریابی اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 14 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi