دانلود ترجمه مقاله درک چگونگی تاثیرگذاری گیمیفیکیشن روی رفتار در بازاریابی اجتماعی

عنوان فارسی :

درک چگونگی تاثیرگذاری گیمیفیکیشن روی رفتار در بازاریابی اجتماعی

عنوان انگلیسی :

Understanding how gamification influences behaviour in social marketing

کلمات کلیدی :

  بازاریابی اجتماعی؛ گیمیفیکیشن؛ انگیزه ذاتی؛ حفظ رفتار؛ تئوری خود مختاری

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 65
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
25,500 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. روش 4. نتایج 5. بحث و بررسی 6. محدودیت ها 7. مفاهیم 8. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

Limitations: Despite the care taken in this research there are limitations to this study. First, the findings suggest that participants in the intervention group were ambivalent towards to the gamified app selected in this study. This was highly unexpected given the popularity of the walking app that formed the focus of the study and given the theoretical support for the capacity of game elements used in the gamified app to foster intrinsic motivation. However, it should be noted that this result is consistent with recent gamification research, in which behavioural outcomes were achieved without changes to intrinsic motivation (Lewis et al., 2016; Mekler et al., 2015). One possible explanation was that the app was too complex to be easily understood with qualitative feedback highlighting the difficulty users had in using the app. While task complexity can help foster intrinsic motivation through cognitive empowerment this process depends on outcome feedback having significance to the user (Thomas and Velthouse, 1990). In this case, the complexity of the app may have deterred some users from continuing use by limiting competency need satisfaction. Future studies should therefore pre-test the app to ensure suitability for the target group and potentially adopt a more hands on approach to ensure that app use issues can be successfully resolved. Moreover, although the use of controlling language was limited to foster an autonomous supportive environment, the fact that some participants were asked to use this app for course credit could have led to a contextual reduction in feelings of control and perceptions of autonomy (Deci et al., 1999).

ترجمه نمونه متن انگلیسی

محدودیت ها: با وجود دقت زیادی که در این پژوهش بوده، محدودیت هایی نیز در این مطالعه وجود دارد. اولا، یافته ها نشان می دهند که مشارکت کنندگان در گروه مداخله، با برنامه بازی منتخب در این مطالعه در تضاد می باشند. با توجه به محبوبیت برنامه پیاده روی که مورد تمرکز این مطالعه بود، و نیز پشتیبانی و تایید تئوریک ظرفیت المان های بازی مورد استفاده در برنامه بازی در راستای تقویت انگیزش ذاتی، این موضوع بسیار غیرمنتظره بود. با این حال، لازم به ذکر است که این نتایج در تطابق با تحقیقات اخیر در زمینه گیمیفیکیشن بوده و در آن خروجی ها و نتایج رفتاری بدون تغییر به انگیزه های ذاتی حاصل می شوند (لوئیس و همکاران، 2016؛ مکلر و همکاران، 2015). یک توضیح احتمالی در این زمینه این است که برنامه بسیار پیچیده بوده و درک آسان با برجسته سازی بازخوردهای کیفی در استفاده کاربران از برنامه کمی دشوار است. درحالی که پیچیدگی وظیفه می تواند به انگیزه ذاتی از طریق تقویت شناختی این فرآیند بسته به فیدبک های خروجی کاربران کمک کند (توماس و ولتاس، 1990). در این مورد، پیچیدگی برنامه ممکن است با کاهش رضایت کاربران، محدودیتی در ادامه استفاده از آن در بین کاربران باشد. تحقیقات آتی باید به پیش تست برنامه برای تضمین صلاحیت و مناسب بودن آن برای گروه هدف و اتخاذ بالقوه رویکردهای بیشتر برای تضمین موفقیت راه حل های بیشتر بپردازند. علاوه بر این، اگرچه استفاده از زبان کنترلی، محدود به ایجاد محیط حمایتی مستقلی است، این واقعیت که از بعضی کاربران درخواست شده تا از این برنامه استفاده کنند ممکن است منجر به کاهش محسوس در احساس کنترل و ادراک خودمختاری گردد (دکی و همکاران، 1999).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 25,500 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله درک چگونگی تاثیرگذاری گیمیفیکیشن روی رفتار در بازاریابی اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.