دانلود ترجمه مقاله استراتژی های بازاریابی اجتماعی برای انتقال انرژی های تجدیدپذیر
عنوان فارسی |
استراتژی های بازاریابی اجتماعی برای انتقال انرژی های تجدیدپذیر |
عنوان انگلیسی |
Social marketing strategies for renewable energy transitions |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی اجتماعی؛ انرژی های تجدیدپذیر؛ نگرش های محیطی؛ انتقال انرژی؛ بهره وری انرژی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 96 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج 4. بررسی و مفاهیم عملی یافته ها 5. نتیجه گیری
چکیده – انتقال به سیستم های انرژی با پایداری بیشتر به طور فزاینده ای برای حل مسأله تغییرات آب و هوایی ضروری می باشد. با این حال گروه زیادی از سهامداران ممکن است سطح یکسانی از پذیرش را برای افزایش در انرژی های تجدیدپذیر اختصاص ندهند. این مقاله نگرش مشتریان انرژی نسبت به موضوعات انرژی، استفاده آنها از انرژی های تجدیدپذیر در خانه و محدودیت هایی برای حفاظت از انرژی را مورد بررسی قرار داده است. پرسشنامه های تکمیل شده توسط 325 نفر نشان از حمایتی قوی برای انرژی های تجدید پذیر و اعتقاد به تغییرات آب و هوایی توسط انسان دارد. مقالات زیادی به بررسی روش های صرفه جویی در انرژی پرداخته اند. این مقاله همچنین نقش بازاریابی اجتماعی در ترویج تغییرات رفتاری و تشویق به انتقال به انرژی های تجدیدپذیر را مورد بررسی قرار داده است. سیاست گذاران می توانند این یافته ها را در تسریع انتقال به انرژی های تجدیدپذیر و ایجاد ظرفیت هایی در میان مصرف کنندگان مسکونی به کار بگیرند.
Transitions to more sustainable energy systems are increasingly required to address the problem of climate change. Different stakeholder groups, however, may not share the same level of acceptability for an increase in renewable energy. This paper examines energy consumers’ attitudes towards energy issues, their use of renewable energy in the home and constraints to energy conservation. Respondent-completed questionnaires from 325 people reveal strong support for renewable energy and a belief in humaninduced climate change. A multitude of obstacles to energy-efficient practices are revealed by the survey. The paper also explores the role of social marketing in prompting behavioural change and encouraging a transition to renewable energy. Policy makers can utilise these findings to accelerate the transition to renewable energy and build capacity among residents.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.