دانلود ترجمه مقاله پژوهش های بازاریابی اجتماعی کلان: فلسفه، روش تحقیق

عنوان فارسی

پژوهش های بازاریابی اجتماعی کلان: فلسفه، روش تحقیق و روش ها

عنوان انگلیسی

Macro-Social Marketing Research Philosophy, Methodology and Methods

کلمات کلیدی :

  بازاریابی کلان اجتماعی؛ نظریه سیستم؛ روش تحقیق؛ بازاریابی اجتماعی؛ سیستم‌های بازاریابی اجتماعی

درسهای مرتبط بازاریابی اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : SAGE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 76
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
40,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه سیستم 3. تفکر سیستمی 4. دیدگاه فلسفی – تفکر بازاریابی کلان اجتماعی 5. روش بازاریابی کلان اجتماعی 6. تحقیقات آتی 7. نتیجه‌گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – بازاریابی اجتماعی کلان، استفاده از بازاریابی اجتماعی برای تاثیرگذاری روی تغییر کلی سیستم از جهات مختلف است (Kennedy 2016). در حال حاضر، نظریات و دیدگاه‌های مختلف در بازاریابی کلان اجتماعی خبر از تقسیم‌بندی این زمینه علمی می دهد. بخش عمده ای از این تقسیم بندی به علت سردرگمی بین سیستم فکری و سیستم نظری است، که این دو مبنای بازاریابی کلان اجتماعی هستند. این مقاله در خصوص جنبه‌های مهم پیشینه تحقیقاتی سیستم، فلسفه بازاریابی کلان اجتماعی و روش بازاریابی کلان اجتماعی را برای نشان دادن مزایای ترکیب تفکر سیستمی و نظریه سیستم ارائه می دهد، به طوری که موجب کاهش اختلافات موجود در این زمینه شود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Macro-social marketing is the use of social marketing – up, mid and downstream – to affect holistic systemic change (Kennedy 2016). Presently, fragmented views within macro-social marketing threaten to divide the field. Much of this fragmentation is due to a confusion between systems thinking and systems theory, the basis for macro-social marketing. This article presents an explanation of the key facets of systems literature, a macro-social marketing philosophy and a macro-social marketing methodology to show the benefits of combining systems thinking and systems theory, thus alleviating conflict within the field.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 18 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
قیمت : 40,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله پژوهش های بازاریابی اجتماعی کلان: فلسفه، روش تحقیق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi