دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی اجتماعی و مشارکت صنعتی

عنوان فارسی

استراتژی بازاریابی اجتماعی و مشارکت صنعتی

عنوان انگلیسی

Social marketing strategy and industry involvement

کلمات کلیدی :

  استراتژی؛ بازاریابی اجتماعی؛ تئوری بازاریابی اجتماعی؛ مشارکت صنعتی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : Emerald
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 22
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. آنالیز مشارکت در مسائل اجتماعی 2. استراتژی های ارتباطی برای علل خارجی 3. استراتژی های ارتباطی برای علل داخلی 4. پراگماتیسم استراتژیک 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف: این مقاله تفسیری، مدلی تئوریکی با تاکید خاص بر توسعه استراتژی های و تاکتیک های بازاریابی اجتماعی ارائه داده که در زمینه مشارکت صنعتی مورد توجه هستند. هدف کلی این مقاله، افزایش بهره وری بازاریابی اجتماعی می باشد. طرح / روش تحقیق / رویکرد: یک مدل برنامه ریزی ارائه شده که به بازاریابان اجتماعی در راستای مشارکت صنعتی در مسائل سلامت عمومی و اجتماعی کمک می کند. یافته ها: این مقاله نشان داده که انجام آنالیز تاثیرات علی مسائل سلامت عمومی و اجتماعی، به اطلاع رسانی در راستای توسعه استراتژی کمک می کند. اصالت / ارزش: این مقاله، یک حالت برنامه ریزی ارائه داده که می تواند در شناسایی مشارکت های صنعتی در مسائل اجتماعی و پیش بینی تعارضات صنعتی در تحولات و تغییرات اجتماعی مفید باشد. این مدل، به طور خاص برای توسعه مسائل بازاریابی اجتماعی که در آن مشارکت صنعتی حاضر می باشد، مناسب است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Purpose - This commentary presents a theoretical model with a special emphasis on developing social marketing strategies and tactics that account for industry involvement. The overall goal is to enhance social marketing effectiveness. Design/methodology/approach - A planning model is presented which helps the social marketer account for industry involvement in the social or public health problem. Findings - The paper finds that conducting an analysis of the causal influences of the social or public health problem helps to inform strategy development. Originality/value - The paper presents a planning mode that can be useful in identifying industry contributions to social problems and in anticipating industry opposition to social change. The model is particularly appropriate for developing social marketing programs in which industry involvement is present.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی اجتماعی و مشارکت صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi