دانلود ترجمه مقاله از مدل کسب و کار، تا پورتفولیوی مدل کسب و کار
عنوان فارسی |
از مدل کسب و کار، تا پورتفولیوی مدل کسب و کار، در صنعت زیست-داروی اروپا |
عنوان انگلیسی |
From Business model to Business model portfolio in the european biopharmaceutical industry |
کلمات کلیدی : |
  زیست-دارو؛ پورتفولیو؛ استراتژی شرکتی؛ استراتژی کسب و کار؛ صلاحیت کلیدی؛ انسجام؛ زنجیره ارزش |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک؛ مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 30 | نشریه : HAL archives ouvertes |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 32 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. از مدل کسب و کار تا پورتفولیوی مدل کسب و کار 3. جمع آوری و تحلیل داده 4. انطباق مدل های کسب و کار، پیرامون سه صلاحیت کلیدی 5. متوازن سازی پورتفولیوی مدل کسب و کار 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری
چکیده – در تقاطع صلاحیت های کلیدی شرکت، و از موارد پیش بینی کننده نیازهای مصرف کننده، رویکرد مدل کسب و کار می تواند رویکردهای استراتژی کسب و کار و شرکتی را تکمیل کند. شرکت ها، چندین مدل کسب و کار را به صورت همزمان، برای ارائه ارزش، به بازارهای مختلف و ساخت پورتفولیوای از مدل کسب و کار، ترکیب می کند. برای مدیران، مدل کسب و کار و پورتفولیوی مدل کسب و کار، عملا برای پرداختن به نیازهای مشتریان و ظرفیت های سازمانی شرکت، مفید است. هم چنین مدیران، بر نحوه تعمیم یا پیاده سازی مجدد صلاحیت های کلیدی آغازین شرکت، برای افزایش اجاره، تاکید دارند. پورتفولیوی مدل کسب و کار، استراتژی شرکت، برای متوازن سازی زمان، برای ورود به بازار، جریان درآمد، ریسک و به هم پیوستگی ها را توصیف می کند. در واقع این پورتفولیو، تنوع شرکت، در صنعت یکسان، برای تولید و اجاره را مفهوم سازی می کند. در نهایت، دو بعد جنریک، مورد توصیف قرار می گیرد: تعمیم صلاحیت های کلیدی ،برای بزرگ تر کردن بازار و پرداختن به پیاده سازی مجدد صلاحیت کلیدی و مشتریان بیشتر، به منظور خدمات دهی به بازاری مشابه با صلاحیت های کلیدی یکسان. مقدمه: مدل های اولیه کسب و کار، در صنایع جدید ظهور پیدا کرده و نمادین شدند. شرکت هایی که صنعت زیست-فناوری را شکل دادند (همانند میلنیوم، کلاراجنومیک یا جننتک)، محیط زیست را با اختراع روش هایی بی سابقه، برای پل زدن میان تحقیقات دسته بالا، سرمایه داران کسب و کار و شرکت های بزرگ، منقلب کردند. با این وجود، موفق ترین شرکت های زیست-فناوری، درآمد خود را با پیاده سازی چندین مدل کسب و کار مختلف ،به صورت همزمان، برای ارائه خدمات، به مشتریان مختلف، تولید نمودند اما پورتفولیوی مدل های کسب و کار مربوط به این داستان های موفقیت، عموما توسط بیشتر مدل های حاکی از این داستان، مخفی شده بودند. بسیاری از شرکت ها، پورتفولیوی کسب و کار خود را برای توسعه ارزش بازار، پیرامون صلاحیت های کلیدی و هم چنین تولید جریان درآمد، برای متوازن سازی فشار زمان ارائه به بازار، ریسک ، به هم پیوستگی و برگشت مالی انتظار رفته، مدیریت می کنند.
At the crossroad of firm’s core competencies and of the anticipations of consumers’ needs, the business model approach complements corporate and business strategy approaches. Firms combine several business models simultaneously to deliver value to different markets, building a portfolio of business model. For managers, business model and business model portfolio are particularly useful to address customer’s needs and organisational capabilities of the firm. They also emphasise how the initial core competency of the firm can be extended or redeployed to increase the rent. Business model portfolio describes the firm’s strategy to balance time-to-market, revenue stream, risk and interdependencies. It conceptualises firm diversification within the same industry to generate and capture rents. They finally describe two generic dimensions: core competence extension to enlarge the market and to address additional customers and core competence redeployment to serve similar market with the same core competence. INTRODUCTION: Original business models emergence in new industries and become rapidly iconic. Those of firms that have shaped the biotech industry (such as Millennium, Celera Genomics or Genentech) revolutionised the environment by inventing unprecedented ways to bridge upstream research, venture capitalists and large firms. However the most successful biotech companies have generated revenues by implementing several different business models simultaneously to serve different customers. But the portfolio of business models underlying these success stories have been generally hidden by the most emblematic model. Many firms manage a portfolio of business models to develop the market value of their core competencies and to generate revenue streams to balance time-to-market pressure, risks, interdependency and expected returns.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.