دانلود ترجمه مقاله سرعت بین المللی شدن، منابع و عملکرد
عنوان فارسی |
سرعت بین المللی شدن، منابع و عملکرد: شواهدی از صنعت نرم افزاری هند |
عنوان انگلیسی |
Internationalization speed, resources and performance: Evidence from Indian software industry |
کلمات کلیدی : |
  سرعت بین المللی شدن؛ عملکرد شرکت؛ شرکت های خدماتی؛ شرکت های نرم افزاری هند |
درسهای مرتبط | مدیریت استراتژیک |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 95 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه تحقیق و توسعه نظریه 3. روش تحقیق و داده ها 4. بحث و بررسی
بحث و بررسی: ما از چشمانداز LLL برای شناسایی منابعی استفاده کردهایم که میتواند رابطه SI - P را در حوزه شرکتهای نرمافزاری هند تعدیل کند. آزمایشهای تجربی انجامشده نشان دادند که بینالمللی سازی سریع یک استراتژی مناسب برای EMNE های با قابلیتهای ارتباطی گسترده است. ما شواهد قوی برای شرکتها برای ایجاد ارتباطات داخلی مییابیم. نتایج ما به مدیران سرویسهای EMNE توصیه میکند قبل از اینکه به سرعت به سمت بینالمللی شدن بروند، نسبت به کسب یک اعتبارنامه بینالمللی قوی، مانند اعتبارنامه CMMI سطح 5 در مورد شرکتهای نرمافزاری اقدام کنند. این گواهینامههای کیفیت به مشتریان بالقوه توانایی شرکت در انجام پروژههای بزرگتر و پیچیدهتر را میدهد (بهعنوان مثال، آرورا، آروناچالام، آسوندی و فرناندز، ۲۰۰۱). همراستا با این چشمانداز، ما قابلیتهای ارتباطی خارجی را پیدا کردیم تا بهطور قابلتوجهی رابطه SI - P را تعدیل کند. بااینحال، معیار ما (اهمیت نسبی توسعهدهندگان نرمافزار) نشاندهنده نتیجه معکوس بود. به نظر میرسد که بینالمللی سازی سریع EMNE ها باید به یک اندازه روی بازاریابی، امور اجرایی و سایر استعدادهای مدیریتی تأکید کند. به نظر میرسد که کارکنان بازاریابی و کارمندان اداری EMNE ها شرکتها را قادر میسازد تا نهتنها با مشتریانشان بلکه با سایر ذینفعان ارتباط برقرار کنند تا مشروعیت بیشتری به دست بیاورند و مشکل عدم ارتباط با شبکههای تجاری در کشور میزبان را کاهش دهند. بنابراین، با تبادل دانش فنی خود با انواع دیگر منابع انسانی، احتمالاً این شرکتها در موقعیت بهتری برای غلبه بر مسائل ناشی از بینالمللی سازی سریع قرار میگیرند. تا اینجا, نتایج ما نتایج بهدستآمده از تحقیق ساپینزا و همکاران (2014) را تائید میکند. این تحقیق به نیاز به رشد استعدادهای مدیریتی برای بینالمللی سازی شرکت تأکید دارند، زیرا مدیران برای ثبت و تسهیل جریان اطلاعات در یک شرکت در حال بینالمللی سازی، باید رویههای کاری ایجاد کنند. درعینحال، نتایج ما (به نفع کارمندان اداری و بازاریابی و در مقابل کارکنان فنی) نشاندهنده اهمیت ارتباطات نهتنها با مشتریان (همانطور که توسط چشمانداز LLL بیان میشود) بلکه با مؤسسات کشور میزبان است. ما پیشبینی کرده بودیم که تواناییهای استفاده بهینه باعث بهبود قابلملاحظه عملکرد یک شرکت به سرعت در حال بینالمللی شدن میشود. همچنین، ما پیشبینی کرده بودیم چنین توانمندیهایی منجر به ارائه درک بهتر از یک پروژه کوتاهمدت میشوند و بهنوبه خود مقدار دوبارهکاری, زمان ازدسترفته، مخارج اضافی، و درنتیجه، خدمات رایگان مشتری را کاهش میدهند. بااینحال، ما دریافتیم که تواناییهایی بهینهسازی بهدستآمده از سود حاصل از مشتریان موجود، رابطه si - p را تعدیل کرده است. به نظر میرسد آنهایی که قادر به دریافت درآمد بالا از مشتریان موجود هستند ممکن است تمایلی به جستجوی روابط جدید نداشته باشند، که ممکن است منجر به یک سکون و اینرسی استراتژیک شود. بینالمللی سازی سریع بر اساس یک رابطه مشتری موجود ممکن است قدرت چانهزنی یک فروشنده EMNE در مقابل مشتریان فعلی خود با تأثیر منفی بر سودآوری را کاهش دهد. درعینحال، یک شرکت خدماتی درصورتیکه به کار با مشتری فعلی با هزینه توسعه پایگاه جدید مشتری ادامه دهد، ممکن است در یک حوزه خاص بیشازحد تخصصی وارد شود. این ممکن است سرعت بینالمللی سازی یک شرکت خدماتی را کاهش دهد، زیرا ممکن است تخصص نسبتاً محدود آن شرکت در بسیاری از کشورهای میزبان قابلارائه نباشد. علاوه بر این، بهاحتمالزیاد تأثیر مثبت رابطه مشتری بر بینالمللی سازی، همانطور که در پیشینه تحقیقاتی تجارت بینالمللی به آن اشاره شد (ارامیلی و رائو، 1993)، ممکن است مراحل اولیه بینالمللی سازی را تسهیل بخشد. با اینحال، تأثیر آن روی پایداری درازمدت یک شرکت در یک کشور میزبان موردبررسی قرار گرفت. نتایج ما نشاندهنده نیاز به کسب مشتریان ثابت برای بینالمللی سازی سریع اما سودآور است. بهطورکلی, به نظر میرسد که نتایج حاکی از این هستند که بینالمللی سازی سریع شرکتها نمیتوانند فقط به رابطهشان با مشتریان موجود متکی باشند تا سودآور گردند. در عوض، آنها باید با کسب مشتریان جدید در کشورهای میزبان به سرعت مشتریان ثابت خود را افزایش دهند.
Discussion: We used the LLL perspective to identify resources that can moderate the SI-P relationship in the context of Indian software companies. Our empirical tests showed that rapid internationalization constitutes an effective strategy for EMNEs that have developed strong linkage capabilities. We find strong evidence for firms to establish internal linkages. Our results recommend to the managers of service EMNEs to go for an internationally renowned accreditation, such as CMMI level-5 accreditation in the case of software firms, before they begin to internationalize rapidly. Such quality certifications signal to potential clients the ability of a firm to undertake larger and more complex projects (e.g., Arora, Arunachalam, Asundi, & Fernandes, 2001). In line with the LLL perspective, we found external linkage capabilities to be significantly moderating the SI-P relationship. However, our measure (the relative importance of the software developers) showed an opposite result. It seems that rapidly internationalizing EMNEs need to emphasize equally on acquiring marketing, administrative, or other managerial talent. It seems that EMNEs' marketing and administrative staff enables the firms to link with not only clients but also other stakeholders in order to gain legitimacy and reduce the liability of outsidership in a new host country. Therefore, by trading off their technical talent for other types of human resources, these firms are likely to be in a better position to overcome the issues resulting from rapid internationalization. To that extent, our results support the prior work by Sapienza et al. (2006) who underscore a need to grow managerial talent for an internationalizing firm as managers are required to establish routines in order to capture and facilitate information flow in an internationalizing firm. At the same time, our results (that favor administrative and marketing staff over technical staff) indicate the importance of linkages with not only clients (as stated by the LLL perspective) but also host country institutions. We had predicted that leveraging capabilities significantly improved the performance of a rapidly internationalizing firm. Such capabilities result in a better understanding of a project brief and, in turn, reduce the amount of rework, lost time, budget overruns, and consequently, non-payment of services by clients. However, we found that leveraging capabilities captured in terms of revenues from existing customers negatively moderated the SI-P relationship. It seems that the EMNEs that are capable of getting high revenue from existing customers might be reluctant to seek new relationships, which may result in a strategic inertia. A rapid internationalization on the basis of an existing client relationship may decrease bargaining power of a vendor EMNE vis-à-vis its existing clients, with negative influence on profitability. At the same time, a service firm may become too specialized in only certain areas if it continues to work with existing customer at the expense of developing new client base. This may reduce a service firm's internationalization speed as its rather narrow expertise may not be fungible in many host countries. Moreover, it is highly likely that the positive influence of customer relationship on internationalization, as noted in the international business literature (Erramilli & Rao, 1993) may facilitate initial stage of internationalization. However, its efficacy for a long-term sustainability of a firm in a host country remained to be scrutinized. Our results show a need to grow customer base for rapidly internationalizing, yet profitable, firms. Overall, the results seem to suggest that rapidly internationalizing firms cannot solely depend upon their relationship with existing clients in order to be profitable. Instead, they also need to grow their customer base quickly by acquiring new customers in host countries.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.