دانلود ترجمه مقاله پژوهش های بازاریابی اجتماعی کلان: فلسفه، روش تحقیق

عنوان فارسی :

پژوهش های بازاریابی اجتماعی کلان: فلسفه، روش تحقیق و روش ها

عنوان انگلیسی :

Macro-Social Marketing Research Philosophy, Methodology and Methods

کلمات کلیدی :

  بازاریابی کلان اجتماعی؛ نظریه سیستم؛ روش تحقیق؛ بازاریابی اجتماعی؛ سیستم‌های بازاریابی اجتماعی

درسهای مرتبط : بازاریابی اجتماعی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : نشریه : SAGE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 76
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. نظریه سیستم 3. تفکر سیستمی 4. دیدگاه فلسفی – تفکر بازاریابی کلان اجتماعی 5. روش بازاریابی کلان اجتماعی 6. تحقیقات آتی 7. نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Macro-social marketing is the use of social marketing – up, mid and downstream – to affect holistic systemic change (Kennedy 2016). Presently, fragmented views within macro-social marketing threaten to divide the field. Much of this fragmentation is due to a confusion between systems thinking and systems theory, the basis for macro-social marketing. This article presents an explanation of the key facets of systems literature, a macro-social marketing philosophy and a macro-social marketing methodology to show the benefits of combining systems thinking and systems theory, thus alleviating conflict within the field.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – بازاریابی اجتماعی کلان، استفاده از بازاریابی اجتماعی برای تاثیرگذاری روی تغییر کلی سیستم از جهات مختلف است (Kennedy 2016). در حال حاضر، نظریات و دیدگاه‌های مختلف در بازاریابی کلان اجتماعی خبر از تقسیم‌بندی این زمینه علمی می دهد. بخش عمده ای از این تقسیم بندی به علت سردرگمی بین سیستم فکری و سیستم نظری است، که این دو مبنای بازاریابی کلان اجتماعی هستند. این مقاله در خصوص جنبه‌های مهم پیشینه تحقیقاتی سیستم، فلسفه بازاریابی کلان اجتماعی و روش بازاریابی کلان اجتماعی را برای نشان دادن مزایای ترکیب تفکر سیستمی و نظریه سیستم ارائه می دهد، به طوری که موجب کاهش اختلافات موجود در این زمینه شود.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله پژوهش های بازاریابی اجتماعی کلان: فلسفه، روش تحقیق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.