دانلود ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی اجتماعی بالادستی: یک رویکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه
عنوان فارسی |
استراتژی بازاریابی اجتماعی بالادستی: یک رویکرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه |
عنوان انگلیسی |
Upstream social marketing strategy: An integrated marketing communications approach |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی بازاریابی؛ بازاریابی بالادستی؛ بازاریابی یکپارچه؛ ارتباطات؛ مخاطبین محیطی؛ پیام رسانی؛ بازاریابی اجتماعی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 18 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. بالادستی هایی بدون تقلا ... یا یک استراتژی 2. جعبه ابزار IMC 3. پنج مرحله برای استراتژی بازاریابی بالادستی 4. رسیدن به مخاطبان بالادستی
چکیده – این مقاله یک رویکرد سازمان یافته برای مدیران و به منظور توسعه استراتژی های بازاریابی اجتماعی برای هدف قرار دادن سیاست گذاران و تصمیم گیرندگان بالادستی ارائه داده است. یک مدل کاربردی مفهومی و فرآیندی پنج مرحله ای برای استراتژی بازاریابی اجتماعی بالادستی مبتنی بر ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) ارائه شده است. مفاهیم IMC در زمینه بازاریابی اجتماعی و نیز مراحلی خاص برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC تشریح شده است؛ این موضوع شامل تحقیق در مورد مخاطبان هدف، انتخاب و ادغام کانال، ایجاد پیام های استراتژیک، و اندازه گیری و کنترل می باشد. یک ویژگی جدید و مرکزی از مدل استراتژی بازاریابی اجتماعی IMC با هدف قرار دادن همزمان تصمیم گیرنده بالادستی و مخاطبان محیطی (بالادستی) به منظور افزایش اثربخشی کمپین ایجاد شده است. یک رویکرد IMC در بازاریابی اجتماعی بالادستی، پیغام های سازگار و متقاعد کننده را مخصوصاً برای مخاطبان هدف انتخاب شده و هماهنگی با کانال های دقیق به منظور افزایش تأثیرات تضمین کرده است. این رویکرد چند کاناله، چند مخاطبه در ایجاد پیام و انتخاب کانال، همکاری هایی ایجاد می کند که پتانسیل هایی برای تأثیر گذاری تصمیم گیرنده های بالادستی را افزایش می دهد.
This article provides an organized approach for managers to develop social marketing strategies that target upstream decision and policy makers. A conceptual application model and five-stage process is presented for an upstream social marketing strategy based on integrated marketing communications (IMC). IMC concepts are described in the context of social marketing, as well as specific stages for creating an IMC social marketing strategy; these include target audience research and determination, channel selection and integration, strategic message creation, and measurement and control. A central and novel feature of the IMC social marketing strategy model is the simultaneous targeting of an upstream decision maker and influential peripheral (upstream) audiences in order to triangulate and increase campaign effectiveness. An IMC approach to upstream social marketing ensures consistent, persuasive messages specifically crafted for the selected target audiences and coordinated through precise channels to maximize impact. This multi-channel, multi-audience approach to message creation and channel selection produces synergies that increase the potential to influence an upstream decision/ policy maker.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.