دانلود ترجمه مقاله یک مطالعه موردی و ارائه استراتژی های کلیدی در خصوص بازاریابی اجتماعی

عنوان فارسی

مطالعه موردی در خصوص بازاریابی اجتماعی: استراتژی های کلیدی برای تغییر سیستم بهداشت روانی کودکان در ایالات متحده

عنوان انگلیسی

A Case Study for Social Marketing Key Strategies for Transforming the Children’s Mental Health System in the United States

کلمات کلیدی :

  جوانان؛ مخاطبان؛ بهداشت روان؛ بازاریابی اجتماعی؛ تغییرات سیستم؛ تثبیت؛ بهترین شیوه‌ها

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 نشریه : SAGE
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 46
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه تحقیقاتی 3. روش‌شناسی تحقیق 4. خلاصه تحقیق 5. بحث: ظهور روش‌های امیدبخش 6. ابزارهای ارزیابی جدید برای بررسی تأثیر راهبردهای بازاریابی اجتماعی بر گسترش و پایداری سیستم‌های پایش 7. نتیجه‌گیری: چگونگی توسعه و تثبیت تغییرات سیستم

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – در سالیان اخیر، ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی، سیاست‌گذاران، محققان و مردم توجه بیشتری به اهمیت نیازهای بهداشت روان کودکان، نوجوانان و جوانان داشته‌اند. مردم هرروزه درک بیشتری نسبت به این موضوع پیدا می‌کنند که مسائل مربوط به‌سلامت روان کودکان باید به‌سرعت و از سنین پایین موردتوجه قرار بگیرند تا سلامت رفتاری کودکان بهبود پیدا کند و از مشکلات بعد از ازدواج برای کودکان، خانواده و به‌طورکلی جامعه جلوگیری شود. کمپین مراقبت از بهداشت روانی هر کودک (کمپین) یک برنامه بازاریابی اجتماعی است که توسط اداره خدمات سوءاستفاده مواد مخدر و خدمات بهداشت روان (SAMHSA)، یک اداره فدرال در وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات‌متحده تأمین می‌شود که سلامت رفتاری کشور را بهبود می‌بخشد. مأموریت این نهاد کاهش تأثیر سوءمصرف مواد و بیماری روحی در جوامع سراسر کشور است. اهداف کمپین عبارت‌اند از افزایش آگاهی از مسائل بهداشت روانی کودکان و ترویج، توسعه و تثبیت رویکردهای نوآورانه در خصوص ارائه خدمات بهداشت روانی جامعه برای کودکان و نوجوانان مبتلابه اختلالات روانی. کمپین با ارائه آموزش‌های بازاریابی اجتماعی و کمک‌های فنی به اهداکنندگان کمک مالی فدرال در جوامع محلی به این اهداف نزدیک می‌شود. کمپین و کمک‌های مالی از طریق برنامه جامع خدمات بهداشت روانی جامعه برای کودکان و خانواده‌های آن‌ها تأمین می‌شود. هدف از این مقاله اطلاع‌رسانی حرفه‌ای درزمینه بازاریابی اجتماعی در مورد چگونگی برنامه‌ای در سطح ملی برای حمایت از متقاضیان محلی، ایالتی، قبیله‌ای و منطقه‌ای برای تسهیل تغییر سیستم‌های مردمی با استفاده از رویکرد بازاریابی اجتماعی است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

It is only recently that health providers, policy makers, researchers, and the public have begun to focus on the importance of the mental health needs of children, youth, and young adults. There is a growing understanding that children’s mental health issues must be addressed early to improve behavioral health outcomes for children and decrease or prevent problems later in life for the child, his or her family, and the community as a whole. The Caring for Every Child’s Mental Health Campaign (Campaign) is a social marketing program funded by the Substance Abuse and Mental Health Services Administration (SAMHSA), a federal agency within the U.S. Department of Health and Human Services that improves the nation’s behavioral health, with a mission of reducing the impact of substance abuse and mental illness in communities across the country. The Campaign’s goals are to increase awareness of children’s mental health issues and promote the development, expansion, and sustainability of innovative approaches to delivering community mental health services for children and youth with mental disorders. The Campaign addresses these goals by providing social marketing training and technical assistance to federally funded grantees in local communities. The Campaign and the grantees are funded through SAMHSA’s Comprehensive Community Mental Health Services for Children and Their Families Program. The purpose of this article is to inform professionals in the field of social marketing about how a program at the national level provides support to local, state, tribal, and territorial grantees to facilitate grassroots systems change using a social marketing approach.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله یک مطالعه موردی و ارائه استراتژی های کلیدی در خصوص بازاریابی اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi