دانلود ترجمه مقاله گنجایش اجتماعی ذهنی: نقدی مفهومی برای بازاریابی فراگیر اجتماعی

عنوان فارسی

گنجایش اجتماعی ذهنی: نقدی مفهومی برای بازاریابی فراگیر اجتماعی

عنوان انگلیسی

Subjective social inclusion: A conceptual critique for socially inclusive marketing

کلمات کلیدی :

  چندقومی؛ بازاریابی قومی؛ بازاریابی جامع؛ ارتباطات بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 92
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
46,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. گنجایش اجتماعی ذهنی: مفهوم سازی و تعاریف 3. مدلی تئوریک از ارتباطات بازاریابی فراگیر 4. مفاهیم و سهم تئوریک 5. محدودیت ها و پژوهش های آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله بر پایه یک چارچوب تئوریک میان رشته ای برای تعریف ساختارهای جدید شمول اجتماعی ذهنی و ایجاد یک چارچوب تئوریک جدید از بازاریابی فراگیر ارائه شده است. ما شول اجتماعی ذهنی را در قالب یک ساختار چند بعدی شامل پذیرش، تعلق، توانمند سازی، برابری و احترام تعریف شده است. چارچوب پیشنهادی بازاریابی فراگیر، تاثیر بالقوه ارتباطات بازاریابی تعبیه شده چندسطحی را روی خود ادراکی شمول بازاریابی توسط مصرف کنندگان قومی و نیز اثرات مداخله خودارجاعی قومی، خودآگاهی قومی، خودشناختی قومی، و خودسازگاری تشریح کرده است. این آنالیز نشان می دهد که ارتباطات بازاریابی تعبیه شده چند سطحی می توانند ابزارهای موثری را برای ارتباطات بیشتر با افراد قومی برای بهره مندی از منافع مصرف کننده و اثربخشی بازاریابی ارائه دهند. این مقاله، یک برنامه تحقیقاتی جدید در زمینه بازاریابی را برای افراد محروم آغاز کرده و مفاهیم تحقیقات آتی، روش های و سیاست گذاری های عمومی در این زمینه را ارائه داده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper draws on an interdisciplinary theoretical background to define the new construct of subjective social inclusion and initiate a new theoretical framework of inclusive marketing. We define subjective social inclusion as a multi-dimensional construct comprising of acceptance, belongingness, empowerment, equality and respect. The proposed framework of inclusive marketing explains the potential effect of multi-ethnic embedded marketing communications on self-feelings of social inclusion by ethnic consumers, as well as the intervening effects of ethnic self-referencing, ethnic self-awareness, ethnic self-identification and self-congruity. The analysis shows that multi-ethnic embedded marketing communications may represent an effective means to more inclusive communication with ethnic individuals for the benefits of consumer wellbeing and marketing effectiveness. This paper initiates a new research agenda of marketing to disadvantaged individuals, with implications for future research, practice, and public policy.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 46,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله گنجایش اجتماعی ذهنی: نقدی مفهومی برای بازاریابی فراگیر اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi