دانلود ترجمه مقاله تاثیر استراتژی های برون سپاری بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط
عنوان فارسی |
تاثیر استراتژی های برون سپاری بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) |
عنوان انگلیسی |
Effect of outsourcing strategies on the performance of small and medium scale enterprises (SMEs) |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی های برون سپاری؛ عملکرد؛ شرکت های کوچک و متوسط |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 34 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 52 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. پیشینه 2. چارچوب مفهومی 3. چارچوب نظری 4. بررسی تجربی 5. خلاء پژوهشی و بیان فرضیات 6. مشخص سازی و مفهوم سازی مدل 7. روش ها 8. نتایج و بحث و بررسی 9. بررسی یافته ها 10. نتیجه گیری و توصیه ها
چکیده – چندین سازمان در طی سالهای گذشته استراتژی های برون سپاری را آغاز کرده اند ، اما بسیاری از آنها هنوز از لحاظ دستیابی به هدف با مشکلاتی مواجه هستند. برخی از نظر کیفیت و کمیت بهره وری کمی را تجربه کرده اند ، سودآوری آنها پایدار نبوده و ظرفیت های آنها به طور جدی مورد استفاده قرار نگرفته است. این کار تحقیقاتی تأثیر استراتژی های برون سپاری (فعالیت های پشتیبانی ، فعالیت های اولیه ، فعالیت های حسابداری و فعالیت های حمایتی) بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (SME) را تعیین کرد. طرح تحقیق پیمایشی در ایالت بنوئه ، نیجریه به تائید رسید. از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای در انتخاب پاسخ دهندگان برای داده های منبع اصلی بدست آمده از طریق یک پرسشنامه به خوبی طراحی شده و خودایفا استفاده شد. همچنین ، داده های ثانویه از سوابق مالی ده (10) SME منتخب تهیه شدند. متغیرها با استفاده از روش رگرسیون چندگانه مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفتند. در پایان تحقیق ، این مطالعه نشان داد که ؛ برون سپاری فعالیت های دفتری (مانند دفترداری ، حقوق و دستمزد ، صورتحساب ، پردازش سفارش ، پردازش پرداخت ، خدمات نظافت ، خدمات امنیتی و سایر فعالیت های اداری) ؛ برون سپاری فعالیت های اصلی (مانند تولید ، خرید ، انبارداری ، نیروی فروش و خدمات به مشتری). برون سپاری فعالیت های پشتیبانی (مانند حمل و نقل ، خدمات فناوری اطلاعات / سیستم ، آموزش ، تبلیغات ، خدمات حقوقی ، خدمات حمل و نقل ، روابط عمومی) تأثیر قابل توجهی بر سودآوری سازمانی SME ها دارد در حالی که برون سپاری فعالیت های حسابداری (مانند گزارشگری مالی ، پردازش مالیات ) تأثیر مهمی بر عملکرد SME ها ندارد. بنابراین این مطالعه توصیه می کند که SME ها باید استراتژی های برون سپاری بیشتری را برای دستیابی به مزایای صرفه جویی در هزینه / بازسازی که منجر به خدمات بهتر به مشتری و دستیابی به سود بیشتر می شود، در پیش بگیرند. همچنین ، برون سپاری مدیریت فرایند از طریق مراحل پیگیری مانند ارتباطات موثر و نظارت باید به کار گرفته شده و جدی تلقی شود تا امکان بهره مندی بیشتری از مزایای این استراتژی حفظ / رشد فراهم شود. همچنین SME ها، باید تضمین کنند که هزینه های مدیریت فرآیند برون سپاری بیشتر از منافع حاصل از برنامه برون سپاری نیست.
Several organizations have embarked on outsourcing strategies over the years but many still suffer in terms of their goal achievement; some have experienced low productivity both in terms of quality and quantity, their profitability has not been stable, and their capacities are grossly underutilized. This research work determined the effect of outsourcing strategies (back office activities, primary activities, accounting activities and supporting activities) on the performance of Small and Medium Scale Enterprises (SMEs). Survey research design was adopted in Benue State, Nigeria. Stratified random sampling technique was used in selecting respondents for a primary source data gotten through a well-designed and self-administered questionnaire. Also, secondary data was sourced from the financial records of ten (10) selected SMEs. The variables were statistically analyzed using multiple regression technique. At the end of the research, the study found that; outsourcing of back office activities (such as bookkeeping, payroll, billing, order processing, payment processing, cleaning services, security services and other administrative activities); outsourcing of primary activities (such as manufacturing, purchases, warehousing, Sales force and customer service); outsourcing of Supporting activities(such as shipping, IT services/system, training, advertising, legal services, transport services, public relations) has a significant effect on organizational profitability of SMEs whereas, outsourcing of accounting activities(such as financial reporting, tax processing) has no significant effect on performance of SMEs. This study therefore recommended that SMEs should embark more on outsourcing strategies to attain the benefits of cost savings/restructuring which results in better customer service at profit; also, outsourcing process management through follow up steps like effective communication and monitoring should be employed and taken seriously to better reap the benefits of this maintenance/growth strategy. Also, SMEs should ensure that, the costs of managing the outsourcing process is not greater than the benefits generated by the outsourcing program.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.