استراتژی شرکتها

مقاله انگلیسی استراتژی شرکت ها PDF

در این صفحه، مقالات مرتبط با موضوع استراتژی شرکت ها ارائه شده اند. این مقالات انگلیسی از ژورنال های معتبر بین المللی همچون الزویر (Elsevier)، امرالد (Emerald) و … دریافت شده اند و فایل PDF انگلیسی آنها را می توانید به صورت کاملا رایگان از سایت، دانلود نمایید.

استراتژی شرکت ها، در برگیرنده اقدامات سازمانی یک شرکت با هدف دستیابی به اهداف شرکت و در عین حال دستیابی به یک مزیت رقابتی است. استراتژی شرکت ها شامل یک دیدگاه بلند مدت و تعریف شده به نحو شفاف است که سازمان ها آن را اتخاذ می کنند تا ارزش شرکتی را ایجاد کنند و به نیروی کار، انگیزه دهند تا اقدامات صحیحی برای دستیابی به رضایت مشتری بکار گیرند. علاوه بر آن، استراتژی شرکت ها، یک فرآیند پیوسته است که نیاز به تلاش پیوسته و همیشگی دارد تا سرمایه گذاران را به سمت اعتماد به شرکت ها برای سرمایه گذاری در آنها، جذب کند، و در نتیجه، دارایی ویژه شرکت را افزایش دهند. سازمان هایی که بتوانند با موفقیت برای مشتری، ارزش آفرینی کنند، شرکت هایی هستند که به صورت منظم، راهبردهای خود را مورد بازبینی قرار می دهند تا زمینه هایی که ممکن است نتایج هدف گیری شده را حاصل نمی کنند را بهبود بخشند.

برای اکثر کسب و کارها، موفقیت تصادفی نیست، بلکه بخاطر یک سری تصمیمات صحیح گرفته شده در مواقع صحیح است. برنامه ریزی، آمادگی و اجرای دقیق و موشکافانه، موفقیت را برای اکثر سازمان ها تضمین می کند. همه اینها با تعریف استراتژی مناسب، شروع می شوند. استراتژی شرکتی، بالاترین طرح استراتژیک شرکت از لحاظ سلسله مراتبی است که اهداف و جهت های کلی را تعیین می کند.

مقاله استراتژی شرکت ها

استراتژی شرکت ها WORD

در این صفحه، لیستی از جدیدترین مقالات و موضوعات مرتبط با مباحث استراتژی شرکت ها ارائه شده اند. لازم به ذکر است که در راستای تسریع در فرآیندهای پژوهشی شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی، ترجمه تخصصی این مقالات نیز توسط تیمی از بهترین مترجمین رشته مدیریت انجام شده و برای دریافت آنها می توانید اقدام به خرید از سایت، نمایید. ترجمه مقالات در قالب ورد (WORD) آماده شده و دارای فرمت doc یا docx می باشند. این فایل ها کاملا قابل ویرایش و شخصی سازی هستند.

استراتژی شرکتی، مقصدی که یک کسب و کار باید به سمت آن برود را تعریف می کند. آن تصمیم، همه راهبردها و فعالیت ها را در هر قسمت دیگر از آن کسب و کار، شکل می دهد. مدیریت یک شرکت باید بررسی کند که چگونه یک مزیت رقابتی را در زمینه های تجاری فعالیت یک شرکت، کسب کند. علاوه بر آن، کسب و کارهایی که در وهله اول باید در آنجا فعالیت کند را تعیین می کند. این رویکردها، معمولاً تنها زمانی لازم است که یک شرکت در دو یا چند زمینه تجاری کار می کند. اگر آن شرکت به صورت واحدهای تجاری مختلف که در زمینه های تجاری مختلف فعالیت می کنند، سازمان دهی شود، آنگاه این واحدهای تجاری مختلف به استراتژی های مختلفی نیاز خواهند داشت. مدیران و رهبران چنین سازمان هایی باید این اطمینان را حاصل کنند که این راهبردها همیشه با چشم انداز کلی شرکت، همسو می باشند. بنابراین، اکثر شرکت های چندملیتی (MNE ها) یا گروه های شرکتی (conglomerate ها)، معمولاً بخش های استراتژی شرکتی دارند. چنین بخش های تخصصی در شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) و استارت آپ ها، آنچنان رایج و مرسوم نیستند.

معمولاً، تصمیمات سرمایه گذاری و سرمایه برداری عمده در این سطح، توسط مدیریت ارشد گرفته می شوند. ادغام ها و خرید شرکت ها (M&A) نیز قسمتی مهم از این رویکردها است. این راهبردها به تعیین مجموعه بهینه کسب و کارها و نحوه تلفیق آنها در یک پورتفوی شرکتی، کمک می کند.

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi