دانلود ترجمه مقاله آیا تقاطعی بین عدالت بازار و عدالت اجتماعی وجود دارد؟

عنوان فارسی

آیا تقاطعی بین عدالت بازار و عدالت اجتماعی وجود دارد؟ آنالیز بازاریابی ENDS

عنوان انگلیسی

Is there an intersection between “market justice” and “social justice”?: An analysis of ENDS marketing

کلمات کلیدی :

  تنباکو؛ عدالت اجتماعی؛ استعمال دخانیات؛ سیستم های تحویل نیکوتین الکترونیکی؛ عدالت بازاریابی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 60
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بخشی از راه حل – یا نه؟ 3. نمودار ون (Venn) شبیه چیست؟ 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته که آیا جهت گیری شرکت ها در راستای سود بیشتر می تواند خروجی های بازاریابی را ترویج و ارتقا بخشد یا نه؛ پرسش های مهمی در این زمینه ها وجود دارد که کجا و چگونه مسئولیت پذیری فردی و شرکتی باید تعامل کنند؛ این پرسش ها نیازمند ملاحظات دقیقی در زمینه چگونگی تعادل منافع بالقوه رقابتی مصرف کنندگان و شرکت ها می باشند. طرح / روش تحقیق / رویکرد: مفاهیم عدالت بازار و عدالت اجتماعی، چارچوبی را برای بررسی این پرسش ها ارائه می دهند. با استفاده از محبوبیت روزافزون سیستم های تحویل نیکوتین الکترونیکی (ENDS)، به عنوان یک مثال، این مقاله به بررسی نقش شرکت های توتون در ترویج ENDS و ریسک هایی که ممکن است از حضور آنها در این محیط وجود داشته باشد، می پردازد. یافته ها: قبل از اینکه بازار و عدالت اجتماعی بتوانند تقاطع داشته باشند و مصرف کنندگان بتوانند مسئولیت اقدامات خود را بر عهده گیرند، شرکت ها باید محصولاتی که مضر سلامتی هستند را حذف کرده و سازگاری بین استراتژی های بازاریابی خود و اهداف بهداشت و سلامت عمومی را نشان دهند. پس از ارائه جایگزین های سالم تر (یا دارای مضرات کمتر) می توان ادعا کرد که بازاریابی و عدالت اجتماعی با هم تقاطع دارند. اصالت / ارزش: بحث در مورد نقش شرکت ها در ارتقا سلامت عمومی می تواند بسیار موثر باشد و این مقاله سهم به سزایی در بررسی انتقادی بازاریابی اجتماعی در این زمینه داشته است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - This paper discusses whether companies’ over-riding profit orientation can ever promote social outcomes; Important questions exist over whether, where and how individual and corporate responsibility should intersect; these questions require explicit consideration of how best to balance the potentially competing interests of consumers and corporations. Design/methodology/approach - The concepts of “market justice” and “social justice” provide a framework for addressing these questions. Using the rising popularity of electronic nicotine delivery systems (ENDS), as an example the paper explores the role tobacco companies have in promoting ENDS uptake and the risks that could eventuate from their involvement. Findings - Before market and social justice can intersect and consumers can assert responsibility for their actions, corporations need to delist products that harm health and demonstrate the compatibility between their marketing strategies and public health goals. Only then will their introduction of more healthful (or less harmful) alternatives appear credible and support claims that marketing and social justice can intersect. Originality/value - Debate over the role corporations could play in promoting public health is very timely, and this paper contributes to a larger conversation in critical social marketing.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله آیا تقاطعی بین عدالت بازار و عدالت اجتماعی وجود دارد؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi