دانلود ترجمه مقاله پژوهشی در زمینه استراتژی های بازاریابی اجتماعی با یک مدل تبلیغاتی مبتنی بر عامل
عنوان فارسی |
پژوهشی در زمینه استراتژی های بازاریابی اجتماعی با یک مدل تبلیغاتی مبتنی بر عامل |
عنوان انگلیسی |
Research on Social Marketing Strategies with An Agent-based Propagation Model |
کلمات کلیدی : |
  بازاریابی اجتماعی؛ انتشار اطلاعات؛ مدل تبلیغاتی مبتنی بر عامل؛ استراتژی بذرپاشی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 18 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. مدل 3. آزمایشات 4. بینش مدیریتی 5. نتیجه گیری
چکیده – با توجه به افزایش پیچیدگی شبکه های اجتماعی و رفتارهای کاربران، این موضوع برای تبلیغ کنندگان بسیار چالش برانگیز خواهد شد که استراتژی های شان در زمینه انتخاب کاربران مناسب اولیه در زمینه بازاریابی اجتماعی را شکل دهند. در این مقاله، ما این موضوع را با ارائه یک مدل تبلیغاتی عامل محور و تزریق آن به شبکه های اجتماعی متداول با سه نوع ساختار مورد بررسی قرار داده ایم،این ساختارها عبارتند از، گراف تصادفی اردوس رنی، گراف جهان کوچک وات استروگاتز، و گراف عاری از مقیاس باراباسی آلبرت. ما این مدل عامل محور را با مشخصه های جمعیت شناسی استخراج شده از داده های جهان واقعی در کشور چین، معرفی کرده ایم. با بررسی فرآیند انتشار اطلاعات تبلیغاتی در این شبکه های اجتماعی، می توانیم عملکرد هدف گذاری تبلیغ دهندگان و استراتژی های تاثیرگذاران را مورد آنالیز و مقایسه قرار دهیم. نتایج آزمایشی ما نشان می دهند که تبلیغ دهندگان با اتخاذ استراتژی های تاثیرگذار باید بتوانند ریشه های مرتبط در این زمینه را پیدا کرده و اطلاعات را تنها به مشتریان بالقوه تحویل دهند (به جای طیف وسیعی از کاربران عمومی).
Considering the increasing complexity of social networks and user behaviors, it is very challenging for advertisers to formulate their strategies of selecting proper initial seed users in their social marketing efforts. In this paper, we tackle this challenge by proposing an agent-based propagation model and injecting it into typical social networks with three types of structures, i.e., Erdős-Rényi random graph, Watt-Strogatz small world graph, and Barabási-Albert scale-free graph. We instantiate this agent-based model with demographic characteristics extracted from real-world census data collected in China. By investigating the diffusion process of advertising information in these social networks, we can analyze and compare the performance of advertisers’ targeting and influencer strategies. Our experimental results indicate that advertisers adopting influencer strategies should manipulate the initial well-connected seeds to deliver information only to the potential customers instead of a wide range of generic users.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.