دانلود ترجمه مقاله مدیریت عدم قطعیت در آینده: نقش برنامهریزی سناریو
عنوان فارسی |
مدیریت عدم قطعیت در آینده: ارزیابی دوباره نقش برنامهریزی سناریو |
عنوان انگلیسی |
Managing future uncertainty: Reevaluating the role of scenario planning |
کلمات کلیدی : |
  استراتژی در سطح شرکت؛ مدیریت عدم قطعیت؛ برنامه ریزی کسب و کار؛ بازارهای آینده؛ برنامه ریزی سناریو |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2018 | تعداد رفرنس مقاله : 36 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. تغییر دینامیک رقابتی 2. تدوین استراتژی برای عدم قطعیت در آینده 3. اطمینان از اینکه استراتژی سطح سازمانی همچنان مناسب است 4. در یک محیط نامطمئن چگونه ممکن است اطمینانپذیری کافی حاصل شود؟ 5. این مقاله چه نقشی را ایفا میکند؟ 6. برنامهریزی سناریو به صورت عملی 7. یافتههای تحقیق 8. اکنون زمان ارزیابی مجدد برنامهریزی استراتژیک است.
چکیده – محیط برای بسیاری از شرکتها، کسبوکار به سرعت در حال تغییر است و به دلیل اختلال ناشی از فنآوریهای دیجیتال جدید، مقرراتزدایی، مدلهای کسبوکار جدید، و تهدید رقبای جدید، به طور فزایندهای دچار عدم قطعیت میشود. این محیط رقابتی دینامیک و پویا سطح عدم قطعیت برای مدیران ارشد و تیمهای برنامهریزی استراتژیک را افزایش میدهد، زیرا این افراد مسیولیت توسعه استراتژیک شرکت را به خصوص در آینده و تعیین حوزه و استراتژی مورد نیاز برای رسیدن به اهداف شرکت را بر عهده دارند. این امر به نوبه خود، نیاز به بررسی دقیق ابزارهای برنامهریزی استراتژیک را که برای انجام یک تحلیل منطقی و جامع از دینامیک رقابتی که فرمولبندی استراتژی را تعیین میکند، افزایش میدهد. این مقاله یافتههای تجربی و انعکاس آنها در یک پروژه برنامهریزی-سناریو را ارایه میدهد که به دنبال توسعه یک استراتژی سطح مشارکتی بلند مدت هستند. در حالی که برنامهریزی سناریو یکی از ابزارهای مهم و اساسی استراتژیستها است، سطح فزاینده پویایی و عدم اطمینان در بسیاری از بازارها به این معنا است که نیاز به استفاده بیشتر از این ابزار احساس میشود. این مقاله یافتههای تجربی را ارائه میکند که نشان میدهد که چگونه ابزار برنامهریزی سناریو انتخابشده و قبل از این که درباره نتایج فردی و سازمانی استفاده از سناریوی برنامهریزی برای توسعه یک استراتژی سازمانی در شرایط بازار نامشخص استفاده شود، بکار گرفته شد. تغییر دینامیک رقابتی: در حال حاضر تعداد فزایندهای از صنایع در یک محیط تجاری بسیار آشفته فعالیت میکنند که تغییرات سریع در تکنولوژیهای دیجیتال، پیشنهادها، استراتژیها و مدلهای تجاری شرکتهای فعلی را تضعیف کردهاست و در معرض تهدید ناشی از افراد تازه وارد در فضای زقابتی قرار داده است. این نوع محیط رقابتی برای مدیرانی که مسئول برنامهریزی و اجرای استراتژی سطح شرکتی هستند، دشوار است. این امر به نوبه خود، لزوم بررسی دقیق ابزارهای برنامهریزی استراتژیک را افزایش میدهد که برای انجام یک تحلیل منطقی و جامع از پویایی رقابتی و تدوین استراتژی به کار میروند.ریوس, هانائس و سینها (2015) به تعداد قابلتوجهی از ابزارها و چارچوبهای در دسترس برای مدیران تجاری اشاره کردند.
The business environment for many firms is changing rapidly and is becoming increasingly uncertain due to the disruption caused by new digital technologies, deregulation, new business models, and the threat of new competitive entrants. This dynamic competitive environment increases the level of uncertainty for senior executives and strategic planning teams who bear responsibility for the strategic development of the firm, particularly in terms of the future direction, scope, and the strategy required to deliver on corporate objectives. This in turn, places increased scrutiny on the strategic planning tools that are used to undertake a rational and comprehensive analysis of the competitive dynamics that inform strategy formulation. This article presents empirical findings and reflections on a scenario-planning project that sought to develop a long-term corporate level strategy. While scenario planning is an established constituent of the strategist’s toolbox, the increasing level of dynamism and uncertainty in many markets has meant that it has seen a resurgence. This article presents empirical findings on how the scenario-planning tool was selected and applied before reflecting on the individual and organizational outcomes of using scenario planning to develop an organizational strategy in uncertain market conditions. Changing competitive dynamics: An increasing number of industries now operate in a highly turbulent business environment where rapid changes in digital technologies have undermined the value propositions, strategies, and business models of incumbent firms that now are exposed to the threat posed by new competitive entrants. This type of competitive environment makes it difficult for executives who are responsible for planning and executing corporate level strategy. This, in turn, places increased scrutiny on the strategic planning tools that are used to undertake a rational and comprehensive analysis of the competitive dynamics and inform strategy formulation. Reeves, Haanaes, and Sinha (2015) noted the considerable number of strategy tools and frameworks available to business leaders.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.