دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی اجتماعی بالادستی: یک رویکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه

عنوان فارسی :

استراتژی بازاریابی اجتماعی بالادستی: یک رویکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه

عنوان انگلیسی :

Upstream social marketing strategy: An integrated marketing communications approach

کلمات کلیدی :

  استراتژی بازاریابی؛ بازاریابی بالادستی؛ بازاریابی یکپارچه؛ ارتباطات؛ مخاطبین محیطی؛ پیام رسانی؛ بازاریابی اجتماعی

درسهای مرتبط : مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
28,000 تومان
فهرست مطالب

1. بالادستی هایی بدون تقلا ... یا یک استراتژی 2. جعبه ابزار IMC 3. پنج مرحله برای استراتژی بازاریابی بالادستی 4. رسیدن به مخاطبان بالادستی

نمونه متن انگلیسی مقاله

This article provides an organized approach for managers to develop social marketing strategies that target upstream decision and policy makers. A conceptual application model and five-stage process is presented for an upstream social marketing strategy based on integrated marketing communications (IMC). IMC concepts are described in the context of social marketing, as well as specific stages for creating an IMC social marketing strategy; these include target audience research and determination, channel selection and integration, strategic message creation, and measurement and control. A central and novel feature of the IMC social marketing strategy model is the simultaneous targeting of an upstream decision maker and influential peripheral (upstream) audiences in order to triangulate and increase campaign effectiveness. An IMC approach to upstream social marketing ensures consistent, persuasive messages specifically crafted for the selected target audiences and coordinated through precise channels to maximize impact. This multi-channel, multi-audience approach to message creation and channel selection produces synergies that increase the potential to influence an upstream decision/ policy maker.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مقاله یک رویکرد سازمان یافته برای مدیران و به منظور توسعه استراتژی های بازاریابی اجتماعی برای هدف قرار دادن سیاست گذاران و تصمیم گیرندگان بالادستی ارائه داده است. یک مدل کاربردی مفهومی و فرآیندی پنج مرحله ای برای استراتژی بازاریابی اجتماعی بالادستی مبتنی بر ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) ارائه شده است. مفاهیم IMC در زمینه بازاریابی اجتماعی و نیز مراحلی خاص برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC تشریح شده است؛ این موضوع شامل تحقیق در مورد مخاطبان هدف، انتخاب و ادغام کانال، ایجاد پیام های استراتژیک، و اندازه گیری و کنترل می باشد. یک ویژگی جدید و مرکزی از مدل استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC با هدف قرار دادن همزمان تصمیم گیرنده بالادستی و مخاطبان محیطی (بالادستی) به منظور افزایش اثربخشی کمپین ایجاد شده است. یک رویکرد IMC در بازاریابی اجتماعی بالادستی، پیغام های سازگار و متقاعد کننده را مخصوصاً برای مخاطبان هدف انتخاب شده و هماهنگی با کانال های دقیق به منظور افزایش تأثیرات تضمین کرده است. این رویکرد چند کاناله، چند مخاطبه در ایجاد پیام و انتخاب کانال، همکاری هایی ایجاد می کند که پتانسیل هایی برای تأثیر گذاری تصمیم گیرنده های بالادستی را افزایش می دهد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 28,000 تومان

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی اجتماعی بالادستی: یک رویکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + ده =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.