دانلود ترجمه مقاله مکانیسم برنامه ریزی انتشاری برای بازاریابی اجتماعی

عنوان فارسی

مکانیسم برنامه ریزی انتشاری برای بازاریابی اجتماعی

عنوان انگلیسی

A Diffusion Planning Mechanism for Social Marketing

کلمات کلیدی :

  انتشار اطلاعات؛ شبکه اجتماعی؛ بازاریابی رسانه اجتماعی؛ برنامه ریزی مسیر؛ گره های تأثیر گذار

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 35 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 61
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. چارچوب سیستم 4. طراحی آزمایش 5. نتایج آزمایش 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – رسانه های اجتماعی به عنوان عضوی از استراتژی های بازاریابی اهمیت زیادی پیدا کرده اند. انواع زیادی از رسانه های اجتماعی مانند سایت های شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و وبلاگ های خبری، به دنبال فرصت های کسب و کار و ایجاد برندهای تجاری در چند سال اخیر بوده اند. انتشار اطلاعات بازاریابی آنلاین تبدیل به مدل کسب و کاری مهمی در زمینه شبکه های اجتماعی آنلاین شده است. با این حال، بیشتر مطالعات بازاریابی فعلی در زمینه بررسی تأثیرات بالقوه، انتشار تبلیغات را به طور مناسبی پشتیبانی نمی کنند. بنابراین، اطلاعات بازاریابی ممکن است در طی فرآیند انتشار از دست رفته و نتواند اطلاعات را به طور موفقیت آمیز به مشتریان بالقوه ارسال کند. در این پژوهش، یک مکانیسم برنامه ریزی مسیر انشتار برای برنامه ریزی های تبلیغاتی توسعه یافته تا به بازاریابان در ارزیابی احتمالات تحت استراتژی های بازاریابی مختلف کمک کند. نتایج آزمایشی ما نشان می دهند که مکانسیم پیشنهادی می تواند فرآیند انتشار پیام های تبلیغاتی را به طرز چشم گیری بهبود بخشیده و عدم قطعیت ها در زمینه بازاریابی را کاهش دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Social media is gaining importance as a component of marketing strategies. Many types of social media, such as social networking sites, blogospheres and micro-blogospheres, have been seeking business opportunities and establishing brand expression in the recent years. Online marketing information diffusion has become the critical business model of online social networks. However, most of the current marketing studies on discovering potential influences do not appropriately support them to diffuse advertisements. Therefore, marketing information may be lost during the diffusion process and cannot be sent to potential customers successfully. In this research, a diffusion path planning mechanism for advertisements is developed to help influencers to propagate marketing information and help marketers to evaluate possible rewards under different marketing strategies. Our experimental results show that the proposed mechanism can significantly improve the diffusion process of advertising messages and decrease marketing uncertainty.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مکانیسم برنامه ریزی انتشاری برای بازاریابی اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi