دانلود ترجمه مقاله بازاریابی اجتماعی، گردشگری پایدار و شرکت های گردشگری کوچک و متوسط
عنوان فارسی |
بازاریابی اجتماعی، گردشگری پایدار و شرکت های گردشگری کوچک / متوسط: چالش ها و فرصت های تغییر رفتار مهمان |
عنوان انگلیسی |
Social marketing, sustainable tourism, and small/medium size tourism enterprises: challenges and opportunities for changing guest behaviour |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی اجتماعی؛ SMTE؛ راندمان آب؛ تغییر رفتار؛ امکانات راحتی گردشگری |
درسهای مرتبط | بازاریابی اجتماعی؛ مدیریت گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : Taylor & Francis |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 51 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه تحقیقاتی 3. روشها 4. نتایج و تحلیل 5. بحث 6. نتیجهگیری
چکیده – این مقاله به بررسی تاثیر مهمانان در بهرهبرداری بهتر از منابع آب در شرکتهای کوچک / متوسط (SMTEs) اختصاص یافته است. مصاحبه با مدیران 16 شرکت SMTE نشان داد که این کسب و کارها قادر نبودند بسیاری از راهکارهای نوینی که در تحقیقات پیشین به آنها اشاره شده بود را به دلیل حجم کوچک کسب و کار خود استفاده کنند. با این حال، در مصاحبه ها، سه ایده جدید را که قبلا در گفتگوهای موجود در زمینه گردشگری پایدار مورد بررسی قرار نگرفته بودند، کشف شد. یک پرسشنامه متعاقب (D 408) برای مهمانان بالقوه برای شناخت بهتر رفتار مصرف آب، کشف اینکه چگونه این اقدامات نوآورانه ممکن است بر تجربه اقامتی آنها تاثیر بگذارد، و ارزیابی واکنش مهمان به پیام های بازاریابی اجتماعی، انجام میشود. هشت طرح و پنج پیام مورد آزمایش قرار گرفتند. در تجزیه و تحلیل خوشه ای، سه بخش مجزای مصرفکنندگان آب با یک خوشه نشان داده شد. این خوشه بزرگترین هدف برای افزایش بازگشت سرمایه است. مهمانان تاثیرات مثبتی بر روی تجربه آنها از اقدامات نوآورانه SMTE را گزارش دادند که عملی نبودند. این ممکن است نشان دهنده این باشد که در صورت استفاده از بازاریابی اجتماعی برای تغییر رفتار مهمان، شرکتهای بزرگتر نسبت به SMTE، دارای مزیت رقابتی هستند. با این حال، این مطالعه نشان داد که دو پروژه جدید که توسط مدیران SMTE برای کسب و کارشان مناسب تر ارزیابی شد، پیشنهاد می شوند و می توانند در جذب مهمانان و با هزینه های قابل قبول مثمر ثمر باشد.
This paper investigates the impact on the guest experience of initiatives promoting water efficient behaviour in small/medium-sized enterprises (SMTEs) offering tourism accommodation. Interviews with 16 SMTE managers revealed businesses were unable to incorporate many initiatives previously examined in the literature, due to the small size of their businesses. In the interviews, however, they contributed three new ideas not previously examined in existing sustainable tourism dialogues. A subsequent questionnaire (n = 408) was administered to potential guests to better understand their water use behaviour, explore how initiatives might impact their accommodation experience, and to assess guest reactions to social marketing messages. Eight initiatives and five messages were tested. Cluster analysis revealed three distinct water user segments with one cluster showing the greatest promise for targeting to increase return on investment. Guests reported the highest positive impact on their experience from initiatives SMTEs stated were not operationally viable. This may indicate that larger firms have a competitive advantage over SMTEs if applying social marketing to change guest behaviour. However, the study found that two of the new initiatives, suggested by SMTE managers as more appropriate to their businesses, would be viable in engaging guests and at acceptably low costs.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.