دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل نقش بازاریابی بخش عمومی در بهبود اثربخشی اجتماعی

عنوان فارسی

تجزیه و تحلیل نقش بازاریابی بخش عمومی در بهبود اثربخشی اجتماعی، مطالعه موردی: استان آنهویی، چین

عنوان انگلیسی

Analyzing the role of public sector marketing in improving social effectiveness: a case study from Anhui province, China

کلمات کلیدی :

  بازاریابی بخش عمومی؛ اثربخشی اجتماعی فرهنگ؛ سازمان؛ مدیریت؛ اطلاعات

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : Springer
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 51
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. متغیرهای تحقیق 3. فرضیات و سوالات تحقیق 4. روش تحقیق 5. روش بررسی 6. بحث و بررسی و یافته های کلی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اهمیت بازاریابی بخش عمومی در برطرف کردن شکاف بین جامعه و حکومت نمی تواند بیش از این مورد توجه قرار گیرد. رابطه پیچیده ای بین بازاریابی بخش عمومی و اثربخشی اجتماعی وجود دارد، اما در بخش دولتی این رابطه به ندرت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. این که آیا اثربخشی اجتماعی می تواند یک ابزار مفید برای به حداکثر رساندن مزایای بازاریابی بخش عمومی باشد، برای بررسی فرضیه ها و بررسی عوامل موثر بر افزایش اثربخشی اجتماعی در برخی از سازمان های عمده استان آنهویی چین طراحی شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که سازماندهی خوب در بخش دولتی در بهبود اثربخشی اجتماعی (β = 0.30, p < 0.05) و به دنبال آن فرهنگ (β = 0.27, p < 0.05) سهم قابل توجهی دارد. سایر عوامل تأثیرگذار اصلی در مطالعه ما با تأثیر مثبت بر اثربخشی اجتماعی شامل مدیریت (β = 0.22, p < 0.05) و اطلاعات (β = 0.19, p < 0.05) بود. به نظر می رسد که مسؤولین استانی آنهویی در تحقق بخشیدن به بازاریابی بخش عمومی به عنوان یک ابزار موثر برای تامین نیازهای عموم مردم، بسیار حساس هستند. علاوه بر این، یک روش و دستورالعمل سیاست گذاری مشخص برای سازمان های بخش دولتی برای تمرکز بر اثربخشی اجتماعی وجود دارد. این سازمان، دلیل اصلی تحقیق در این مطالعه بود، نظم و ترتیب عالی، هماهنگی و فرهنگ محیط کاری مناسبی را برای انجام مسئولیت های حرفه ای نشان داد. بنابراین، این مطالعه دید خوبی در خصوص چگونگی ایفای نقش دولت در مقابل ادغام جامعه و اثربخشی اجتماعی در حوزه بازاریابی بخش عمومی ایفا می کند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The importance of public sector marketing in bridging the gap between society and government cannot be overemphasized. There exists an intricate link between public sector marketing and social effectiveness however, within public sector this relationship has rarely been analyzed. Whether social effectiveness can be a useful tool to maximize benefits of public sector marketing, a study was designed to test the hypothesis and investigate the factors responsible for enhancing the social effectiveness in some major organizations of Anuhi province of China. Our results show that good organization within public sector has most significant contribution in improving social effectiveness (β = 0.30, p < 0.05) followed by culture (β = 0.27, p < 0.05). The other key influencing factors emerged in our study with positive impact on social effectiveness includes management (β = 0.22, p < 0.05) and information (β = 0.19, p < 0.05). It appears that provincial government of Anhui has developed a great deal of sense in realizing the role of public sector marketing as an effective tool to cater the needs of general public. Moreover, there is a definite direction and policy guideline available for public sector organizations to focus on social effectiveness. That was the prime reason organizations surveyed in this study have shown excellent discipline, harmony and culture of conducive working environment to perform professional responsibilities. Our study has therefore provides valuable insight that how government performs its role towards society integration and social effectiveness within the domain of public sector marketing.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل نقش بازاریابی بخش عمومی در بهبود اثربخشی اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi