دانلود ترجمه مقاله تشویق به ظهور نوآوری های استراتژیک میان کسب و کاری
عنوان فارسی |
تشویق به ظهور نوآوری های استراتژیک میان کسب و کاری |
عنوان انگلیسی |
Encouraging emergence of cross-business strategic initiatives |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی شرکت؛ شرکت های چند کسب و کاری؛ ابتکارات مستقل؛ ابتکارات استراتژیک چند کسب و کاری |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 82 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیش زمینه تئوریک 3. روش ها 4. چهار مورد از ابتکارات استراتژیک میان کسب و کاری 5. مشخصه های سازمانی که ضهور ابتکارات استراتژیک میان کسب و کاری تشکیل شده در سطح واحد کسب و کاری را مورد توجه قرار می دهند 6. بررسی و نتیجه گیری
چکیده – ما بررسی کرده ایم که ابتکارات استراتژیکی چگونه در سطح واحد کسب و کاری و در زمینه شرکت های چند کسب و کاری ظاهر می شوند. یافته ها نشان می دهند که چنین ابتکاراتی می توانند تعاملات میان کسب و کاری را در غیاب هرگونه دخالت مستقیم از سمت مرکز ایجاد کنند. چهار عاملی که به نظر می رسد در توسعه همکاری میان کسب و کاری مستقل نقش دارند عبارتند از: احساس فوری در سطح شرکت، وجود استراتژی های همکاری کوچک ولی قوی، وجود مجموعه ای از مکانیزم های یکپارچه سازی میان کسب و کاری، و ترویج فرهنگ همکاری سازمانی. یافته های ما نشان می دهند که علاوه بر توسعه و پیاده سازی ابتکارات میان کسب و کاری، دفتر مرکزی از تصدیق اهمیت دانش محلی واحدهای کسب و کاری به واسطه ایجاد یک محیط سازمانی مشخص شده با چهار شرط تعریف شده در این مقاله بهره مند خواهد شد.
We explore how strategic initiatives emerge at the business unit level in the context of multi-business firms. Findings show that such initiatives create cross-business synergies in the absence of any direct intervention from the headquarters. Four factors appeared to foster the development of autonomous cross-business collaboration: a sense of urgency at the level of the firm, the existence of a few broad but strong corporate strategic guidelines, the existence of a set of cross-business integration mechanisms, and an organizational culture promoting collaboration. Our findings suggest that, in addition to developing and enforcing top-down cross-business initiatives, headquarters would benefit from acknowledging the importance of business units' local knowledge by creating an organizational environment characterized by the four conditions identified in this paper
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.