دانلود ترجمه مقاله تحقیقات و شیوه های بازاریابی قومی در تقاطع بازاری و توسعه اجتماعی: یک بررسی کلان از گذشته، حال و با نگاهی به آینده

عنوان فارسی

تحقیقات و شیوه های بازاریابی قومی در تقاطع بازاری و توسعه اجتماعی: یک بررسی کلان از گذشته، حال و با نگاهی به آینده

عنوان انگلیسی

Ethnic marketing practice and research at the intersection of market and social development A macro study of the past and present, with a look to the future

کلمات کلیدی :

  بازاریابی قومی؛ بازاریابی اقلیت؛ تحقیقات بازاریابی قومی؛ روابط اقلیت و اکثریت قومی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 63
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
34,800 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش ها 3. یافته ها: چارچوبی برای بازاریابی قومی به عنوان مشارکت بازار اجتماعی 4. گزاره ها 5. مشارکت تئوریک 6. توصیه هایی برای مشارکت کنندگان، محدودیت ها و پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله، روش های تحقیقاتی تاریخچه ای و قوم نگارانه ای را در تشکیل چارچوبی مورد استفاده قرار داده که بازاریابی اقلیت های قومی آمریکای لاتین را در پاسخ به تغییرات روابط اجتماعی در طول زمان دنبال کرده و توسعه می دهد. در ادامه بحث، یک سری گزارده های مربوط به تاثیرات متمایز در بازاریابی قومی در زمینه توانمند سازی و اعتبار بخشی به ایجاد هویت مصرف کنندگان در جامعه، بی ثبات سازی اکثریت های قومی، و مشارکت در انفصال اجتماعی و چندفرهنگی ارائه شده اند. مشارکت های تئوریک، تعاریف بازاریابی قومی و تحقیقات بازاریابی قومی را به منظور سازگار شدن با چارچوب مورد نظر به روز می کنند. این مقاله یک سری توصیه ها و پیشنهادات برای مشارکت کنندگان را ارائه داده و محدودیت های این پژوهش و پیشنهادات برای پژوهش های آتی را بیان کرده است. با قراردادن بازاریابی اقلیت های اجتماعی در رابطه با تغییر روابط اجتماعی، مشارکت کنندگان و محققین بهتر قادر به توسعه استراتژی موثر و بهبود روابط شرکت با مشتریان اقلیت و اکثریت قومی می گردند. مقدمه: از زمان روی کار آمدن گفتمان بازاریابی قومی، این گفتمان پیشرفت هایی را در مزایا در سازمان های تقسیم بندی بازارها و هدف قرار دادن گروه های اقلیت قومی در پیشبرد فعالیت تجاری به وجود آورده است ( چیو، 2001). پیرز و اسانتون (2015)، تعریف بازاریابی را ازمجمع بازاریابی آمریکا (2013) در تعریف بازاریابی قومی به عنوان " فعالیت، مجموعه ای از نهادها و فرآیندهای ایجاد، ارتباط، ارائه و تبادل پیشنهادات ارزشمند اقتباس کردند که برای شناسایی مشتریان قومی، مراجعه کنندگان، شرکا و جوامع و برای کل جامعه "، ارزشمند است (ص 9، ایتالیک های اضافه شده). مهم این است که تعریف پیرز و اسانتون بر اهمیت شناسایی قومی و عادات اجتماعی تاکید دارد و همگام با روند در زمینه بازاریابی برای در نظر گرفتن ارزش فعالیت بازاریابی در کل جامعه می باشد. کار اخیر در در محدوده این تعریف در تلاش برای استفاده از عناصر اقلیت قومی در بازارهای در حال توسعه قرار می گیرد در حالی که از اقلیت قومی مردم و جوامع نیز استفاده می کند (جمال، پینالوزا و لاروش، 2015).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper utilizes historical and ethnographic research methods in formulating a framework that tracks ethnic minority marketing pertaining to Latinos/as in the U.S. as it has developed in response to changing social relations over time. Discussion then develops a series of propositions regarding the distinct effects in ethnic marketing in enabling and validating ethnic minority consumers' production of identity and community, decentering and destabilizing ethnic majority people, and contributing to social fragmentation and multiculturalization. Theoretical contributions update the definitions of ethnic marketing and ethnic marketing research to be consistent with the framework. The paper closes with recommendations for practitioners, limitations of the present work, and suggestions for future research. By situating ethnic minority marketing in relation to changing social relations, practitioners and researchers are better able to develop effective strategy and enhance firms' relations to ethnic minority and majority consumers. Introduction: Since its inception, the discourse of ethnic marketing has advanced the benefits to firms of segmenting markets and targeting ethnic minority groups in advancing business activity (Cui, 2001). Pires and Stanton (2015) adapted the definition of marketing from the American Marketing Association (2013) in defining ethnic marketing as “the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for ethnic identified customers, clients, partners and communities, and for society at large” (p. 9, italics added). Importantly, Pires and Stanton's definition emphasizes the importance of ethnic identification and community habitus and is in synch with the trend in the field of marketing to consider the value of marketing activity to society at large. Much recent work falls within the scope of this definition in seeking to leverage elements of minority ethnicity in developing markets while benefiting ethnic minority people and societies (Jamal, Peñaloza, & Laroche, 2015).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 34,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تحقیقات و شیوه های بازاریابی قومی در تقاطع بازاری و توسعه اجتماعی: یک بررسی کلان از گذشته، حال و با نگاهی به آینده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi